Ik heb een W124 T en zou graag in plaats van de telescoopantenne een mooi klein sprietje aan de zijkant monteren. Heeft iemand hiervoor misschien een goede suggestie?
groet,
Alwin

TROEP 1E KLAS!!!!Mafkees schreef:Ja, bestel bij Conrad een elektrische Hirschman telescoop antenne voor 49,00 euro. En verpruts je auto niet met een stom sprietje

KlaasB schreef:TROEP 1E KLAS!!!!Mafkees schreef:Ja, bestel bij Conrad een elektrische Hirschman telescoop antenne voor 49,00 euro. En verpruts je auto niet met een stom sprietje
Vanmiddag zo'n "universele" Conrad (Hirschmann) antenne voor 49 Euro voor een kennis gemonteerd,
het bestaande antennegat is op geen enkele manier 'dicht' te krijgen, behalve met afkitten.....
en het ziet er gewoon niet uit!
Ik moet eigelijk helemaal niks, ik heb zelf gewoon bij den dealer een KOMPLETE gekocht,Rob300 schreef: Je had ook gewoon de goede rubbers bij de dealert moeten halen ......past allemaal en zit waterdicht en origineel......heb het bij m'n W124 en bij m'n W126 ......geen sentje pijn..

Volgens mij doe jij wel erg pessimistisch. Je moet er wel vanuitgaan dat mensen al zulk soort dingen als een soldeerbout, krimpkous, soldeer tin al in huis hebben... En je hebt echt geen meter krimpkous nodig. Zulke dingen gebruik je namelijk vaker. Kabelschoentang is ook niet beslist nodig en S-39 ook niet. Ik kan nog doorgaan... Dus dan zitten wij al op Ôé¼90,=. Brandstofkosten zullen ook niet zo hoog zijn. Als je een diesel hebt zul je ongeveer Ôé¼3,00 nodig zijn aan brandstof (14 kilometer rijden heen + 14 kilometer terug, verbr. 1:14, Dieselprijs Ôé¼1,50. Dus dat is dan Ôé¼87KlaasB: Universele Hirschmann bij Conrad voor maar 50 Euro maar daar komt bij, als je "niets in huis" hebt:
>> antennerubber bij den dealer ~ 10 Euro
>> drie rolletjes kabel (wit, rood en zwart) ~10 Euro
>> meter krimpkous ~ 3 Euro
>> soldeerbout ~ 20 Euro
>> soldeertin ~ 4 Euro
>> S-39 ~3 Euro
>> kabelschoentang ~10 Euro
>> kabel schoentjes/oogjes ~ 3 Euro
>> brandstofkosten om de bovenstaande boodschappen te doen ~ 15 Euro
= totaal ongeveer 130 Euro.....