.Kennis heeft een Mercedes cabrio uit 1962 waar we regelmatig toertochten mee maken of zo maar even op een mooie dag gaan toeren.
Tijdens die ritten gaat het gesprek uiteraard over, hoe kan 't ook anders; klassiekers.
Viel de keuze in eerste instantie op een 190D 2.5ltr, vind ik nog steeds een fantastisch model, switch werd al gauw gemaakt naar een station ivm de ruimte want er moet af en toe een hond mee en ik klus ook nog wel eens.
Dit forum uitgeplozen en dan vervolgens wat klassieker dealers bezoeken.
Was al een beetje gewaarschuwd; foto's zien er mooi uit maar de werkelijkheid is helaas soms wat anders; veel geld durven voor slopers
Men zegt wat je ver haalt is lekker maar dat gaat voor mij dit keer niet op; ik ben n.l. fantastisch geslaagd bij Stone Cars in Oud Beijerland, een plaatsgenoot
.Deze week wordt er door HPO een staande ringtank ingebouwd, ja het is inderdaad een 230TE geworden en geen diesel. Soms moet je het wensenlijstje wat aanpassen
Vervolgens weer terug naar Sergio voor de grote beurt en nog wat kleine dingetjes.
Krijg er een setje honingraat velgen met zomerbanden bij, gaan de velgen met winterbanden lekker in opslag.
Auto heeft ook nog; getint glas, automaat, doppelrollo, niveauregeling, electrische ramen voor en jawel airco dus al met al weer een aantal opties meer dan op mijn lijstje
.Zal nog even geduld moet hebben voordat ik kan gaan toeren, auto wordt begin augustus belastingvrij en ik ben absoluut niet van plan de zakken van vadertje staat nog verder te vullen.
Ik hoop op dit forum wat technische kennis op te doen zodat ik eenvoudige klussen zelf kan uitvoeren. Wat zijn goede (garage)handboeken en waar bestel ik die?
Uiteraard verwacht ik op meetings deze kennis nog verder aan te kunnen vullen!
met vriendelijke groeten,
Bert