RichardPul

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Plaats reactie
RichardPul

RichardPul

Bericht door RichardPul »

Beste mensen,

Mijn naam is Richard ben 26 jaar en sinds een jaar trotse bezitter van een 300D uit 1986 met 286.000 km. op de teller.

Heb deze auto vooral gekocht voor het belasting voordeel maar toen is de vonk zeg maar overgesprongen en zie de auto nu meer dan alleen als vervoersmiddel.

Heb toen ik hem kocht andere velgen eronder laten zetten en oude type creme leder interieur ingebouwd de auto heeft airco en niveauregeling,

Ik ben zelf niet zo technisch dus kan best wel wat hulp gebruiken zo hier en daar.

mvg

Richard
Bijlagen
24092011640 (Medium).jpg
24092011640 (Medium).jpg (281.79 KiB) 1109 keer bekeken
Acvd

Re: 300D 1986 286000km

Bericht door Acvd »

Hoi Richard,welkom bij de club,je hebt de auto mooi klaar gemaakt of was hij nog zo mooi toen je kocht, succes er mee.
gr acvd
RichardPul

Re: 300D 1986 286000km

nee ik heb de ramen laten blinderen, andere deurhendels , verlaagd en bekleding,

nu wil ik nog zijbeplating monteren en de auto faceliften, maar door geld en tijdgebrek ivm spuiten laat dit nog even op zich w8en.

alle tips voor waar ik goed onderhoud kan laten verrichten cq spuiten in omgeving zuid holland en zeeland zijn welkom

mvg

Richard
SanderDTCH
Diamant Boarder
Diamant Boarder
Roepnaam: Sander
Type wagen: 200D
Bouwjaar: 1986
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.: Skoda Octavia 1.6TDI combi Greenline

Re: RichardPul

Bericht door SanderDTCH »

Hoi Richard

Welkom op ons forum.
Wens je hier veel lees- en schrijfplezier.
------
TIP: klik eens op "gebruikerspaneel" (bovenin links), daar kan je b.v. je verjaardag en woonplaats invullen maar ook je eigen foruminstellingen wijzigen.
Lees ook de forumregels even door.

Groeten Sander
Royson

Bericht door Royson »

Hoi Richard !

Ja zo gaat dat met deze auto's , je raakt eraan gehecht wetende dat je een van de beste Mercedessen ooit gemaakt in je bezit hebt!! Veel plezier op het forum!
Maykell

Bericht door Maykell »

Mooie Benz, wat voor velgen heb je eronder liggen?
NicoenSarina

Bericht door NicoenSarina »

Hallo Richard,

Strakke auto zo te zien. Bij mij is het net andersom,het moet een Mercedes diesel(zes in lijn) zijn vanwege de techniek met bijkomend het belastingvoordeel wat gewoon fors is met zo'n zware solide auto op diesel. Helaas staat mijn auto er nog niet zo strak bij.Onderhoudsadressen en adressen voor autospuiters hoeven in principe niet per see Mercedes gericht te zijn, de techniek is dermate eenvoudig dat iedere serieuze vakman hieraan kan werken.
Regio rotterdam weet ik er wel een paar.

groeten en succes Nico.
Gombal
Erelid
Erelid
Roepnaam: Arjen
Type wagen: Ander type
Bouwjaar: Nieuwer
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.: Mercedes-Benz W245 170 2008

Bericht door Gombal »

Hoi Richard, welkom hier en veel plezier op het forum en van je Benz!
Gemiddeld verbruik 200D 1986 5 bak (living in a foreign land)
Afbeelding
RichardPul

thnx v de reacties

allemaal bedankt voor de positieve reacties dat geeft de buRGER moet. Ja het belastingvoordeel speelt by my zeker ook mee. Ben momenteel toe aan nieuwe fuseekogels en achteras rubbers. Dus nico kom maar op met je adressen hoe meer hoe beter
Ronnie

Bericht door Ronnie »

goedemorgen.

ook namens mij welkom op dit forum.

mvgr Ron.
Plaats reactie