Beste mensen,
Ik ben Rick en sinds een maand trots bezitter van een Mercedes 230E sedan uit 1985. Het is een automaat. Hij is groen en verder ga ik er LPG inbouwen, alwaar ik op dit forum eens in het LPG-rubriekje een vraag heb gesteld waar ik op kan letten.
Groetjes
Rick
srebbie
- Gombal
- Erelid

- Roepnaam: Arjen
- Type wagen: Ander type
- Bouwjaar: Nieuwer
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: Mercedes-Benz W245 170 2008
Re: Nieuw lid
Welkom hier en veel plezier op het forum en van je Benz!
- Merceders200D
- Gold Boarder

- Roepnaam: Carel
- Type wagen: 200D
- Bouwjaar: 1985
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
Re: srebbie
Hey Rick,
Welkom hier!!
Inderdaad fotootje uploaden , en wij zijn blij!!
Gr Carel
Welkom hier!!
Inderdaad fotootje uploaden , en wij zijn blij!!
Gr Carel
''Keep on chooglin'' !!!!
-
srebbie
Ik zal eens kijken wat ik kan doen met fotootjes. Ff uitzoeken hoe dat gaat hier.
Ik heb een W124/230E uit 1985, automaat met bijna alle opties (geen leer en geen airco).
Dus incl:
instapverllichting voor en achter, electrische ramen, stoelverwarming, ruitenwissers op koplampen, extra mistlampjesset voor (onderin de bumber), leeslampjes achter, verlichte make-upspiegel, notenhouten afwerking (zelfs in de klokken en op de pook), de jaren '90 kit motorkap en 2-kleurige deuren met bumpers rondom de auto, geregelde katalysator (ivm Gr├╝ne Zones in Duitsland). Beklede kofferbakklep, speakers voor en achter door Mercedes gedaan (dus geen gaten in hoedeplank en van die lelijke speakers erin, maar heel mooi weggewerkt zoals in moderne auto's). Dus dat soort dingen, een hele mooie auto! Helemaal roestvrij en distelgroen van kleur. 126.000 op de teller bewijsbaar.
Ik heb alleen een oud stuur
, dat zou ooit eens een leren exemplaar moeten worden (geen hout, te glad, rijdt IMO niet fijn).
Ik heb een W124/230E uit 1985, automaat met bijna alle opties (geen leer en geen airco).
Dus incl:
instapverllichting voor en achter, electrische ramen, stoelverwarming, ruitenwissers op koplampen, extra mistlampjesset voor (onderin de bumber), leeslampjes achter, verlichte make-upspiegel, notenhouten afwerking (zelfs in de klokken en op de pook), de jaren '90 kit motorkap en 2-kleurige deuren met bumpers rondom de auto, geregelde katalysator (ivm Gr├╝ne Zones in Duitsland). Beklede kofferbakklep, speakers voor en achter door Mercedes gedaan (dus geen gaten in hoedeplank en van die lelijke speakers erin, maar heel mooi weggewerkt zoals in moderne auto's). Dus dat soort dingen, een hele mooie auto! Helemaal roestvrij en distelgroen van kleur. 126.000 op de teller bewijsbaar.
Ik heb alleen een oud stuur
- Heftrucker
- Beheerder

- Roepnaam: Frans
- Type wagen: E300T Turbodiesel
- Bouwjaar: 1984
- Automaat: Ja
- LPG: Ja
- Opmerkingen / andere wagens.: W126 500SEL
Welkom en veel plezier op ons forum.
Groeten van Frans.
Advies via PM wordt niet meer verstrekt. Voor vragen gebruik het forum!
Zet geen chassisnummers in de berichten op het forum, maar stuur die per PM.
Advies via PM wordt niet meer verstrekt. Voor vragen gebruik het forum!
Zet geen chassisnummers in de berichten op het forum, maar stuur die per PM.