DirkevanderVeen
-
DirkevanderVeen
DirkevanderVeen
Even voorstellen dan:
Ben Dirke en sinds zaterdag 02/10/2011 de trotse eigenaar van een helemaal gerestaureerde 300TD 24V Automaat uit '86.
Airco, Electrische ARKO, open dak, etc...alles zit erop!
Nu alles nog verder perfectioneren via dit forum. Tot snel!
Ben Dirke en sinds zaterdag 02/10/2011 de trotse eigenaar van een helemaal gerestaureerde 300TD 24V Automaat uit '86.
Airco, Electrische ARKO, open dak, etc...alles zit erop!
Nu alles nog verder perfectioneren via dit forum. Tot snel!
- SanderDTCH
- Diamant Boarder

- Roepnaam: Sander
- Type wagen: 200D
- Bouwjaar: 1986
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: Skoda Octavia 1.6TDI combi Greenline
Re: Captain_Dirk
Hallo dirke
Welkom op ons forum.
Wens je hier veel lees- en schrijfplezier.
------
TIP: klik eens op "gebruikerspaneel" (bovenin links), daar kan je b.v. je verjaardag en woonplaats invullen maar ook je eigen foruminstellingen wijzigen.
Lees ook de forumregels even door.
Groeten Sander
Welkom op ons forum.
Wens je hier veel lees- en schrijfplezier.
------
TIP: klik eens op "gebruikerspaneel" (bovenin links), daar kan je b.v. je verjaardag en woonplaats invullen maar ook je eigen foruminstellingen wijzigen.
Lees ook de forumregels even door.
Groeten Sander
- Mercedennys
- Silver Boarder

- Roepnaam: Dennys
- Type wagen: E300T Turbodiesel 4-MATIC
- Bouwjaar: N.n.b.
- Automaat: Ja
- Opmerkingen / andere wagens.: Nu 280CDI S211,
Ex W124 300TD, W123 300TDT
Re: Captain_Dirk
Mooie kar!!
Meer foto's zou leuk zijn.
Meer foto's zou leuk zijn.
Groet,
Mercedennys (300TD 1992) Mijn Logboek.
Mercedennys (300TD 1992) Mijn Logboek.
- Gombal
- Erelid

- Roepnaam: Arjen
- Type wagen: Ander type
- Bouwjaar: Nieuwer
- Automaat: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: Mercedes-Benz W245 170 2008
Re: dirkevanderveen
Hoi Dirke, welkom hier en veel plezier op het forum en van je Benz!
-
Damherten
Hallo en welkom erg mooie wagen lijkt wel erg veel op een jongere uitvoering is het wel echt een 86 er
-
Nachtreiziger
Hoi Dirke ,
Mooi omgebouwd naar het nieuwe type van binnen ben ook wel benieuwd naar de buitenkant
Mvrgrt Hans
Mooi omgebouwd naar het nieuwe type van binnen ben ook wel benieuwd naar de buitenkant
Mvrgrt Hans
-
DirkevanderVeen
Goed gezien!damherten schreef:Hallo en welkom erg mooie wagen lijkt wel erg veel op een jongere uitvoering is het wel echt een 86 er
Ik ben de auto eens verder wezen natrekken.
En wat blijkt? Mooi omgekatte rommel.
Zogenaamd omgebouwd naar een '95-er. Had ik maar geweten op welke kenmerken je nog meer moet letten behalve lasnaden bij het schutbord, dan was het me nooit overkomen.
Ik heb gelukkig de koop ongedaan weten te maken en m'n geld teruggekregen.
Onderhand ben ik weer naarstig op zoek naar een mooie vervanger.
Wat me trouwens wel opvalt, is dat ongeveer 40% van de aangeboden bakken omgekat is. Echt absurd gewoon dat die rommel allemaal zo makkelijk langs de RDW komt!
Maar goed: dat hoort onder een ander draadje thuis.
Mocht er iemand dus een mooie te koop hebben staan, dan hou ik me van harte aanbevolen.
Groeten Dirke
-
XLWaddinxveen
pfoeh... das niet zo fijn... komt me helaas bekend voor dit verhaal... succes met je verdere zoektocht, of eventueel project. (heb namelijk hetzelfde gehad en toen besloten om zelf een 85er om te (laten) bouwen.
groet...ps heb je toevallig meer foto's? en misschien een idee om een topic te maken met kentekens en foto's van dergelijke omgekatte wagens? wat vinden jullie (ik heb namelijk zelf ook gemengde gevoelens hierbij)
groet...ps heb je toevallig meer foto's? en misschien een idee om een topic te maken met kentekens en foto's van dergelijke omgekatte wagens? wat vinden jullie (ik heb namelijk zelf ook gemengde gevoelens hierbij)
-
XLWaddinxveen
Re: DirkevanderVeen
zie in een ander topic (dat je op slot hebt laten doen anders had ik daar wel gereageerd) dat je zoektocht nu (eindelijk) geslaagd is... heel fijn.... was wel een beetje nieuwsgierig want de foto van de auto kwam me bekend voor in je icoontje/plaatje bij je naam. Is dit niet die ''EX-douane '' (oorspronkelijk)? Kan me herinneren dat ik m ergens heb zien langs komen op internet.
Kan ook zijn dat ik me vergis hoor, maar moest daar aan denken toen ik je icoontje zag. Zo ja, volgens mij was het een redelijk volle auto, en sowieso een auto met iets wat meer 'historie' zal ik maar zeggen.
In elk geval veel fun dr mee en plaats wat foto's
Kan ook zijn dat ik me vergis hoor, maar moest daar aan denken toen ik je icoontje zag. Zo ja, volgens mij was het een redelijk volle auto, en sowieso een auto met iets wat meer 'historie' zal ik maar zeggen.
In elk geval veel fun dr mee en plaats wat foto's