Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Mijn naam is Julia, ik ben 21 jaar en studeer in Delft. Ik ben door mijn vriend al een paar jaar geleden aangestoken door het Mercedes-virus en toen ik zelf op zoek was voor een auto kwam ik uiteindelijk ook op een Mercedes uit; een 230TE station uit '87, die ik samen met mijn broertjes gekocht heb voor bij mijn moeder thuis in Joure. Gelukkig heb ik al wat sleutelervaring opgedaan met de auto's (een 190 2.3 uit '92 en een 230 uit '82) van mijn vriend, want deze auto heeft met meer dan 3 ton op de teller nog wel een paar uitdagingen, voornamelijk aan het elektronische systeem is behoorlijk geprutst. De Haynes is inmiddels binnen, van de eerste problemen zijn de oorzaken nu bekend en over een week begint de zomervakantie, dus dat komt weer helemaal goed en ik hoop dat we dan nog een hoop veilige en probleemloze kilometers kunnen maken in onze Mercedes?
Nu uiteraard nog wat foto's:
Bijlagen
Foto0134.jpg (351.13 KiB) 1676 keer bekeken
Foto0135.jpg (425.58 KiB) 1676 keer bekeken
IMG-20140619-WA0009.jpg (65.71 KiB) 1676 keer bekeken
IMG-20140619-WA0010.jpg (76.95 KiB) 1676 keer bekeken
IMG-20140624-WA0001II.jpg (96.79 KiB) 1676 keer bekeken
Dank jullie wel. Veel ruimte zit er zeker in, nog veel meer dan ik verwacht had. Zoals je kunt zien past een contrabas er gemakkelijk in (en dat is in de meeste auto's wel anders).
Welkom op ons forum.
Wens je hier veel lees- en schrijfplezier.
------ TIP: klik eens op "gebruikerspaneel" (bovenin links), daar kan je b.v. je verjaardag en woonplaats invullen maar ook je eigen foruminstellingen wijzigen.
Lees ook de forumregels even door.
Welkom hier op het forum.
Het leek mij al een beetje grote gitaar achterin de auto.
Dat is dus een contrabas.
De kombi heeft een upgrade gehad wat betreft stoelen en achterbank.
Dat is een voordeel. Het tweede type interieur zit beter en is ook wat slijtvaster.
Veel plezier met sleutelen en verwen de Benz wanneer de noodzaak zich voordoet
eens met wat nieuwe onderdelen. Dat vindt ie fijn.