Het is voorbij!
-
Quinten
Re: Het is voorbij!
D66, pvda, GroenLinks, ChristenUnie, SGP, CDA en sinds gisteren de VVD hebben het niet zo op de huidige regeling,.. dus reken niet op de eerste kamer.
http://pleinplus.nl/-/belastingvrijstel ... onder-vuur
http://pleinplus.nl/-/belastingvrijstel ... onder-vuur
Laatst gewijzigd door Quinten op di okt 30, 2012 6:34 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
ArnoldW124
wij vragen geen Subsidie bij het rijk om ons te vermaken
alles word door ons zelf betaald
wij vragen geen duur onderkommen bij het rijk om onze hobby uit te oevenen
wij zijn mensen die ons zelf kunnen vermaken door onze hobby
en niet door de boel te vernielen of op straat rond te hangen
als je dat doet word er een oplosing voor bedacht
die veel geld kost
er word gewoon van veel mensen die niet te veel geld hebben
hun hobby in een keer afgenomen
alles word door ons zelf betaald
wij vragen geen duur onderkommen bij het rijk om onze hobby uit te oevenen
wij zijn mensen die ons zelf kunnen vermaken door onze hobby
en niet door de boel te vernielen of op straat rond te hangen
als je dat doet word er een oplosing voor bedacht
die veel geld kost
er word gewoon van veel mensen die niet te veel geld hebben
hun hobby in een keer afgenomen
-
Fernando1977
ik hoop zo dat dit geen waarheid gaat worden......
wegenbelasting voor me SEC en W124 brabus betalen zal een aardige duit kosten terwijl ik er weinig km's mee rij
wegdoen zal ik ze niet maar dan moet ik ze schorsen en hopen dat er ooit weer een regering komt die wel hun verstand hebben.
je zou je auto toch gewoon binnen rijden bij dat stelletje kl*te honden in den haag

wegenbelasting voor me SEC en W124 brabus betalen zal een aardige duit kosten terwijl ik er weinig km's mee rij
wegdoen zal ik ze niet maar dan moet ik ze schorsen en hopen dat er ooit weer een regering komt die wel hun verstand hebben.
je zou je auto toch gewoon binnen rijden bij dat stelletje kl*te honden in den haag
-
Langeaat
Als dit door gaat ben ik er echt beroerd van,heb m'n Benz 20 mnd. geleden "duur" gekocht en daarna voor veel geld opgeknapt .
Maar 't is een hobby die ik bewust gekozen heb mede vanwege 't belastingvoordeel, anders kan ik het echt niet betalen.
Ben in die tijd veel meer kwijt aan restauratiekosten dan als ik er belasting voor had moeten betalen.
Dit alles was voor mij mogelijk door een erfenis ,geld dat nu zo'n beetje op is.
Ik houd van m'n Mercedes en ken 'm ondertussen van haver tot gort, en hoop (nog steeds) nooit meer een andere wagen te hoeven aanschaffen.
Hij is net getaxeerd en ik kan eigenlijk nu pas met minder kosten gaan rijden,omdat ik de belangrijkste en duurste reparaties achter de rug heb, en dan nu dit!!!
KUTPOLITIEK!!!!!!!!!!!
Grt. Arij..
Maar 't is een hobby die ik bewust gekozen heb mede vanwege 't belastingvoordeel, anders kan ik het echt niet betalen.
Ben in die tijd veel meer kwijt aan restauratiekosten dan als ik er belasting voor had moeten betalen.
Dit alles was voor mij mogelijk door een erfenis ,geld dat nu zo'n beetje op is.
Ik houd van m'n Mercedes en ken 'm ondertussen van haver tot gort, en hoop (nog steeds) nooit meer een andere wagen te hoeven aanschaffen.
Hij is net getaxeerd en ik kan eigenlijk nu pas met minder kosten gaan rijden,omdat ik de belangrijkste en duurste reparaties achter de rug heb, en dan nu dit!!!
Grt. Arij..
-
StephanBenz
- Expert Boarder

- Roepnaam: Stephan
- Type wagen: 300D Turbo
- Bouwjaar: 1990
- Automaat: Ja
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: 250TD 1990
Als ze dit doorvoeren rijd ik um bij ze naar binnen!
M'n andere 2 oldtimers voorzie ik wel van de eerder aangehaalde Poolse platen.
En anders emigreer ik wel naar Duitsland of belgië net over de grens, daar betaal je max 300 euro per jaar aan wegenbelasting.
Kutland hier, schijtziek word je dr van af en toe.
M'n andere 2 oldtimers voorzie ik wel van de eerder aangehaalde Poolse platen.
En anders emigreer ik wel naar Duitsland of belgië net over de grens, daar betaal je max 300 euro per jaar aan wegenbelasting.
Kutland hier, schijtziek word je dr van af en toe.
-
MB Halle
Ja Arij jij bent niet de enigste, ik heb er 2 die dan nog slechts
1/4 van hun waarde hebben.
maar wat denk je van de handelaren die er 50 in voorraad hebben,
die zijn dan waarschijnlijk in ├®├®n klap Failiet.
gr Wim.
1/4 van hun waarde hebben.
maar wat denk je van de handelaren die er 50 in voorraad hebben,
die zijn dan waarschijnlijk in ├®├®n klap Failiet.
gr Wim.
- SanderDTCH
- Diamant Boarder

