Het is voorbij!

Hier kun je over van alles en nog wat kletsen omtrend de W124.
Leuk filmpje met een W124? Of met de W124 iets leuks mee gemaakt?
Plaats het hier!
(Geen vragen over de W124?
Quinten

Re: Het is voorbij!

Bericht door Quinten »

666px-ZetelsEK2011.svg.png
666px-ZetelsEK2011.svg.png (57.7 KiB) 2955 keer bekeken
D66, pvda, GroenLinks, ChristenUnie, SGP, CDA en sinds gisteren de VVD hebben het niet zo op de huidige regeling,.. dus reken niet op de eerste kamer.

http://pleinplus.nl/-/belastingvrijstel ... onder-vuur
Laatst gewijzigd door Quinten op di okt 30, 2012 6:34 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
ArnoldW124

Bericht door ArnoldW124 »

wij vragen geen Subsidie bij het rijk om ons te vermaken

alles word door ons zelf betaald

wij vragen geen duur onderkommen bij het rijk om onze hobby uit te oevenen

wij zijn mensen die ons zelf kunnen vermaken door onze hobby

en niet door de boel te vernielen of op straat rond te hangen
als je dat doet word er een oplosing voor bedacht
die veel geld kost
er word gewoon van veel mensen die niet te veel geld hebben
hun hobby in een keer afgenomen
Fernando1977

Bericht door Fernando1977 »

ik hoop zo dat dit geen waarheid gaat worden...... :evil:
wegenbelasting voor me SEC en W124 brabus betalen zal een aardige duit kosten terwijl ik er weinig km's mee rij
wegdoen zal ik ze niet maar dan moet ik ze schorsen en hopen dat er ooit weer een regering komt die wel hun verstand hebben.
je zou je auto toch gewoon binnen rijden bij dat stelletje kl*te honden in den haag

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Kees300E

Bericht door Kees300E »

geld moet rollen :lol:
Langeaat

Bericht door Langeaat »

Als dit door gaat ben ik er echt beroerd van,heb m'n Benz 20 mnd. geleden "duur" gekocht en daarna voor veel geld opgeknapt .
Maar 't is een hobby die ik bewust gekozen heb mede vanwege 't belastingvoordeel, anders kan ik het echt niet betalen.
Ben in die tijd veel meer kwijt aan restauratiekosten dan als ik er belasting voor had moeten betalen.
Dit alles was voor mij mogelijk door een erfenis ,geld dat nu zo'n beetje op is.
Ik houd van m'n Mercedes en ken 'm ondertussen van haver tot gort, en hoop (nog steeds) nooit meer een andere wagen te hoeven aanschaffen.
Hij is net getaxeerd en ik kan eigenlijk nu pas met minder kosten gaan rijden,omdat ik de belangrijkste en duurste reparaties achter de rug heb, en dan nu dit!!!

:evil: KUTPOLITIEK!!!!!!!!!!! :evil:

Grt. Arij..
StephanBenz
Expert Boarder
Expert Boarder
Roepnaam: Stephan
Type wagen: 300D Turbo
Bouwjaar: 1990
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.: 250TD 1990

Bericht door StephanBenz »

Als ze dit doorvoeren rijd ik um bij ze naar binnen!
M'n andere 2 oldtimers voorzie ik wel van de eerder aangehaalde Poolse platen.
En anders emigreer ik wel naar Duitsland of belgië net over de grens, daar betaal je max 300 euro per jaar aan wegenbelasting.
Kutland hier, schijtziek word je dr van af en toe.
MB Halle

Bericht door MB Halle »

Ja Arij jij bent niet de enigste, ik heb er 2 die dan nog slechts
1/4 van hun waarde hebben.
maar wat denk je van de handelaren die er 50 in voorraad hebben,
die zijn dan waarschijnlijk in ├®├®n klap Failiet.
gr Wim.
SanderDTCH
Diamant Boarder
Diamant Boarder
Roepnaam: Sander
Type wagen: 200D
Bouwjaar: 1986
Automaat: Nee
Opmerkingen / andere wagens.: Skoda Octavia 1.6TDI combi Greenline

