RPM

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Plaats reactie
RPM

RPM

Bericht door RPM »

Hallo allemaal!

Mijn naam is Ren├®e en ben de trotse eigenaar van een 300E uit '89. (helaas even geen foto's, want ik moet haar serieus wassen :lol: )
Ik ben van plan om een grote renovatie uit te halen met haar. Ja het zal wel de nekharen bij sommige mensen overeind doen laten staan. Maar ik wil wat extra dingen inbouwen (zoals een parrot system) maar wel zo, dat het allemaal netjes en afgewerkt word. Daarbij moet er aardig wat aan het body werk worden gedaan, nou ja, aan eigenlijk alles wel zo'n beetje :S .

Aangezien dit allemaal de eerste keer is, kunnen er dus nog wel een stomme vragen van mijn kant worden verwacht :lol: . Maar hopelijk struikel ik soms ook over dingen waar andere mensen wat aan hebben.

Groetjes,
Ren├®e
Ruubster
Senior Boarder
Senior Boarder
Type wagen: E220T
Bouwjaar: 1994
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.: W201 190D

Re: Even voorstellen

Bericht door Ruubster »

Kijk dat is altijd goed om te horen! *eigenlijk alles* Olang je er maar lol in hebt is het goed toch ;)

Vragen beantwoorden is een forum eenmaal voor, Geoon bij t goeie topic een vraag stellen dan komt het allicht goed!
MB260E
Expert Boarder
Expert Boarder
Roepnaam: Jesse
Type wagen: 300D
Bouwjaar: 1987
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.: W140 350TD 1993 ( Stargallery )
W124 300D aut 1987
W203 station elegance 2004 , W108 280SE Aut '72 , C107 350 SL_C aut 1972

Bericht door MB260E »

Welkom hier ,
Erg fijne keuze zo'n 300E met m103 motorblok.
Heeft hij al redelijk veel gelopen? ( ik bedoel zo'n normale 280.000 km ) voor een W124 benzine uit dat bouwjaar.
Veel pelzier ermee.

Grt MB260E
RPM

Bericht door RPM »

Hallo MB260E,

Nou toen ik de dame kocht stond er al 279 op de teller. Nu is dat inmiddels al iets van 325 geloof ik. In ieder geval de moeite. Maar ze loopt nog steeds geweldig hoor!
Plaats reactie