maar het was bedoeld om te zeggen dat de meesten zoiets hebben van NOU EN dan betalen we het toch gewoon.
wat ze ook bedenken in den haag we betalen gewoon...
dat gaat er bij mij niet in.
en ja spelregels...... daar sla je de spijker op zijn kop.
dat is hier inderdaad zo het zijn net stam hoofden als ze wat verliezen en of als het wat minder opleverd dan passen ze het aan of ze laten het verdwijnen.
maar aan monumentenzorg en aan landen die failliet gaan geven ze 100derden miljarden uit over onze rug.
laten ze maar eens in strassbourg eens in het dikke boek van de eu kijken ,en die regels hanteren, want die moeten ze uit eindelijk gewoon hanteren ten aanzien van de oltimer.en dat is kort gezegd, de overgangsregeling die nu bestaat en daarna moet alles belastingvrij zijn ook diesel en LPG.
dat is wat er in het dikke boek staat, in het kort dan wel
maar goed ik laat het hier maar bij en wens ons allen veel rij plezier in onze oldie's
(en laat die lijkenpikkers in den haag van onze hobby afblijven)
als ze extra geld willen laten ze dan net als in Duitsland en oostenrijk zwitserland tjechie hongarije etc etc gewoon maut vangen(voor vrachtwagens).Nee ik heb geen hekel aan vrachtwagens ik ben zelf 12,5 jaar eigen rijder geweest en weet precies wat ik in deze landen heb achtergelaten om daar te MOGEN rijden.
het heeft afgelopen jaar alleen in Duitsland al 84 miljard opgeleverd.(gegevens BAG)
als we in andere landen met onze auto willen rijden dan moeten we toch ook betalen.
dus daar laten ze mensen met een buitenlands kenteken ook mee betalen (goed plan dit alles ook hier invoeren ,kijk eens hoeveel buitenlandse auto's/vrachtwagens nederland transiteren(doorrijden).
en net zo als in de andere landen geen maut en of tol betaald gewoon een dikke boete.
gr harm