BryanW124

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
BryanW124

BryanW124

Bericht door BryanW124 »

Dag dames en heren!

Mijn naam is Bryan en ben ten tijde van dit schrijven helaas nog maar 17 jaar. In januari word ik 18 en hoop dan binnen enkele maanden mijn rijbewijs te halen.
Er staat bij ons in de garage nog een Mercedes, waar ik dan in ga rijden.
Verhaal omtrent de auto is misschien wel leuk om te vertellen.
Enkele jaren terug reed mijn moeder in een 190 benzine, deze werd ingeruild op de huidige Mercedes. Het was tijd voor iets anders, maar we kregen toentertijd niet veel terug voor de Mercedes en besloten hem te houden en een Audi A3 te kopen.
Echter, de Mercedes staat er dus ook nog. Hij staat al rond de 6 jaar stil en word dus in Jan/Feb uitvoerig nagekeken en APK-gekeurd. Het betreft een W124 200E uit 1990. Hij is zwart metallic met grijze boorden rondom. Hij is volledig origineel, maar dan ook echt helemaal. Enkele opties zijn: automaat, lichtmetalen velgen, radio (Blaupunkt natuurlijk), centrale deurvergrendeling, alarm vanaf fabriek, rechterbuitenspiegel en dan houd het bij mijn weten op. Achteraf hebben wij nog facelift knipperlampen erin gezet. Dit omdat het net even wat mooier uitziet. Veel weten we thuis niet van Mercedes, dus zodra ik de fotoÔÇÖs geplaatst heb, zijn opmerkingen wat betreft uitrusting van de auto welkom!
Ik zal wat foto's maken of kijken of ik nog ergens foto's vandaan kan plukken.
Hoop snel in de W124 te kunnen rijden en dan zullen we elkaar vast eens tegenkomen op een meeting of evenement!
Wagen heeft 130.000km. gereden.

Groeten, Bryan

(ps. emielw124, ongetwijfeld heb je nu wel enig idee wie ik ben of van wie deze auto is..)
Bijlagen
21082009swartbroek006.jpg
21082009swartbroek004.jpg
Pena
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Type wagen: 250D
Bouwjaar: 1986
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.: W126 300SD 1981 aut.
W124 300D 1986

Re: Bryanw124

Bericht door Pena »

Welkom Bryan,

Whauw, als 18 jarige in een Ster :P .
Toen ik 18 was, begonnen wij op een Jawa :roll: .
Herman
250D
300D
Gombal
Erelid
Erelid
Roepnaam: Arjen
Type wagen: Ander type
Bouwjaar: Nieuwer
Opmerkingen / andere wagens.: Mercedes-Benz W245 170 2008

Bericht door Gombal »

Welkom hier en veel plezier op het forum en heel veel plezier straks van je Benz!
Gemiddeld verbruik 200D 1986 5 bak (living in a foreign land)
Afbeelding
BryanW124

Bericht door BryanW124 »

Bedankt voor de leuke reacties!
EmileW124
Silver Boarder
Silver Boarder
Roepnaam: Emile
Bouwjaar: 1985
Automaat: Ja
Opmerkingen / andere wagens.: CL500 AMG 2003
VW Passat variant 2011

Bericht door EmileW124 »

BryanW124 schreef:Dag dames en heren!

Mijn naam is Bryan en ben ten tijde van dit schrijven helaas nog maar 17 jaar. In januari word ik 18 en hoop dan binnen enkele maanden mijn rijbewijs te halen.
Er staat bij ons in de garage nog een Mercedes, waar ik dan in ga rijden.
Verhaal omtrent de auto is misschien wel leuk om te vertellen.
Enkele jaren terug reed mijn moeder in een 190 benzine, deze werd ingeruild op de huidige Mercedes. Het was tijd voor iets anders, maar we kregen toentertijd niet veel terug voor de Mercedes en besloten hem te houden en een Audi A3 te kopen.
Echter, de Mercedes staat er dus ook nog. Hij staat al rond de 6 jaar stil en word dus in Jan/Feb uitvoerig nagekeken en APK-gekeurd. Het betreft een W124 200E uit 1990. Hij is zwart metallic met grijze boorden rondom. Hij is volledig origineel, maar dan ook echt helemaal. Enkele opties zijn: automaat, lichtmetalen velgen, radio(blaupunkt natuurlijk), centrale deurvergrendeling, alarm vanaf fabriek, rechterbuitenspiegel en dan houd het bij mijn weten op. Achteraf hebben wij nog facelift knipperlampen erin gezet. Dit omdat het net even wat mooier uitziet. Veel weten we thuis niet van Mercedes, dus zodra ik de fotoÔÇÖs geplaatst heb, zijn opmerkingen wat betreft uitrusting van de auto welkom!
Ik zal binnenkort wat foto's maken of kijken of ik nog ergens foto's vandaan kan plukken.
Hoop snel in de W124 te kunnen rijden en dan zullen we elkaar vast eens tegenkomen op een meeting of evenement!
Groeten, Bryan

(ps. emielw124, ongetwijfeld heb je nu wel enig idee wie ik ben of van wie deze auto is..)

Beste Bryan, ik ken je niet maar je vader wel en idd een mooie goed onderhouden Benz heeft hij achtergehouden voor je.
Hoop dat je veel veilige km mag maken en natuurlijk helpen we je met vragen ed.

Succes en Welkom

Emile
Stichting: W-series tegen Kanker
Bedenker: Max Martin
Oprichter: Emile Martin
EmileW124
Silver Boarder
Silver Boarder
VW Passat variant 2011

Bericht door EmileW124 »

Beste leden,

is Bryan onze jongste Lid?
EmileW124
Silver Boarder
Silver Boarder
VW Passat variant 2011

Bericht door EmileW124 »

BryanW124 schreef:Bedankt voor de leuke reacties!