Bericht door SanderDTCH »

@kees

Hopelijk verkoop je hem nog ;) zou wel zuur wezen zit je met je Benz
Ralph230CE88

Bericht door Ralph230CE88 »

Beetje balen is het wel.
Heb mijn coupeetje van de week aangeschaft omdat hij over een half jaar belasting vrij is, gaan ze vanaf 1 januari 2014 t├│ch belasting heffen.
Eerlijkheidshalve moet ik wel vermelden dat ik hem niet voor de hobby heb ( maar wel op het forum ben aangesloten ), maar eindelijk het geld over had om deze fijne Ster te kopen.
Maar laten we het wel proberen te relativeren, er worden meer bezuinigingen doorgevoerd die er ook niet om liegen.
Ouderen, waarvan de meeste hun hele leven hebben gewerkt, mensen met een handicap die de zorg het hardste nodig hebben en nog een aantal hulpbehoefenden worden ook keihard geraakt in hun portemonee.
Ik wil hier niet de moraalridder uit gaan hangen, maar als ik zou moeten kiezen, of mijn Benz eruit of mijn 2 gehandicapte zoons, dan is voor mij de keuze erg simpel.

Verder snap ik de politieke dwalingen ook niet, zoals immigratie, Griekenland, ontwikkelingshulp etc., maar alles wat ruikt naar "extra voordeel", wordt nu de nek omgedraaid, geneuzel in de marge!!!
En als we dan toch een schuldige aan moeten wijzen, dan zou ik beginnen met het cowboy-gedrag van banken en daarna de politiek.
W124500E
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Roepnaam: Michel
Type wagen: 500E
Bouwjaar: 1992

Bericht door W124500E »

Mafkees schreef:En massaal staan de Mercedes oudjes op MP te koop. Vandaag al 125 adv.
Allemaal eigenaren met een MB hart :sick:

Als het geld gaat kosten is de liefde voorbij, volgens mij is de misbruik van de regeling ook de ondergang geworden.
De regeling is niet voor zakelijk gebruik a 30.000 plus km

Duizenden auto's geïmporteerd hiervoor.
W124 500E (E60 motor), Eisenmann, gone in less than six seconds.
Marcellus
Diamant Boarder
Diamant Boarder
Roepnaam: Marcel
Type wagen: 280E
Opmerkingen / andere wagens.: S212 - E 400 Estate Avantgarde / dec. 2014

Bericht door Marcellus »

Langeaat schreef:heb m'n Benz 20 mnd. geleden "duur" gekocht en daarna voor veel geld opgeknapt .
ik snap dan ook niet waarom je dat gedaan hebt. Ik heb mijn Benz in D goedkoop gekocht in prima staat. Ik hoefde helemaal niks "op te knappen" voor veel geld en rijd bovendien in een fijne 6-cilinder automaat benzine met 197pk.
Hanegem

Bericht door Hanegem »

Marcellus schreef:
Langeaat schreef:heb m'n Benz 20 mnd. geleden "duur" gekocht en daarna voor veel geld opgeknapt .
ik snap dan ook niet waarom je dat gedaan hebt. Ik heb mijn Benz in D goedkoop gekocht in prima staat. Ik hoefde helemaal niks "op te knappen" voor veel geld en rijd bovendien in een fijne 6-cilinder automaat benzine met 197pk.
Goed zo. Trap hem nog even verder de grond in. Waren we allemaal maar zo slim als jij. :roll: :angry: :S
Quinten

Bericht door Quinten »

Marcellus schreef:

Waarom heb jij een avater van een W123 280E terwijl je de W124 280E aan het promoten bent :silly: :)
Marcellus
Diamant Boarder
Diamant Boarder

