Hier kun je over van alles en nog wat kletsen omtrend de W124.
Leuk filmpje met een W124? Of met de W124 iets leuks mee gemaakt?
Plaats het hier!
(Geen vragen over de W124?
Pena schreef:Ik hoop dat het om nieuwe gevallen gaat .
Zo als het er letterlijk staat:... "De vrijstelling in de motorrijtuigenbelasting voor oldtimers wordt vanuit milieu-overwegingen afgeschaft".... kan het net zo goed zijn dat het totaal wordt afgeschaft.
Pena schreef:Ik hoop dat het om nieuwe gevallen gaat .
Zo als het er letterlijk staat:... "De vrijstelling in de motorrijtuigenbelasting voor oldtimers wordt vanuit milieu-overwegingen afgeschaft".... kan het net zo goed zijn dat het totaal wordt afgeschaft.
...of via een overgangs-regeling zoals nu, dat is ook een manier van afschaffen
Nou als dat zo is ben ik bang dat ik hem weg moet doen die kleine stukjes die ik rij elke dag dat kan niet uit voor mij.
Dit kunnen ze niet maken toch heb net als vele andere geld in de auto zitten echt weer Nederland dit
Zoals ik in een ander topic ook al zei ik ga geen wegenbelasting betalen dan laat ik het wel voorkomen bij de rechtbank ik heb net als velen een brief van de belastingdienst.
Wel als het om mileuredenen is, zal de vrijstelling voor LPG-ers wel blijven bestaan. Maar hier heeft die gore vleespet toch wel weer zijn zin gekregen van markie leugenaar. Ik heb inmiddels wel voor de laatste keer gestemd. De tyfus voor dat leugenachtige zooitje. Nog maar een paar jaar, ga ik met pensioen en dan keer ik dit land de rug toe.
Hier even een reactie van de vrouw van Nico. Wat een pokkezooi is het hier. Wel miljarden naar Griekenland sturen en de Nederlanders kunnen de tyfus krijgen. Het beetje plezier die we met z'n allen hebben van een oldtimer rijden word door die "hoge heren" die elke dag met prive chauffeur met een dikke lease bak die jawel WIJ met z'n allen betalen weer verpest.
Het is toch geklaagd dat wij als nederlanders weer de duppe gaan worden van een stel kinderen die niet weten hoe ze dit land moeten regeren en die alles naar de knoppe helpen.
Weg plezier voor alle mensen die in deze moeilijke tijden nog iets plezier hadden.
De euro hebben ze ons ook door de strot geduwd en dit doen ze ook wel weer
Groeten van Coby
Hanegem schreef:Wel als het om mileuredenen is, zal de vrijstelling voor LPG-ers wel blijven bestaan.
Gelukkig doen ze er bij de LPG 7 cent accijns op omdat dat goed voor het milieu is..........................................
Het zijn echt goede verkopers want we trappen er allemaal gewoon in!
Gemiddeld verbruik 200D 1986 5 bak (living in a foreign land)
Alles gaat naar de klote hier huizenbezitters ouderen nu de afschaffing van de oldtimers weer en zo blijven we aan de gang en wordt alleen maar erger dit de komende jaren.Nee er zou heen geld meer naar griekenland gaan maar er ligt alweer een miljard klaar want dat hebben ze nodig dat kan allemaal wel!.