Nick K

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Plaats reactie
Nick K

Nick K

Bericht door Nick K »

Back in town. Ik heb enkele jaren geleden een tijdje met een witte vierdeurs 200D gereden maar wegens omstandigheden overgestapt naar een Fiat Doblo!! Maar ik moet het jullie zeker niet vertellen, eens een W124 altijd een W124. Ik heb in mei van dit jaar een mooie E250D Combi op de kop kunnen tikken. Mijn eerste W124 die ik had was van december 1984 en was dus ├®├®n van de hele eerste wagens. De 'nieuwe' is van januari 1996 en is dus ├®├®n van de latere. Er zit dus een leeftijdsverschil van meer dan 11 jaar tussen mijn twee W124's. Van die leeftijd voel je geen verschil want ze zijn blijkbaar van begin tot einde zeer goed geweest maar de sprong van 72 naar 113 pk dat voel je wel.
En wat is het superzalig rijden met deze vijfcilinder met z'n 20 kleppen. Build for the road en met z'n 256.000 is de motor net ingelopen ;)

Ik hoop er nog vele jaren van te genieten. Collega's, wees olympisch braaf en als je niet braaf bent wees dan voorzichtig. Greetz
Gombal
Erelid
Erelid
Roepnaam: Arjen
Type wagen: Ander type
Bouwjaar: Nieuwer
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.: Mercedes-Benz W245 170 2008

Re: Back in town

Bericht door Gombal »

Welkom hier en veel plezier op het forum en van je (bijna) nieuwe Benz!
Gemiddeld verbruik 200D 1986 5 bak (living in a foreign land)
Afbeelding
Heftrucker
Beheerder
Beheerder
Roepnaam: Frans
Type wagen: E300T Turbodiesel
Bouwjaar: 1984
Automaat: Ja
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens.: W126 500SEL

Re: Back in town

Bericht door Heftrucker »

Welkom en veel plezier op ons forum.
Groeten van Frans.

Advies via PM wordt niet meer verstrekt. Voor vragen gebruik het forum!

Zet geen chassisnummers in de berichten op het forum, maar stuur die per PM.
Plaats reactie