Mijn APK verloopt begin januari maar weet nu al dat ik dat niet ga redden.
Moet ik hem dan schorsen of bied ik hem aan (alleen kenteken dan) en laat hem afkeuren en pas veel later herkeuren (mag dat??) ?
Een APK is goedkoper dan schorsen.
Op de RDW site vindt ik niets hierover voor belastingvrijeauto's.



