RichardPul
-
RichardPul
RichardPul
Beste mensen,
Mijn naam is Richard ben 26 jaar en sinds een jaar trotse bezitter van een 300D uit 1986 met 286.000 km. op de teller.
Heb deze auto vooral gekocht voor het belasting voordeel maar toen is de vonk zeg maar overgesprongen en zie de auto nu meer dan alleen als vervoersmiddel.
Heb toen ik hem kocht andere velgen eronder laten zetten en oude type creme leder interieur ingebouwd de auto heeft airco en niveauregeling,
Ik ben zelf niet zo technisch dus kan best wel wat hulp gebruiken zo hier en daar.
mvg
Richard
Mijn naam is Richard ben 26 jaar en sinds een jaar trotse bezitter van een 300D uit 1986 met 286.000 km. op de teller.
Heb deze auto vooral gekocht voor het belasting voordeel maar toen is de vonk zeg maar overgesprongen en zie de auto nu meer dan alleen als vervoersmiddel.
Heb toen ik hem kocht andere velgen eronder laten zetten en oude type creme leder interieur ingebouwd de auto heeft airco en niveauregeling,
Ik ben zelf niet zo technisch dus kan best wel wat hulp gebruiken zo hier en daar.
mvg
Richard
- Bijlagen
-
- 24092011640 (Medium).jpg (281.79 KiB) 1111 keer bekeken
-
Acvd
Re: 300D 1986 286000km
Hoi Richard,welkom bij de club,je hebt de auto mooi klaar gemaakt of was hij nog zo mooi toen je kocht, succes er mee.
gr acvd
gr acvd
-
RichardPul
Re: 300D 1986 286000km
nee ik heb de ramen laten blinderen, andere deurhendels , verlaagd en bekleding,
nu wil ik nog zijbeplating monteren en de auto faceliften, maar door geld en tijdgebrek ivm spuiten laat dit nog even op zich w8en.
alle tips voor waar ik goed onderhoud kan laten verrichten cq spuiten in omgeving zuid holland en zeeland zijn welkom
mvg
Richard
nu wil ik nog zijbeplating monteren en de auto faceliften, maar door geld en tijdgebrek ivm spuiten laat dit nog even op zich w8en.
alle tips voor waar ik goed onderhoud kan laten verrichten cq spuiten in omgeving zuid holland en zeeland zijn welkom
mvg
Richard
- SanderDTCH
- Diamant Boarder

- Roepnaam: Sander
- Type wagen: 200D
- Bouwjaar: 1986
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: Skoda Octavia 1.6TDI combi Greenline
Re: RichardPul
Hoi Richard
Welkom op ons forum.
Wens je hier veel lees- en schrijfplezier.
------
TIP: klik eens op "gebruikerspaneel" (bovenin links), daar kan je b.v. je verjaardag en woonplaats invullen maar ook je eigen foruminstellingen wijzigen.
Lees ook de forumregels even door.
Groeten Sander
Welkom op ons forum.
Wens je hier veel lees- en schrijfplezier.
------
TIP: klik eens op "gebruikerspaneel" (bovenin links), daar kan je b.v. je verjaardag en woonplaats invullen maar ook je eigen foruminstellingen wijzigen.
Lees ook de forumregels even door.
Groeten Sander
-
Royson
Hoi Richard !
Ja zo gaat dat met deze auto's , je raakt eraan gehecht wetende dat je een van de beste Mercedessen ooit gemaakt in je bezit hebt!! Veel plezier op het forum!
Ja zo gaat dat met deze auto's , je raakt eraan gehecht wetende dat je een van de beste Mercedessen ooit gemaakt in je bezit hebt!! Veel plezier op het forum!
-
NicoenSarina
Hallo Richard,
Strakke auto zo te zien. Bij mij is het net andersom,het moet een Mercedes diesel(zes in lijn) zijn vanwege de techniek met bijkomend het belastingvoordeel wat gewoon fors is met zo'n zware solide auto op diesel. Helaas staat mijn auto er nog niet zo strak bij.Onderhoudsadressen en adressen voor autospuiters hoeven in principe niet per see Mercedes gericht te zijn, de techniek is dermate eenvoudig dat iedere serieuze vakman hieraan kan werken.
Regio rotterdam weet ik er wel een paar.
groeten en succes Nico.
Strakke auto zo te zien. Bij mij is het net andersom,het moet een Mercedes diesel(zes in lijn) zijn vanwege de techniek met bijkomend het belastingvoordeel wat gewoon fors is met zo'n zware solide auto op diesel. Helaas staat mijn auto er nog niet zo strak bij.Onderhoudsadressen en adressen voor autospuiters hoeven in principe niet per see Mercedes gericht te zijn, de techniek is dermate eenvoudig dat iedere serieuze vakman hieraan kan werken.
Regio rotterdam weet ik er wel een paar.
groeten en succes Nico.
- Gombal
- Erelid

- Roepnaam: Arjen
- Type wagen: Ander type
- Bouwjaar: Nieuwer
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: Mercedes-Benz W245 170 2008
Hoi Richard, welkom hier en veel plezier op het forum en van je Benz!
-
RichardPul
thnx v de reacties
allemaal bedankt voor de positieve reacties dat geeft de buRGER moet. Ja het belastingvoordeel speelt by my zeker ook mee. Ben momenteel toe aan nieuwe fuseekogels en achteras rubbers. Dus nico kom maar op met je adressen hoe meer hoe beter