terugplaatsen binnenspiegel

Alles omtrent het interieur (zoals bediening, bekleding, montage)
Plaats reactie
Hanegem

terugplaatsen binnenspiegel

Bericht door Hanegem »

Er uithalen van de binnenspiegel is eenvoudig, maar terugplaatsen wat lastiger. Onderstaand filmpje gevonden bij de vrienden van de W123 club. Wil ik jullie niet onthouden. Zelf al toegepast na een tijd verschrikkelijk kl*ten.

http://www.youtube.com/watch?v=Nce91zO6rQw
Mafkees

Re: terugplaatsen binnenspiegel

Bericht door Mafkees »

Ja, met een hamer :shock:
Nooit aan gedacht, maar is inderdaad heel mooi gevonden :)
Hanegem

Re: terugplaatsen binnenspiegel

Bericht door Hanegem »

Wel een rubber hamer. :D
W124AMG
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 47
Lid geworden op: vr jun 22, 2012 2:14 pm
Roepnaam: Ivo
Type wagen: 250D
Bouwjaar: 1986
Automaat: Ja
LPG: Nee

Re: terugplaatsen binnenspiegel

Bericht door W124AMG »

En in 1x raak slaan..... :o
Hulzie
Diamant Boarder
Diamant Boarder
Berichten: 1925
Lid geworden op: vr dec 23, 2011 4:57 pm
Roepnaam: Henk
Type wagen: Ander type
Bouwjaar: Nieuwer
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.: 200D, E 300D , E 300D, E 300D, E320 CDI en nu een S 430
Locatie: Staphorst
Contacteer:

Re: terugplaatsen binnenspiegel

Bericht door Hulzie »

Bedankt voor het plaatsen, goed dat ik dat even zie.
De mijne wil ik vervangen, zal er volgende keer ook 1 meenemen op de sloop.
Had als gezien hoe het ding er gedemonteerd uitzag, en vermoede al, dat gaat er makkelijk uit, maar hoe er weer in? Zo dus!!

Zonder gein, ik heb hier echt wat aan!!
S 430 V8 automaat.


Afbeelding
Gebruikersavatar
SanderDTCH
Diamant Boarder
Diamant Boarder
Berichten: 2999
Lid geworden op: do feb 17, 2011 9:41 pm
Roepnaam: Sander
Type wagen: 200D
Bouwjaar: 1986
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.: Skoda Octavia 1.6TDI combi Greenline
Locatie: Prov. Zuid-Holland

Re: terugplaatsen binnenspiegel

Bericht door SanderDTCH »

Gewoon een klein plat schroevedraaiertje gebruiken voor de andere kant dan druk je de pin er zo in zo heb ik het gedaan ging perfect.Ga geen moker gebruiker ben bedondert:smile:

Gr Sander
Hanegem

Re: terugplaatsen binnenspiegel

Bericht door Hanegem »

Dan moet de veer wel een beetje slapper zijn geworden. Bij mij lukte dat absoluut niet. Vandaar de welgemikte tik met de rubber hamer. :smile:
Gebruikersavatar
SanderDTCH
Diamant Boarder
Diamant Boarder
Berichten: 2999
Lid geworden op: do feb 17, 2011 9:41 pm
Roepnaam: Sander
Type wagen: 200D
Bouwjaar: 1986
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.: Skoda Octavia 1.6TDI combi Greenline
Locatie: Prov. Zuid-Holland

Re: terugplaatsen binnenspiegel

Bericht door SanderDTCH »

Hoi hanegem

Dat was bij niet het geval de veer stond aardig strak met een beetje beleid kom je er wel ;)

Gr Sander
Plaats reactie