Schokdempers, Bilstein gewone of gasdempers?
Geplaatst: ma feb 16, 2015 5:25 pm
Goede middag,
Ik heb op het forum gezocht en er staat al best veel over schokdempers geschreven.
Bij mijn auto zijn Monroe dempers gemonteerd echter lees ik dat Bilstein fijner is. Ik denk erover om ze rondom te vervangen.
Wat ik heb kunnen vinden is dat Bilstein b4 voor de sedan het meest wordt aanbevolen, klopt dat?
Echter heb ik niet kunnen vinden of er nog voorkeur is voor gewone of gas-schokbrekers.
Is daar een groot verschil in? Zouden gasdempers gunstig kunnen zijn in combinatie met mijn gastank?
Hoor graag jullie advies!
Alvast bedankt.
Ber
Ik heb op het forum gezocht en er staat al best veel over schokdempers geschreven.
Bij mijn auto zijn Monroe dempers gemonteerd echter lees ik dat Bilstein fijner is. Ik denk erover om ze rondom te vervangen.
Wat ik heb kunnen vinden is dat Bilstein b4 voor de sedan het meest wordt aanbevolen, klopt dat?
Echter heb ik niet kunnen vinden of er nog voorkeur is voor gewone of gas-schokbrekers.
Is daar een groot verschil in? Zouden gasdempers gunstig kunnen zijn in combinatie met mijn gastank?
Hoor graag jullie advies!
Alvast bedankt.
Ber