Bericht door Marcellus »

Quinten schreef:Waarom heb jij een avater van een W123 280E terwijl je de W124 280E aan het promoten bent :silly: :)
ehh... het is toch echt een foto die ik zelf gemaakt heb van mijn W124 280E in de kleur borniet Quinten.. :? ;)
Quinten

Bericht door Quinten »

Marcellus schreef:
Quinten schreef:Waarom heb jij een avater van een W123 280E terwijl je de W124 280E aan het promoten bent :silly: :)
ehh... het is toch echt een foto die ik zelf gemaakt heb van mijn W124 280E in de kleur borniet Quinten.. :? ;)

Tja... :blush: ik heb laatst een type plaatje 220 (E220) besteld en kreeg een paar losse cijfers,. die ga ik niet opplakken :S,... ik was even vergeten dat er ook multikleppers met massieve typeplaatjes bestaan,... ;)
Verstappen
Diamant Boarder
Diamant Boarder
Type wagen: 300E
Bouwjaar: N.n.b.

Bericht door Verstappen »

Marcellus schreef:
Als je even verder had gelezen staat er toch duidelijk dat dit voor het belastingvoordeel is ,zoals veel
liefhebbers dat hebben gedaan.
En dat je een fijne onverprutste 280E mopf1 hebt met 197pk hebt ,een goede zoals ze die alleen nog in Duitsland verkopen dat weten we zo langszamerhand wel ,want dat is in bijna alle topics waarin je reageert te lezen :whistle:
Zoek je onderdelen of opties ?, stuur me maar een pb
Marcellus
Diamant Boarder
Diamant Boarder

Bericht door Marcellus »

Verstappen schreef:En dat je een fijne onverprutste 280E mopf1 hebt met 197pk hebt ,een goede zoals ze die alleen nog in Duitsland verkopen dat weten we zo langszamerhand wel ,want dat is in bijna alle topics waarin je reageert te lezen :whistle:
klopt verstappen, ik ben een oprecht blije eikel en erg trots op mijn W124.. :whistle: ;)
KlaasB

Bericht door KlaasB »

Marcellus schreef:
Verstappen schreef:En dat je een fijne onverprutste 280E mopf1 hebt met 197pk hebt ,een goede zoals ze die alleen nog in Duitsland verkopen dat weten we zo langszamerhand wel ,want dat is in bijna alle topics waarin je reageert te lezen :whistle:
klopt verstappen, ik ben een oprecht blije eikel en erg trots op mijn W124.. :whistle: ;)

een paarse ook nog, val je niet meer zo op :mrgreen:
Laatst gewijzigd door KlaasB op wo okt 31, 2012 12:21 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Kees300E

Bericht door Kees300E »

SanderDTCH schreef:@kees

Hopelijk verkoop je hem nog ;) zou wel zuur wezen zit je met je Benz

diegene die zaterdag zou komen,heeft ,je raad het al zich afgemeld :?
verkoop ik hem niet,dan blijven we er gewoon in rijden,betalen of niet

ik denk dat het misschien allemaal wel meevalt,want wat is er nu eigelijk bekent buiten de regels die in het regeeraccord staat.
is echt alle bouwjaren de lul,dus ook een auto uit 1949,of vanaf een bepaald bouwjaar???

ik wacht gewoon af,niet huilen voordat me geslagen word :lol:
Verstappen
Diamant Boarder
Diamant Boarder
Type wagen: 300E
Bouwjaar: N.n.b.

Bericht door Verstappen »

Marcellus schreef:
Het ontbreekt je in ieder geval niet aan zelfkennis :mrgreen:

Trots zijn is mooi ,maar het heeft geen zin om anderen die net een paar duizend euro in rook op hebben zien gaan
de gek aan te steken :huh:
Zoek je onderdelen of opties ?, stuur me maar een pb
Plaats reactie