Wat heb je vandaag aan je W124 gedaan???
-
Quinten
Re: Wat heb je vandaag aan je W124 gedaan???
Ik heb niet WAT aan mijn W124 gedaan maar iets voor mijn W124.
De korte stad en landritjes worden sinds worden sinds kort overgenomen
door een knechtje, zodat de W124 alleen nog maar wordt ingezet voor serieuze ritten.
Het apparaat weegt slechts 648 kg en de totale vaste lasten incl MRB en verzekering zijn Ôé¼32,- per maand.
De korte stad en landritjes worden sinds worden sinds kort overgenomen
door een knechtje, zodat de W124 alleen nog maar wordt ingezet voor serieuze ritten.
Het apparaat weegt slechts 648 kg en de totale vaste lasten incl MRB en verzekering zijn Ôé¼32,- per maand.
-
Bachusrooy
Stuurbekrachtigingsolie ververst en nieuw filter erin. Hydrauliek olie ververst van de niveauregeling en nieuwe aanvoerslang van tankje naar pomp. Deurrubber links en rechts voor vervangen. En klein roestplekje aan onderzijde rechterdeur behandeld met roestomvormer. Enkele dagen geleden Versnellingsbakolie ververst en motorolie incl. filter ververst. Zo nu nog injectorreiniger bij de diesel doen, de auto nog poetsen en dan is de auto klaar voor vakantie Denemarken.
Groetjes,
Bachus
Groetjes,
Bachus
-
Bachusrooy
Dankjewel, gaat zeeeeeeker lukken, mooie lange rit!
Groetjes,
Bachus
Groetjes,
Bachus
-
DJS
- Diamant Boarder

- Type wagen: 250TD
- Bouwjaar: 1986
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
DonLuciano schreef:Nog niets aan de W124 gedaan.
Als iedereen op het forum dit elke dag gaat zeggen, zou de hele topic vol met deze berichten staan.
-
DonLuciano
Ik heb de automatische antenne gemaakt
-
Bachusrooy
Ik weet nog een leuke variant: Wat heb je vandaag IN je W124 gedaan???
Ik zal het spits maar afbijten......
De vrouw verwend.
Zo en nu jullie!
Groetjes,
Bachus
Ik zal het spits maar afbijten......
De vrouw verwend.
Zo en nu jullie!
Groetjes,
Bachus
-
DJS
- Diamant Boarder

Ow, je hebt haar dus een rondje in de W124 laten rijden.Bachusrooy schreef: De vrouw verwend.![]()
![]()
![]()
![]()
-
KlaasB
net de (hoogstwaarschijnlijke) opvolger van m'n '86er 250D opgehaald..... 
- Bijlagen
-
- DSCN0602.jpg (187.52 KiB) 2923 keer bekeken
-
- DSCN0606.jpg (195.11 KiB) 2923 keer bekeken
-
DJS
- Diamant Boarder

Chique! Zo te zien met ASD en niveauregeling?
Van welk jaar komt hij?
Wel verlaagd zo te zien.
Van welk jaar komt hij?
Wel verlaagd zo te zien.
-
DJS
- Diamant Boarder

