hoe verkl**t ik een mooie auto?
-
RaiN
Re: hoe verkl**t ik een mooie auto?
door mensen die zoiets doen krijgen fatsoenlijke Mercedes rijders een aparte reputatie....
- Marcellus
- Diamant Boarder

- Roepnaam: Marcel
- Type wagen: 280E
- Bouwjaar: 1992
- Automaat: Ja
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: S212 - E 400 Estate Avantgarde / dec. 2014
Er zijn heel veel mensen die dit mooi vinden, of stoer, of "weer eens wat anders.." Deze mensen vindt je ook hier op dit forum overigens. Ik vind witte knippers al 3 x niks... 
-
RaiN
witte knippers was ik sterk over aan t twijfelen, ook andere achterlichten, maar ik begin de Benz steeds mooier te vinden zoals ie is, origineel....
- Sebastiaancocoon
- Diamant Boarder

- Roepnaam: Sebastiaan
- Type wagen: N.n.b.
- Bouwjaar: N.n.b.
- Automaat: Nee
booskijkers zijn te overdreven en meneer had beter zwarte achterlichten kunnen nemen. dan is de gangster black style compleet.
-
DJS
- Diamant Boarder

- Type wagen: 250TD
- Bouwjaar: 1986
Tja het is inderdaad allemaal een beetje sneu, is mijn mening. Die achterlichten lijken alsof ze uit een kermis zijn gestolen en ik vraag mij af waarom je ooit een grille zwart zou spuiten. Gewoon lekker origineel houden: Oranje knippers erop, velgen vervangen, een mooie grille erop, booskijkers eraf, weer mooie originele achterlichten, sacco bretter originele kleur en haal alsjeblieft toch die uitlaatsierstukken van die 4 cilinder af!
-
RaiN
wat ik het ergste vind is de zwarte grille en de booskijkers, de achterlichten vind ik nog wel gaan, hoewel ik sterk het idee heb dat wel heel duidelijk te zien is dat het om imitatie gaat, die niet al te duur waren.
Eigenlijk gewoon eens met zwakke plakband van die wimpers op je koplampen plakken (zoals bassie en adriaan) dan noemen we die "liefkijkers" als antwoord op de booskijkers, de maatschappij is vaak toch al zo boos en zuur....
Eigenlijk gewoon eens met zwakke plakband van die wimpers op je koplampen plakken (zoals bassie en adriaan) dan noemen we die "liefkijkers" als antwoord op de booskijkers, de maatschappij is vaak toch al zo boos en zuur....
-
Hanegem
Over smaak valt uitstekeknd te twisten. Ik houd de mijne zo origineel mogelijk.
-
Richard72
zoals Theo ook al zegt, over smaak valt te twisten.
Nu ben ik persoonlijk ook niet heel gecharmeerd van deze auto, echter zal de vorige eigenaar gedacht hebben deze auto erg mooi gemaakt te hebben.
Persoonlijk denk ik ook niet dat de eigenaar erg oud is geweest en dan doe je wel eens vreemde dingen met auto's.
En ach, misschien is dit ook wel de reden voor verkoop van deze bolide......
Nu ben ik persoonlijk ook niet heel gecharmeerd van deze auto, echter zal de vorige eigenaar gedacht hebben deze auto erg mooi gemaakt te hebben.
Persoonlijk denk ik ook niet dat de eigenaar erg oud is geweest en dan doe je wel eens vreemde dingen met auto's.
En ach, misschien is dit ook wel de reden voor verkoop van deze bolide......
- Jurjen S
- Platinum Boarder

- Roepnaam: Jurjen
- Type wagen: 230CE
- Bouwjaar: 1988
- Opmerkingen / andere wagens.: Volvo S80 2.5T
Aan de andere kant..... Booskijkers er af, MOPF2 achterlichten (of mopf 1 als het maar geen aftermarket is), originele oranje knippers voor er in, Chromen grille en ster..... 2 niet geblindeerde zijruiten voor en klaar 
Als ie voor dat geld niet al te ver geroest is, kan het een koopje zijn
Maar ja zoals ie er nu bij staat..... Op zich dat setje Penta's.....
Als ie voor dat geld niet al te ver geroest is, kan het een koopje zijn
Maar ja zoals ie er nu bij staat..... Op zich dat setje Penta's.....
Met een hamer past alles.
-
JosW124
- Platinum Boarder

