Nico84

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Plaats reactie
Nico84

Nico84

Bericht door Nico84 »

Sinds 2 maanden ook de trotse eigenaar van een W124 200D uit 86, dat ben ik Nico maar 2 jaartjes ouder van 84.

Mijn eerste auto was een W107 oftewel SLC uit 76. Dit was een 350 met een handbak. Geweldig leuke auto maar door een te drukke baan en meer kilometers afscheid van genomen.
Toen een korte periode een BMW uit de 7 serrie gehad, ook dikke lol maar veels te duur om te rijden, zowel in onderhoud als vaste kosten. Toen opzoek gegaan naar een voornamelijk betrouwbare auto en op een W124 uitgekomen. na een half jaartje rustig omkijken tegen mijn huidige auto aangelopen voor nog geen 3000 euro.

De wagen is niet in concour staat (wat ook niet mijn doel is) maar betreft carrosserie nog zeer netjes. Bij aankoop 1 rotte plek achter op de rechter kriksteun die is inmiddels zeer netjes gelast (laten doen). En er zitten nog enkele elektronische storingen in. Ben zelf van beroep Audiovisueel technicus dus dat moet ik zeker zelf kunnen oplossen.

Ik hoop dat ik nog veel kennis mag winnen via dit forum en andere leden eventueel helpen met de kennis die ik bezit op electronisch vlak.

vr. grt. Nico!
Gombal
Erelid
Erelid
Roepnaam: Arjen
Type wagen: Ander type
Bouwjaar: Nieuwer
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.: Mercedes-Benz W245 170 2008

Re: Aangenaam,

Bericht door Gombal »

Welkom hier en veel plezier op het forum en van je Benz!
Gemiddeld verbruik 200D 1986 5 bak (living in a foreign land)
Afbeelding
Heftrucker
Beheerder
Beheerder
Roepnaam: Frans
Type wagen: E300T Turbodiesel
Bouwjaar: 1984
Automaat: Ja
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens.: W126 500SEL

Re: Aangenaam,

Bericht door Heftrucker »

Welkom en veel plezier op ons forum en van je Benz.
Groeten van Frans.

Advies via PM wordt niet meer verstrekt. Voor vragen gebruik het forum!

Zet geen chassisnummers in de berichten op het forum, maar stuur die per PM.
Plaats reactie