Adje

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Plaats reactie
Adje
Junior Boarder
Junior Boarder
Roepnaam: Ad
Type wagen: 300TE
Bouwjaar: 1992
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.: 250TD
300E 1985

Adje

Bericht door Adje »

Hallo ik ben ad en rijdt al redelijk lang een 124 Mercedes. Twaalf jaar geleden ben ik begonnen met een 300D . Gekocht met precies 400000km op de teller. Wat een heerlijke auto was dat. Ik heb hem gereden tot 540000 km totdat er een traktor achterop reed. Toen was het helaas gedaan. Heerlijk mee gereden zonder dat hij mij ooit heeft laten staan.
Hierna wilde ik uiteraard weer een 124 en toen is het een 300TE uit 1992 geworden. Na lang zoeken eindelijk deze gevonden. In mooie staat, zilverkleurig en met prachtig blauw lederen interieur. Ook vele andere opties. Ben nog steeds verliefd op hoe hij eruit ziet. Helaas diende al redelijk snel een storing voor waar ik af en toe wel wat gek van word. (zie forum techniek). De verkoper heeft dit er niet bijverteld. Inmiddels ruim 80000 km met deze 300TE gereden.
Omdat deze storing niet op te lossen lijkt heb ik een andere daily driver erbij gekocht nml een ML270CDI. Ik zit nogal eens in de modder en dan voldoet deze prima. Maar het fijne rijgevoel van mijnn 124 heeft de ml niet!! Het blijft heerlijk rijden in de 300TE tenminste als de storing er niet is. Dus voorlopig blijf ik de 300TE er lekker voor de fun bijhouden. Ik hoop dat hij nog lang goed blijft. Groet ad.
Gombal
Erelid
Erelid
Roepnaam: Arjen
Type wagen: Ander type
Bouwjaar: Nieuwer
Automaat: Nee
Opmerkingen / andere wagens.: Mercedes-Benz W245 170 2008

Re: adje

Bericht door Gombal »

Hoi Ad, welkom hier en veel plezier op het forum en van je Benzen!
Gemiddeld verbruik 200D 1986 5 bak (living in a foreign land)
Afbeelding
SanderDTCH
Diamant Boarder
Diamant Boarder
Roepnaam: Sander
Type wagen: 200D
Bouwjaar: 1986
Automaat: Nee
Opmerkingen / andere wagens.: Skoda Octavia 1.6TDI combi Greenline

Bericht door SanderDTCH »

Hoi Ad

Welkom op ons forum.
Wens je hier veel lees- en schrijfplezier.

Heb je ook een afbeelding van je wagen zijn we gek op hier :)
------
TIP: klik eens op "gebruikerspaneel" (bovenin links), daar kan je b.v. je verjaardag en woonplaats invullen maar ook je eigen foruminstellingen wijzigen.
Lees ook de forumregels even door.

Groeten Sander
XLWaddinxveen

Bericht door XLWaddinxveen »

welkom, en ik zou zeggen vertel wat meer over deze storing in de topic problemen, er is genoeg kennis op het forum

ook wat foto's van je auto ?

veel plzier op t forum
Plaats reactie