- Roepnaam: Sander
- Type wagen: 200D
- Bouwjaar: 1986
- Automaat: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: Skoda Octavia 1.6TDI combi Greenline
@kees
Hopelijk verkoop je hem nog
zou wel zuur wezen zit je met je Benz
Hopelijk verkoop je hem nog
-
Ralph230CE88
Beetje balen is het wel.
Heb mijn coupeetje van de week aangeschaft omdat hij over een half jaar belasting vrij is, gaan ze vanaf 1 januari 2014 t├│ch belasting heffen.
Eerlijkheidshalve moet ik wel vermelden dat ik hem niet voor de hobby heb ( maar wel op het forum ben aangesloten ), maar eindelijk het geld over had om deze fijne Ster te kopen.
Maar laten we het wel proberen te relativeren, er worden meer bezuinigingen doorgevoerd die er ook niet om liegen.
Ouderen, waarvan de meeste hun hele leven hebben gewerkt, mensen met een handicap die de zorg het hardste nodig hebben en nog een aantal hulpbehoefenden worden ook keihard geraakt in hun portemonee.
Ik wil hier niet de moraalridder uit gaan hangen, maar als ik zou moeten kiezen, of mijn Benz eruit of mijn 2 gehandicapte zoons, dan is voor mij de keuze erg simpel.
Verder snap ik de politieke dwalingen ook niet, zoals immigratie, Griekenland, ontwikkelingshulp etc., maar alles wat ruikt naar "extra voordeel", wordt nu de nek omgedraaid, geneuzel in de marge!!!
En als we dan toch een schuldige aan moeten wijzen, dan zou ik beginnen met het cowboy-gedrag van banken en daarna de politiek.
Heb mijn coupeetje van de week aangeschaft omdat hij over een half jaar belasting vrij is, gaan ze vanaf 1 januari 2014 t├│ch belasting heffen.
Eerlijkheidshalve moet ik wel vermelden dat ik hem niet voor de hobby heb ( maar wel op het forum ben aangesloten ), maar eindelijk het geld over had om deze fijne Ster te kopen.
Maar laten we het wel proberen te relativeren, er worden meer bezuinigingen doorgevoerd die er ook niet om liegen.
Ouderen, waarvan de meeste hun hele leven hebben gewerkt, mensen met een handicap die de zorg het hardste nodig hebben en nog een aantal hulpbehoefenden worden ook keihard geraakt in hun portemonee.
Ik wil hier niet de moraalridder uit gaan hangen, maar als ik zou moeten kiezen, of mijn Benz eruit of mijn 2 gehandicapte zoons, dan is voor mij de keuze erg simpel.
Verder snap ik de politieke dwalingen ook niet, zoals immigratie, Griekenland, ontwikkelingshulp etc., maar alles wat ruikt naar "extra voordeel", wordt nu de nek omgedraaid, geneuzel in de marge!!!
En als we dan toch een schuldige aan moeten wijzen, dan zou ik beginnen met het cowboy-gedrag van banken en daarna de politiek.
- W124500E
- Platinum Boarder

- Roepnaam: Michel
- Type wagen: 500E
- Bouwjaar: 1992
Allemaal eigenaren met een MB hartMafkees schreef:En massaal staan de Mercedes oudjes op MP te koop. Vandaag al 125 adv.
Als het geld gaat kosten is de liefde voorbij, volgens mij is de misbruik van de regeling ook de ondergang geworden.
De regeling is niet voor zakelijk gebruik a 30.000 plus km
Duizenden auto's geïmporteerd hiervoor.
W124 500E (E60 motor), Eisenmann, gone in less than six seconds.
- Marcellus
- Diamant Boarder

