woppiester

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Plaats reactie
woppiester

woppiester

Bericht door woppiester »

Hoi allemaal.
Heb een W124 200D gekocht. Bj 1986 belastingvrij in november. Nu nog in opslag bij garage waar ik hem heb gekocht i.v.m hoge belasting.
Maarrrrr denk toch dat ik hem in juli ophaal. Even bekijken nog.
Nu bij een 230E via de garage waar ik de 200D heb gekocht diverse onderdelen aan het demonteren voor alvast in voorraad bij mij, morgen nog de motor van t schuif-kanteldak demonteren (is bij de 200D kapot) en misschien wel t hele kanteldak systeem eruit. Even kijken kwa tijd of dit gaat lukken,auto moet morgen naar de sloop.
Deze 230E was door dit garage bedrijf gekocht als zijnde een 1986 maar bleek een 1987 te zijn(duitser) en eigenaar heeft zelfwat onderdelen voor zijn 300D eraf gehaald en ik mocht de wagen verder kaal maken. Geweldig .
En dan maar wachten tot het moment dat tie echt voor de deur staat.

Groetjes
E300

Re: hallo

Bericht door E300 »

Goedendag ???

Welkom hier en veel sleutel plezier gewenst, haal in elkgevaal de motor van het schuifdak er uit, desnoods slijp de kabel door, dan heb je hem er zo uit. een motor gaat nog wel eens stuk.

Groet, John
Gombal
Erelid
Erelid
Roepnaam: Arjen
Type wagen: Ander type
Bouwjaar: Nieuwer
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.: Mercedes-Benz W245 170 2008

Re: woppiester

Bericht door Gombal »

Welkom hier en veel plezier op het forum en van je Benz!
Gemiddeld verbruik 200D 1986 5 bak (living in a foreign land)
Afbeelding
Plaats reactie