ErikvdBosch

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Plaats reactie
ErikvdBosch

ErikvdBosch

Bericht door ErikvdBosch »

Hallo ik ben Erik van den Bosch,
Ik ben 15 jaar.... Ho ho 15 :shock: maar dan mag je toch nog geen auto rijden!
Ja dat klopt ja,. Laat me even uitpraten en ik vertel waarom ik lid ben geworden. Oke?
De liefde begon zon 2 jaar geleden bij mijn opa,.. Hij heeft een Mercedes-Benz 250D die ik elke week een lekkere wasbeurt geef! Mijn opa reed hem eerst altijd op de plek, Todat hij er zat van werd toen heeft mijn oom mij even in 10 minuten geleerd hoe je auto moet rijden etc.. Die kleine dingetjes die je gebruikt om de auto een keer voor uit en achter uit te zetten. Maar na een paar weken kreeg ik het toch aardig onder de knie. Dus van het een kwam het andere en voor ik het wist kachelde ik al over het industrie terijn waar de weg was afgesloten.. Lekker rijden met die auto,. Heerlijk! Julie kennen het wel! Hij piept en hij kraakt,.. Heerlijk als muziek in mn oren lekker prutellen dat dieseltje,. Ja dit is het helemaal dagt ik. Maar nu word ik bijna 16 en je mag nu al eerder je auto rijbewijs halen.. En ik wil als ik mijn rijbewijs heb mijn eigen 250D aanschaffen. Julie zijn mensen met ervaring en kunnen mij mischien helpen bij het kopen van zon ouwe bak..(zo noemt mn vader het :P ) Julie weten vast wel waar je moet naar kijken en wat de zwakke plekken zijn van een W124.
Ik hoop ook gewoon leuk mee te kunnen praten op het forum.. Dat lijkt me geweldig zo doe ik meer kennis over die auto op dan mn opa die al tientalle jaren in de bakken sjeest!

Mvg Erik
300 ce 1988

Re: Hallo, Mercedes-Benz freaks!

Bericht door 300 ce 1988 »

Hoi Erik leuk om te horen dat jij ook al een Mercedes wilt ik ben 14 en heb er ook een een 300CE uit 1988
Wil je een coupe een sedan of een combi want van de coupe weet ik wel een paar zwakke punten.
Bij het achterraam zitten altijd vochtplekken en vaak zijn de schermen verrot.
Ik hoor het wel als je ook een W124 hebt

Vriendelijke groeten van Julian Meijer
SanderDTCH
Diamant Boarder
Diamant Boarder
Roepnaam: Sander
Type wagen: 200D
Bouwjaar: 1986
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.: Skoda Octavia 1.6TDI combi Greenline

Re: Hallo, Mercedes-Benz freaks!

Bericht door SanderDTCH »

Hallo Erik

Welkom op ons forum.
Wens je hier veel lees- en schrijfplezier.

Heb je ook een afbeelding van je wagen?
------
TIP: klik eens op "gebruikerspaneel" (bovenin links), daar kan je b.v. je verjaardag en woonplaats invullen maar ook je eigen foruminstellingen wijzigen.
Lees ook de forumregels even door.

Groeten Sander
Gombal
Erelid
Erelid
Roepnaam: Arjen
Type wagen: Ander type
Bouwjaar: Nieuwer
Automaat: Nee
Opmerkingen / andere wagens.: Mercedes-Benz W245 170 2008

Re: ErikvdBosch

Bericht door Gombal »

Hoi Erik, welkom hier en veel plezier op het forum en van je opa's Benz ;) !
Gemiddeld verbruik 200D 1986 5 bak (living in a foreign land)
Afbeelding
Schilder William
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Roepnaam: William
Type wagen: 300CE
Bouwjaar: 1992
Automaat: Ja
Contacteer:

Bericht door Schilder William »

welkom :)
Bjorn260

Bericht door Bjorn260 »

Dan ben ik dus met 16 jaar (4 MRT '95) toch niet de jongste....haha...En niet de enigste van 'onze' leeftijd die liefhebber is van de oude Benzen, klasgenoten vinden het n.m. nogal vreemd dat ik zo'n (wat zei noemen : ''oude taxi'') leuk kan vinden... :D

Vrgr Bj├Ârn
Nachtreiziger

Bericht door Nachtreiziger »

Hahaha Geweldig verhaal Erik !
Welkom en probeer eens iemand zo gek te krijgen om een rondje in een 3.0 diesel te maken !
Ik reed er voor de eerste keer in toen ik negentien was en er nog steeds 20 jaar verder helemaal wegvan

Mvrgrt Hans
Youri
Junior Boarder
Junior Boarder
Type wagen: 230E
Bouwjaar: 1987
Automaat: Ja

Bericht door Youri »

Welkom!

Ikzelf had mijn auto ook al toen ik 17 was, maar ik ga er nu, na er 4 jaar veel plezier van gehad te hebben toch echt afscheid van nemen :(
Ze staat trouwens te koop hier op het forum ;)

Veel lees- en schrijfplezier!

Youri
Unrivalled exclusiveness to the detail is the ultimate celebration of a mans craftmanship
Plaats reactie