Als startende DIY'er die n.l. de tarieven van de officiële dealer een beetje beu is, is mij opgevallen dat er werkelijk niet veel te verzinnen valt dat door mede forae leden al eens is geconstateerd en is opgelost. Als gelukkige bezitter van fijn jaren '80 en '90 spul dat nog niet prooi gevallen is aan de voormalige "Jürgen Schrempf' DaimlerChrysler-bezuinigings mafia" heb ik gemerkt dat met 'twee ogen open', 'boerenverstand aan' en niets losbreken zelfs een professionele papierschuiver als mijzelf plotseling dingen kan repareren i.p.v. vervangen zoals de "dealert" zo graag doet
En wat geeft het een voldoening om bij mijn 560SEL de 'glijders' van de electrische raambediening achter ZELF weer vast te klinken en te monteren en dat het, het ook weer fenomenaal doet.... excuses aan de heren puriteinen dat ik een kroonsteentje heb gebruikt i.p.v. 'orginal' solderen... een soldeerbout zat helaas niet in mijn ALDI gereedschapskist !
Hoewel ik mij aardig kan uitdrukken in de Heimat-taal, lijkt mij een Nederlandstalig forum wel zo eenvoudig... we gaan het meemaken !!
Tot snel, en ik hoop dat ik ook af en toe iets kan toevoegen i.p.v. alleen maar "vragen" !
Groeten en wellicht tot ziens ! Paul