Ik ben nieuw bij de W124 Club. Ik zal mij even introduceren. Ben 39 jaar woonachtig in Pijnacker. En tot voor kort een BMW rijder (kan ik dat hier zeggen
Binnenkort ben ik de trotse eigenaar van een MB 230E 1986. Ik moet nog even mijn weg zoeken hier op het forum, en zal alvast een fotootje proberen te plaatsen. Ik vind eigenlijk al heel erg lang dit type MB het mooiste type die er is. Doordat ik veel minder ga rijden, kwam ik op het idee om mij te verdiepen in de oldtimers van MB. Na zoektochten op het internet en forums te heben gelezen, ben ik gezwicht voor het model W124. Zij is donkergrijs, automaat, bruin licht leer, cruisecontrole en elektr ramen, gekocht bij oldtimer Zeeland.
Ben geen kenner van MB maar ik hoop hier veel van jullie te mogen leren indien ik vragen heb. Ik hoop vele plezierige kilometers te mogen maken met mijn mooie 230E. trouwens mijn vrouw hoop ik ook om te krijgen, die rijdt nu in BMW 1 serie
Groet, Patrick Hack
ps ook ik overweeg gas inbouw, maar ik lees voor-en tegenstanders. Voorlopig doe ik het even op benzine.