- Roepnaam: Marcel
- Type wagen: 280E
- Opmerkingen / andere wagens.: S212 - E 400 Estate Avantgarde / dec. 2014
ik snap dan ook niet waarom je dat gedaan hebt. Ik heb mijn Benz in D goedkoop gekocht in prima staat. Ik hoefde helemaal niks "op te knappen" voor veel geld en rijd bovendien in een fijne 6-cilinder automaat benzine met 197pk.Langeaat schreef:heb m'n Benz 20 mnd. geleden "duur" gekocht en daarna voor veel geld opgeknapt .
-
Hanegem
Goed zo. Trap hem nog even verder de grond in. Waren we allemaal maar zo slim als jij.Marcellus schreef:ik snap dan ook niet waarom je dat gedaan hebt. Ik heb mijn Benz in D goedkoop gekocht in prima staat. Ik hoefde helemaal niks "op te knappen" voor veel geld en rijd bovendien in een fijne 6-cilinder automaat benzine met 197pk.Langeaat schreef:heb m'n Benz 20 mnd. geleden "duur" gekocht en daarna voor veel geld opgeknapt .
-
Quinten
Marcellus schreef:ik snap dan ook niet waarom je dat gedaan hebt. Ik heb mijn Benz in D goedkoop gekocht in prima staat. Ik hoefde helemaal niks "op te knappen" voor veel geld en rijd bovendien in een fijne 6-cilinder automaat benzine met 197pk.Langeaat schreef:heb m'n Benz 20 mnd. geleden "duur" gekocht en daarna voor veel geld opgeknapt .
Waarom heb jij een avater van een W123 280E terwijl je de W124 280E aan het promoten bent
- Marcellus
- Diamant Boarder

ehh... het is toch echt een foto die ik zelf gemaakt heb van mijn W124 280E in de kleur borniet Quinten..Quinten schreef:Waarom heb jij een avater van een W123 280E terwijl je de W124 280E aan het promoten bent![]()
-
Quinten
Marcellus schreef:ehh... het is toch echt een foto die ik zelf gemaakt heb van mijn W124 280E in de kleur borniet Quinten..Quinten schreef:Waarom heb jij een avater van een W123 280E terwijl je de W124 280E aan het promoten bent![]()
![]()
Tja...
- Verstappen
- Diamant Boarder

- Type wagen: 300E
- Bouwjaar: N.n.b.
Als je even verder had gelezen staat er toch duidelijk dat dit voor het belastingvoordeel is ,zoals veelMarcellus schreef:ik snap dan ook niet waarom je dat gedaan hebt. Ik heb mijn Benz in D goedkoop gekocht in prima staat. Ik hoefde helemaal niks "op te knappen" voor veel geld en rijd bovendien in een fijne 6-cilinder automaat benzine met 197pk.Langeaat schreef:heb m'n Benz 20 mnd. geleden "duur" gekocht en daarna voor veel geld opgeknapt .
liefhebbers dat hebben gedaan.
En dat je een fijne onverprutste 280E mopf1 hebt met 197pk hebt ,een goede zoals ze die alleen nog in Duitsland verkopen dat weten we zo langszamerhand wel ,want dat is in bijna alle topics waarin je reageert te lezen
Zoek je onderdelen of opties ?, stuur me maar een pb
- Marcellus
- Diamant Boarder

klopt verstappen, ik ben een oprecht blije eikel en erg trots op mijn W124..Verstappen schreef:En dat je een fijne onverprutste 280E mopf1 hebt met 197pk hebt ,een goede zoals ze die alleen nog in Duitsland verkopen dat weten we zo langszamerhand wel ,want dat is in bijna alle topics waarin je reageert te lezen
-
KlaasB
Marcellus schreef:klopt verstappen, ik ben een oprecht blije eikel en erg trots op mijn W124..Verstappen schreef:En dat je een fijne onverprutste 280E mopf1 hebt met 197pk hebt ,een goede zoals ze die alleen nog in Duitsland verkopen dat weten we zo langszamerhand wel ,want dat is in bijna alle topics waarin je reageert te lezen![]()
een paarse ook nog, val je niet meer zo op
Laatst gewijzigd door KlaasB op wo okt 31, 2012 12:21 am, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Kees300E
SanderDTCH schreef:@kees
Hopelijk verkoop je hem nogzou wel zuur wezen zit je met je Benz
diegene die zaterdag zou komen,heeft ,je raad het al zich afgemeld
verkoop ik hem niet,dan blijven we er gewoon in rijden,betalen of niet
ik denk dat het misschien allemaal wel meevalt,want wat is er nu eigelijk bekent buiten de regels die in het regeeraccord staat.
is echt alle bouwjaren de lul,dus ook een auto uit 1949,of vanaf een bepaald bouwjaar???
ik wacht gewoon af,niet huilen voordat me geslagen word
- Verstappen
- Diamant Boarder

- Type wagen: 300E
- Bouwjaar: N.n.b.
Het ontbreekt je in ieder geval niet aan zelfkennisMarcellus schreef:klopt verstappen, ik ben een oprecht blije eikel en erg trots op mijn W124..Verstappen schreef:En dat je een fijne onverprutste 280E mopf1 hebt met 197pk hebt ,een goede zoals ze die alleen nog in Duitsland verkopen dat weten we zo langszamerhand wel ,want dat is in bijna alle topics waarin je reageert te lezen![]()
Trots zijn is mooi ,maar het heeft geen zin om anderen die net een paar duizend euro in rook op hebben zien gaan
de gek aan te steken
Zoek je onderdelen of opties ?, stuur me maar een pb