P500E

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Plaats reactie
P500E

P500E

Bericht door P500E »

Heren, dames ook, bon soir allen, of beter wellicht gezien de herkomst van onze geliefde W124?'Gutenabend' !

Als startende DIY'er die n.l. de tarieven van de officiële dealer een beetje beu is, is mij opgevallen dat er werkelijk niet veel te verzinnen valt dat door mede forae leden al eens is geconstateerd en is opgelost. Als gelukkige bezitter van fijn jaren '80 en '90 spul dat nog niet prooi gevallen is aan de voormalige "Jürgen Schrempf' DaimlerChrysler-bezuinigings mafia" heb ik gemerkt dat met 'twee ogen open', 'boerenverstand aan' en niets losbreken zelfs een professionele papierschuiver als mijzelf plotseling dingen kan repareren i.p.v. vervangen zoals de "dealert" zo graag doet :-(.

En wat geeft het een voldoening om bij mijn 560SEL de 'glijders' van de electrische raambediening achter ZELF weer vast te klinken en te monteren en dat het, het ook weer fenomenaal doet.... excuses aan de heren puriteinen dat ik een kroonsteentje heb gebruikt i.p.v. 'orginal' solderen... een soldeerbout zat helaas niet in mijn ALDI gereedschapskist !

Hoewel ik mij aardig kan uitdrukken in de Heimat-taal, lijkt mij een Nederlandstalig forum wel zo eenvoudig... we gaan het meemaken !!

Tot snel, en ik hoop dat ik ook af en toe iets kan toevoegen i.p.v. alleen maar "vragen" !

Groeten en wellicht tot ziens ! Paul
Gombal
Erelid
Erelid
Roepnaam: Arjen
Type wagen: Ander type
Bouwjaar: Nieuwer
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.: Mercedes-Benz W245 170 2008

Re: P500E

Bericht door Gombal »

Hoi Paul, welkom hier en veel pleizer op het forum en van je Benz!
Gemiddeld verbruik 200D 1986 5 bak (living in a foreign land)
Afbeelding
SanderDTCH
Diamant Boarder
Diamant Boarder
Roepnaam: Sander
Type wagen: 200D
Bouwjaar: 1986
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.: Skoda Octavia 1.6TDI combi Greenline

Re: P500E

Bericht door SanderDTCH »

Hoi Paul

Welkom op ons forum.
Wens je hier veel lees- en schrijfplezier.

Heb je ook een afbeelding van je wagen?
------
TIP: klik eens op "gebruikerspaneel" (bovenin links), daar kan je b.v. je verjaardag en woonplaats invullen maar ook je eigen foruminstellingen wijzigen.
Lees ook de forumregels even door.

Groeten Sander
Plaats reactie