Ludens
-
Ludens
Ludens
Hallo allemaal,
Een eigen Mercedes staat al langer op mijn verlanglijstje. Nu moet het er maar eens van komen...
Ik hoop op dit forum wat meer inzicht te krijgen in de do's en dont's in mijn zoektocht naar een W124. Op dit moment staat mijn voelhorens gericht op een 300D liefst met enkele toeters en bellen en niet teveel kms. Maar volgens mij ben ik niet de enige...
Kortom: bezig om een lang gekoesterde wens te realiseren ga ik eerst het forum maar eens afstruinen naar info en kennis. Later hoop ik een bijdrage te kunnen leveren aan de discussies hier.
Een eigen Mercedes staat al langer op mijn verlanglijstje. Nu moet het er maar eens van komen...
Ik hoop op dit forum wat meer inzicht te krijgen in de do's en dont's in mijn zoektocht naar een W124. Op dit moment staat mijn voelhorens gericht op een 300D liefst met enkele toeters en bellen en niet teveel kms. Maar volgens mij ben ik niet de enige...
Kortom: bezig om een lang gekoesterde wens te realiseren ga ik eerst het forum maar eens afstruinen naar info en kennis. Later hoop ik een bijdrage te kunnen leveren aan de discussies hier.
- Pena
- Platinum Boarder

- Type wagen: 250D
- Bouwjaar: 1986
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: W126 300SD 1981 aut.
W124 300D 1986 - Locatie: Delft
Re: Even voorstellen door Ludens
Hoi Ludens,
Welkom.
Er is genoeg te vinden .... op het forum
.
Welkom.
Er is genoeg te vinden .... op het forum
Herman
250D
300D
250D
300D
- Vlinder333
- Gold Boarder

- Roepnaam: Rene
- Type wagen: 220CE
- Bouwjaar: 1992
- Automaat: Ja
- Opmerkingen / andere wagens.: W124 260E
Hymer 1999 - Locatie: Omg. Eindhoven
Nou Ôé¼ 13.500,= voor een witte sedan?????
Lijkt mij behoorlijk aan de prijs komt omdat hij belastingvrij wordt.
Kan je beter een mooier exemplaar van een later bouwjaar kopen.
En gewoon de belasting voor lief nemen maar wel waarschijnlijk minder onderhoud.
groet Rene
Lijkt mij behoorlijk aan de prijs komt omdat hij belastingvrij wordt.
Kan je beter een mooier exemplaar van een later bouwjaar kopen.
En gewoon de belasting voor lief nemen maar wel waarschijnlijk minder onderhoud.
groet Rene
- Gombal
- Erelid

- Roepnaam: Arjen
- Type wagen: Ander type
- Bouwjaar: Nieuwer
- Opmerkingen / andere wagens.: Mercedes-Benz W245 170 2008
Re: Ludens
Welkom hier en veel plezier op het forum en in de toekomst hopelijk ook van een Benz!
- Herr Doctor Benz
- Expert Boarder

- Type wagen: 300TE
- Bouwjaar: 1990
- Automaat: Ja
- Opmerkingen / andere wagens.: 500SEC BRABUS
als je een belastingvrij exemplaar kunt vinden die goed en betaalbaar is en aan je wensen voldoet dan is dat natuurlijk een goede keuze. Dat zal niet meevallen. je kunt ook een hele mooie youngtimer kopen. veel keuze ook autos met veel opties. bijvoorbeeld in Duitsland. ebay mobile of autoscout24 kijk maar eens. neem je een benzine en heb hem voor erbij dan is deze keuze te overwegen. tot 17,5 jaar oud kun je bpm vrij invoeren. afschrijving heb je amper, wegenbelasting kun je uitrekenen, en je koopt de Benz een paar duizend euro goedkoper als deze van begin jaren 90 is ipv 1986 of ouder. kijk goed naar de staat van onderhoud en calculeer een beetje elende in.
groot voordeel is dat je door het grote aanbod snel iets zult vinden voor een interresant budget en je snel kunt rijden en kunt genieten. dit in plaatst van heel lang zoeken naar iets wat je ooit hoopt te vinden. bij mobile bijvoorbeeld kun je zoeken op allerlij opties, bijvoorbeeld leer, airco, automaat, vermogen, maar ook kleur.
zo heb ik mijn Benz gevonden.
succes
groot voordeel is dat je door het grote aanbod snel iets zult vinden voor een interresant budget en je snel kunt rijden en kunt genieten. dit in plaatst van heel lang zoeken naar iets wat je ooit hoopt te vinden. bij mobile bijvoorbeeld kun je zoeken op allerlij opties, bijvoorbeeld leer, airco, automaat, vermogen, maar ook kleur.
zo heb ik mijn Benz gevonden.
succes
Hoera! Sinds gisteren de trotse eigenaar van een W124! Ik voel me de koning te rijk met deze 300D uit 1994. Helemaal naar wens met airco (nog eens even kijken of-t-ie het ook doet), schuifdak, automaat. Superauto! Gisteren opgehaald en heerlijk naar huis gezoefd.
De auto is afkomstig uit Duitsland, geïmporteerd door Timon en de eigenaar had hem daar een jaartje geleden gekocht. Met 114500 kms op de tellen s hij net ingereden.
De auto is afkomstig uit Duitsland, geïmporteerd door Timon en de eigenaar had hem daar een jaartje geleden gekocht. Met 114500 kms op de tellen s hij net ingereden.
-
Sterretje1968
- Platinum Boarder

- Roepnaam: Rene
- Type wagen: E300T Turbodiesel 4-MATIC
- Bouwjaar: N.n.b.
Re: Ludens
Natuurlijk willen wij wel foto's zien. 
Groetjes, Rene.
I'm not weird, I'm a Limited Edition.