terugplaatsen binnenspiegel
-
Hanegem
terugplaatsen binnenspiegel
Er uithalen van de binnenspiegel is eenvoudig, maar terugplaatsen wat lastiger. Onderstaand filmpje gevonden bij de vrienden van de W123 club. Wil ik jullie niet onthouden. Zelf al toegepast na een tijd verschrikkelijk kl*ten.
http://www.youtube.com/watch?v=Nce91zO6rQw
http://www.youtube.com/watch?v=Nce91zO6rQw
-
Mafkees
Re: terugplaatsen binnenspiegel
Ja, met een hamer
Nooit aan gedacht, maar is inderdaad heel mooi gevonden
Nooit aan gedacht, maar is inderdaad heel mooi gevonden
-
W124AMG
- Senior Boarder

- Berichten: 47
- Lid geworden op: vr jun 22, 2012 2:14 pm
- Roepnaam: Ivo
- Type wagen: 250D
- Bouwjaar: 1986
- Automaat: Ja
- LPG: Nee
Re: terugplaatsen binnenspiegel
En in 1x raak slaan..... 
-
Hulzie
- Diamant Boarder

- Berichten: 1925
- Lid geworden op: vr dec 23, 2011 4:57 pm
- Roepnaam: Henk
- Type wagen: Ander type
- Bouwjaar: Nieuwer
- Automaat: Ja
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: 200D, E 300D , E 300D, E 300D, E320 CDI en nu een S 430
- Locatie: Staphorst
- Contacteer:
Re: terugplaatsen binnenspiegel
Bedankt voor het plaatsen, goed dat ik dat even zie.
De mijne wil ik vervangen, zal er volgende keer ook 1 meenemen op de sloop.
Had als gezien hoe het ding er gedemonteerd uitzag, en vermoede al, dat gaat er makkelijk uit, maar hoe er weer in? Zo dus!!
Zonder gein, ik heb hier echt wat aan!!
De mijne wil ik vervangen, zal er volgende keer ook 1 meenemen op de sloop.
Had als gezien hoe het ding er gedemonteerd uitzag, en vermoede al, dat gaat er makkelijk uit, maar hoe er weer in? Zo dus!!
Zonder gein, ik heb hier echt wat aan!!
- SanderDTCH
- Diamant Boarder

- Berichten: 2999
- Lid geworden op: do feb 17, 2011 9:41 pm
- Roepnaam: Sander
- Type wagen: 200D
- Bouwjaar: 1986
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: Skoda Octavia 1.6TDI combi Greenline
- Locatie: Prov. Zuid-Holland
Re: terugplaatsen binnenspiegel
Gewoon een klein plat schroevedraaiertje gebruiken voor de andere kant dan druk je de pin er zo in zo heb ik het gedaan ging perfect.Ga geen moker gebruiker ben bedondert
Gr Sander
Gr Sander
-
Hanegem
Re: terugplaatsen binnenspiegel
Dan moet de veer wel een beetje slapper zijn geworden. Bij mij lukte dat absoluut niet. Vandaar de welgemikte tik met de rubber hamer. 
- SanderDTCH
- Diamant Boarder

- Berichten: 2999
- Lid geworden op: do feb 17, 2011 9:41 pm
- Roepnaam: Sander
- Type wagen: 200D
- Bouwjaar: 1986
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: Skoda Octavia 1.6TDI combi Greenline
- Locatie: Prov. Zuid-Holland
Re: terugplaatsen binnenspiegel
Hoi hanegem
Dat was bij niet het geval de veer stond aardig strak met een beetje beleid kom je er wel
Gr Sander
Dat was bij niet het geval de veer stond aardig strak met een beetje beleid kom je er wel
Gr Sander