Ow, dan is het een sportline, of niet?
Ziet er echt goed uit, de auto. Maar heeft hij nou inderdaad ASD en niveauregeling?
Ziet er echt goed uit, de auto. Maar heeft hij nou inderdaad ASD en niveauregeling?
-
KlaasB
goed naar de 2e foto kijken (vooral naar het spatbord) en je hebt antwoord op al je vragen..... 
-
Gash
Vanwege een luid, vreemd, zeurend/jankend geluid vandaag mijn servo/stuurpomp vervangen voor een gloednieuwe originele. Als beginnend sleutelaar best een flinke klus. Alles verliep voorspoedig, maar het geluid zit er nog steeds in...
. Ik weet het nu even niet meer: waterpomp of misschien wel uit de automaatbak? Dan maar naar de garage....
-
Combi-Power
Hoi beste forumers, eindelijk vandaag even lekker niks
En dus........ hoofd leeg maken en in de W124 modus
fijn even hobby'n en klussen, heeerlijk op zulke wisselvalligge warm/benouwde dagen, voor we er mee naar de Spaanse kust gaan, toch.
Vandaag maar eens even de originele brand blusser.t houder op de voorstoel gerepareerd en aangepast naar mijn behoefte, want zo'n mooie plek vind/vond ik het eigenlijk niet van de altijd doordachte Benz geleerden/designers................ Maar dat komt omdat ik in me vorige W124 300TD die optie niet had en me aangewend had om mijn onderbeen lekker relax tegen de voorkant van de zetel aan te zetten. En jaa, nu ik deze optie nu wel heb moet ik een eerder gewenning weer even opnieuw aan wennen
, qua instappen en rijden dan haha!
Maar!!!! Is zo goed gelukt, ik ben er weer trots van, en wat me weer blij maakte toen ik de zetel er uit had en onder de overmat de veloerse tegen kwam (nog zo netjes) en niet versleten!
Ook nog maar even de standaard mat er uit geklust en wat zag ik daaaar weer, alles zo mooi (waar bij mijn ouwe trouwe 300TD alles donkerbruin verkleurd/ altijd nat was....) een pefecte nette vloer zoe als nieuw.
Ik in me entousiaste bui de hele veloerse bedekking maar even helemaal weg gedemonteerd en zag dat niet alleen de Motor kabelboom was vervangen/vernieuwd maar dus ook in de kabelgoten onder de zetels
A fin, ik word steeds meer beloond met me aankoop van de 320er.
Mensen ik kan me voorstellen dat jullie lezen en denken hij spoort niet die Mars, met ze Benz maar dit is zo leuk en fijn om te zien als je gaat klussen aan dat apparaat
en dat wil ik graag met jullie delen en voor de club.
Zo zie ik het.
Foto's heb ik gemaakt en zal ze er even bij plaatsen zodra ik even de tijd heb/neem(misschien vanaf de vakantie wel)dus dat komt zeker goed.
Voor nu, tot lezens en allemaal een fijne vakantie toe gewenst
Groenten van Mars (is sla met chocola haha) and familie.
LATERSSS
fijn even hobby'n en klussen, heeerlijk op zulke wisselvalligge warm/benouwde dagen, voor we er mee naar de Spaanse kust gaan, toch.
Vandaag maar eens even de originele brand blusser.t houder op de voorstoel gerepareerd en aangepast naar mijn behoefte, want zo'n mooie plek vind/vond ik het eigenlijk niet van de altijd doordachte Benz geleerden/designers................ Maar dat komt omdat ik in me vorige W124 300TD die optie niet had en me aangewend had om mijn onderbeen lekker relax tegen de voorkant van de zetel aan te zetten. En jaa, nu ik deze optie nu wel heb moet ik een eerder gewenning weer even opnieuw aan wennen
Maar!!!! Is zo goed gelukt, ik ben er weer trots van, en wat me weer blij maakte toen ik de zetel er uit had en onder de overmat de veloerse tegen kwam (nog zo netjes) en niet versleten!
Ook nog maar even de standaard mat er uit geklust en wat zag ik daaaar weer, alles zo mooi (waar bij mijn ouwe trouwe 300TD alles donkerbruin verkleurd/ altijd nat was....) een pefecte nette vloer zoe als nieuw.
Ik in me entousiaste bui de hele veloerse bedekking maar even helemaal weg gedemonteerd en zag dat niet alleen de Motor kabelboom was vervangen/vernieuwd maar dus ook in de kabelgoten onder de zetels
A fin, ik word steeds meer beloond met me aankoop van de 320er.
Mensen ik kan me voorstellen dat jullie lezen en denken hij spoort niet die Mars, met ze Benz maar dit is zo leuk en fijn om te zien als je gaat klussen aan dat apparaat
Zo zie ik het.
Foto's heb ik gemaakt en zal ze er even bij plaatsen zodra ik even de tijd heb/neem(misschien vanaf de vakantie wel)dus dat komt zeker goed.
Voor nu, tot lezens en allemaal een fijne vakantie toe gewenst
Groenten van Mars (is sla met chocola haha) and familie.
LATERSSS