Via deze weg wil ik me even voorstellen op het forum. Ik ben Pascal, 21 jaar oud en sinds gister in het bezit van een 300CE-24 uit 1991. De auto heeft 170.680 km gereden en is compleet met boekjes.
Na verschillende W201 en W126 te hebben gereden vond ik het tijd worden voor een W124. En dan het liefst de coupe met een 24 klepper, stiekem altijd al verliefd op geweest. Lang gezocht op internet naar een fatsoenlijke auto (veel verprutste auto's helaas) naar een auto die zo origineel mogelijk is. En toen zag ik deze, zilver metallic, grijze pullman bekleding en zeer fraai notenhout. De auto heeft o.a. airco, elektrisch schuif/kanteldak en elektrische ramen voor en achter.
Wat zijn dan de aandachtspunten? (in de klasse waar ik auto's koop heb je geen nieuwe, daar ben ik me zeer goed van bewust
Ik heb het vermoeden dat de storing in het ABS systeem/lampje kan komen door de zwakke accu. Heeft iemand hier ervaring mee? Ook zijn tips welkom wat betreft de gordelaangever.
Verder moet ik zeggen dat ik echt helemaal weg ben van de auto en dat ik zeker weet dat ik er enorm veel plezier van ga hebben.
Hartelijke groeten,
Pascal (Pascallie)