- Roepnaam: Jos
- Type wagen: E250T Diesel
- Bouwjaar: 1993
- Opmerkingen / andere wagens.: E250 T Diesel 1993
250TD 1991
250TD
1987
Panther M120 1959/zijspan.
Panther M100 1960/zijspan.
Panther 1954 M75 Stroud MK IV.
BMW R80GS
BMW R75/5 - Locatie: Frankrijk, Grandchamp Les Ardennes.
Tis een beetje zoals met die ABNAMRO hell's angels die op zondag stoer gaan doen met hun Harley en er de rest van de week krom voor liggen om hem af te betalen.
Motten ze al een jaar op zo'n Amerikaanse Jap wachten, ( made by Kawasaki, Japan), als ie eenmaal binnen is, sleuren ze zowat alles ervan af, kijken AA nog een keer lief aan en vervangen zowat alles met aftermarket dingen om te zorgen dat de Harley blijft lopen zonder dat ze er iets aan hoeven te doen, want dan zijn de rapen gaar, WW en verdere assistentie noodzakelijk.
Oja, Benzen hadden we het over, de mijnen blijven gewoon Benz, want dat is de auto die ik juist gaaf vind zoals die is.
Ze hebben bij Benz hun best gedaan met deze auto. Men zegt zelfs de beste ooit gemaakt.
Kan wel kloppen als ik zie wat ik ermee afrak, en de kilometers die madame er wekelijks mee aflegt.
De hare is reeds 12 x de wereld rond geweest, da's toch helemaal te gek? Auto's zijn gemaakt om mee te rijden, althans de auto's waar wij hier mee rondkarren.
Gekker mot het dan ook niet worden wel?
Jos.
Motten ze al een jaar op zo'n Amerikaanse Jap wachten, ( made by Kawasaki, Japan), als ie eenmaal binnen is, sleuren ze zowat alles ervan af, kijken AA nog een keer lief aan en vervangen zowat alles met aftermarket dingen om te zorgen dat de Harley blijft lopen zonder dat ze er iets aan hoeven te doen, want dan zijn de rapen gaar, WW en verdere assistentie noodzakelijk.
Oja, Benzen hadden we het over, de mijnen blijven gewoon Benz, want dat is de auto die ik juist gaaf vind zoals die is.
Ze hebben bij Benz hun best gedaan met deze auto. Men zegt zelfs de beste ooit gemaakt.
Kan wel kloppen als ik zie wat ik ermee afrak, en de kilometers die madame er wekelijks mee aflegt.
De hare is reeds 12 x de wereld rond geweest, da's toch helemaal te gek? Auto's zijn gemaakt om mee te rijden, althans de auto's waar wij hier mee rondkarren.
Gekker mot het dan ook niet worden wel?
Jos.
Geluk is een oude Mercedes met een volle tank.
- Jadystana
- Gold Boarder

- Type wagen: 300TE-24
- Bouwjaar: 1992
Iedereen mag er lekker mee doen wat ie wil, er zijn er nog genoeg. Witte knippers en (origineel) smoke achterlichten doe ik zelf ook, maar ik bewaar het originele spul wel, dan kan ik het zo weer terugzetten..
-
Loekaaz
Ik vind dit eigenlijk nog maar een mild gevalletje 'auto-verkloten'. Ze zijn op dit forum al 10x erger voorbij gekomen...
-
MB Halle
Een mooie Auto verkoopt zichzelf,
een verklooide Auto is onverkoopbaar.
Wim.
een verklooide Auto is onverkoopbaar.
Wim.
- Sefa073
- Silver Boarder

- Roepnaam: Sefa
- Type wagen: E200 Cabriolet
- Bouwjaar: 1994
- Opmerkingen / andere wagens.: C126 500SEC koenig specials,
Audi A3 8V 1.6tdi - Locatie: 's-Hertogenbosch
Ik vond die witte op marktplaats veel erger (dit zijn dingen die je eraf kan slopen).
- BrunoSacco
- Silver Boarder

- Type wagen: E320
- Bouwjaar: 1995
Ach, de prijs is er ook naar. Gelukkig zijn al die cosmetische ingrepen vrij gemakkelijk en redelijk goedkoop te herstellen. Zolang de wagen verder maar in orde is. Overigens zijn de witte knipperlichten standaard op de MOPF2.
-
Sterretje1968
- Platinum Boarder

- Roepnaam: Rene
- Type wagen: E300T Turbodiesel 4-MATIC
- Bouwjaar: N.n.b.
Jammer dat er alleen een link staat en dat TS niet even de moeite heeft genomen om een paar afbeeldingen te plaatsen. Straks is de auto verkocht en dan is dit hele topic niets meer dan pure forumvervuiling.
Dus voor iedereen: plaats niet alleen een link maar neem even de moeite om een paar duidelijke afbeeldingen erbij te plaatsen.
B.v.d.
Dus voor iedereen: plaats niet alleen een link maar neem even de moeite om een paar duidelijke afbeeldingen erbij te plaatsen.
B.v.d.
Groetjes, Rene.
I'm not weird, I'm a Limited Edition.
I'm not weird, I'm a Limited Edition.