Prachtig Jan en Bryan
Heftrucker
Beheerder
Beheerder
Roepnaam: Frans
Type wagen: E300T Turbodiesel
Bouwjaar: 1984
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens.: W126 500SEL

Bericht door Heftrucker »

Welkom en veel plezier op ons forum.
Mooie bak!
Groeten van Frans.

Advies via PM wordt niet meer verstrekt. Voor vragen gebruik het forum!

Zet geen chassisnummers in de berichten op het forum, maar stuur die per PM.
BryanW124

Bericht door BryanW124 »

Nogmaals bedankt voor de leuke reacties! Ik zal proberen jullie op de hoogte te houden omtrent het klaarmaken van de auto. Zal zodra ik het rijbewijs heb ook een fotoshootje houden.
BryanW124

Re: BryanW124

Bericht door BryanW124 »

Afgelopen vrijdag begonnen met lessen :) Het Mercedes-rijden komt dus steeds meer in zicht! Auto wordt over ongeveer 2/3 maanden nagekeken. Daarna meteen ontschorst :)
Gombal
Erelid
Erelid
Roepnaam: Arjen
Type wagen: Ander type
Bouwjaar: Nieuwer
Opmerkingen / andere wagens.: Mercedes-Benz W245 170 2008

Bericht door Gombal »

Hoop voor je dat je je rijbewijs snel en in 1 keer haalt, zou ook niet kunnen wachten als er zo'n auto had staan te wachten toen ik 18 was ;)
Gemiddeld verbruik 200D 1986 5 bak (living in a foreign land)
Afbeelding
Merceders200D
Gold Boarder
Gold Boarder
Roepnaam: Carel
Type wagen: 200D

Bericht door Merceders200D »

Mooie auto!!!

Succes ermee!

Gr Carel
''Keep on chooglin'' !!!!
BryanW124

Bericht door BryanW124 »

Gombal schreef:Hoop voor je dat je je rijbewijs snel en in 1 keer haalt, zou ook niet kunnen wachten als er zo'n auto had staan te wachten toen ik 18 was ;)

haha ik hoop het ook. Is een geluk dat de auto niet in mijn zicht staat :P Heb hem al een paar maanden niet gezien. Weet zeker dat als dat niet t geval is, ik helemaal gek werd.
dries 369

Bericht door dries 369 »

welkom Bryen mooie auto heb je
ben begonnen met een oude ascona zo zie je maar weer 18 jaar en al zo'n auto
klasse kerel !! ps , zo aan het stuur te zien klopt de km stand ook nog ;)
sucses er mee heel houden !!!! groetjes Albert
Gordi044

Bericht door Gordi044 »

Je bent een bevoorechte knul, mijn eerste auto was een Simca 1000, [zelfz op google word het model al moeizaam vindbaar], hahaha
Ik was ook 17 jaar in 1984 en was op die Simca erg trots, nu moet ik er niet meer aan denken maar je eerste auto blijft je altijd bij, dus wees maar blij, het kan [kon] erger.
Welkom.
Erwin.
Zoert

Bericht door Zoert »

Hahaha die van mij een Volkswagen K70
Ging wel als de brandweer!!
Zo'n ding dus!
Sefa073
Silver Boarder
Silver Boarder
Roepnaam: Sefa
Type wagen: E200 Cabriolet
Bouwjaar: 1994
Opmerkingen / andere wagens.: C126 500SEC koenig specials,
Audi A3 8V 1.6tdi

Bericht door Sefa073 »

ik was ook 17 (bijna 18) toen ik mijn 250D had aangeschaft..
auto staat nu nog steeds geschorst puur omdat ik verder moest sparen om hem helemaal in orde wilde maken en dat alles na mijn zin zou zijn.. wilde niet in een halve Mercedes rondrijden. Ik ben inmiddels uitge-spaard en de Benz over een aantal maanden overgespoten... ik rijd nu in golf 2tjes en een audi 80 typ 81 (nadat ik mijn Benz had gekocht merkte ik dat er veel vraag was naar een ouder diesel en had ik een paar ingevoerd) Nu een jaartje verder zijn diesels wat meer waard dan toen ik ze kocht en worden ze indien nodig opgeofferd voor het tot leven wekken van mijn Benz..
BryanW124

Bericht door BryanW124 »

Ben ook erg bevoorrecht. Daar ben ik me ook van bewust. Als ik zelf een auto zou moeten kopen, zou het een Golf zijn. Misschien dat ik dat ook nog wel ga doen. Dat we de Mercedes in de winter schorsen. Blijft hij tenminste gaaf. :)
pand3m0nium

Bericht door pand3m0nium »

Vreselijk mooie bak zeg in de goeie kleur. 130 dkm; hij is dus net ingelopen. Jij hebt in elk geval iets om naar uit te kijken bij het rijlessen.
BryanW124

Bericht door BryanW124 »

Het is tijd voor een update lijkt me :P
Geen grote, want ik heb helaas nog niet mijn rijbewijs :(
Tussentijdse toets is wel aangevraagd, 15 April is de bewuste dag. Dus Laten we hopen dat ik dan na die toets binnen 3 weken op examen mag en m'n rijbewijs heb!

Onze monteur heeft ons aangeraden eerst een keertje een grote afstand te gaan rijden met de auto. Zodat alles eens warm is geworden. Daarna gaat de wagen naar hem en krijgt ie een beurtje.

Heb een paar weekjes terug stiekem even op een afgelegen weggetje gereden, in 1 woord: fantastisch! Is heel wat anders dan dat rammelhok(Toyota Auris) die ik als lesauto heb :mrgreen:

Zodra er nieuws is, laat ik het jullie weten!
Plaats reactie