Op mijn W124 uit 1986 zitten wieldoppen met een matte ster. Dus dezelfde kleur als de gehele wieldop.
Een nieuwe besteld bij de MB dealer.
krijg ik er een met een chromen ster in het midden en de rest van de dop is mat grijs.
Wat is nu origineel? een matte ster of een chromen ster in het midden.
Heb zeer veel foto's bekeken maar beide kom ik tegen .
Zelf dacht ik dat de doppen met een chromen ster van de W126 komen maar de computer bij de MB dealer oordeelt anders.
Hoor het graag, met Mercedes groet.
wat zijn nu de originele wieldoppen?
- Schiedam-ster
- Junior Boarder

- Berichten: 26
- Lid geworden op: zo nov 07, 2010 8:14 pm
- Type wagen: 250D
- Bouwjaar: 1986
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
-
Mafkees
Re: wat zijn nu de originele wieldoppen?
Je bedoelt deze ?
Ik denk dat de eerste serie mat was, maar ik vind ze zelf afschuwelijk.
Ik denk dat de eerste serie mat was, maar ik vind ze zelf afschuwelijk.
- Merceders200D
- Gold Boarder

- Berichten: 515
- Lid geworden op: za jan 23, 2010 3:19 pm
- Roepnaam: Carel
- Type wagen: 200D
- Bouwjaar: 1985
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Locatie: Achterhoek
Re: wat zijn nu de originele wieldoppen?
Hey,
Overal waar de ster opzit is origineel, het is een kwestie van smaak.
Ik vind de mijne wel klassiek staan.
Gr Carel
Overal waar de ster opzit is origineel, het is een kwestie van smaak.
Ik vind de mijne wel klassiek staan.
Gr Carel
''Keep on chooglin'' !!!!
-
CordeJong
- Senior Boarder

- Berichten: 78
- Lid geworden op: vr mei 21, 2010 6:17 pm
- Type wagen: 500E
- Bouwjaar: 1991
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Locatie: Bergambacht
Re: wat zijn nu de originele wieldoppen?
Wieldoppen? tot de eerste facelift geheel gelakt geen chromen ster,na de facelift sept 89 iets donkerder kleur chromen ster.
Juni 93 chromen buitenrand van de laatste S 126.
Die eerste waren glimmend zilvergrijs dat matte komt met de jaren zullen we maar zeggen aan mij is mn leeftijd ook te zien
groeten cordejong
Juni 93 chromen buitenrand van de laatste S 126.
Die eerste waren glimmend zilvergrijs dat matte komt met de jaren zullen we maar zeggen aan mij is mn leeftijd ook te zien
groeten cordejong
www.Mercedes-klassiekerservice.nl
- Schiedam-ster
- Junior Boarder

- Berichten: 26
- Lid geworden op: zo nov 07, 2010 8:14 pm
- Type wagen: 250D
- Bouwjaar: 1986
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
Re: wat zijn nu de originele wieldoppen?
ok. Duidelijk. Het maakt dus niks uit. Ga ik toch geheelover op chromen ster. Vind ik zelf ook mooier.
Bedankt en groet
Bedankt en groet
