Ik ben 15 jaar.... Ho ho 15
Ja dat klopt ja,. Laat me even uitpraten en ik vertel waarom ik lid ben geworden. Oke?
De liefde begon zon 2 jaar geleden bij mijn opa,.. Hij heeft een Mercedes-Benz 250D die ik elke week een lekkere wasbeurt geef! Mijn opa reed hem eerst altijd op de plek, Todat hij er zat van werd toen heeft mijn oom mij even in 10 minuten geleerd hoe je auto moet rijden etc.. Die kleine dingetjes die je gebruikt om de auto een keer voor uit en achter uit te zetten. Maar na een paar weken kreeg ik het toch aardig onder de knie. Dus van het een kwam het andere en voor ik het wist kachelde ik al over het industrie terijn waar de weg was afgesloten.. Lekker rijden met die auto,. Heerlijk! Julie kennen het wel! Hij piept en hij kraakt,.. Heerlijk als muziek in mn oren lekker prutellen dat dieseltje,. Ja dit is het helemaal dagt ik. Maar nu word ik bijna 16 en je mag nu al eerder je auto rijbewijs halen.. En ik wil als ik mijn rijbewijs heb mijn eigen 250D aanschaffen. Julie zijn mensen met ervaring en kunnen mij mischien helpen bij het kopen van zon ouwe bak..(zo noemt mn vader het
Ik hoop ook gewoon leuk mee te kunnen praten op het forum.. Dat lijkt me geweldig zo doe ik meer kennis over die auto op dan mn opa die al tientalle jaren in de bakken sjeest!
Mvg Erik