Ik ben nieuw in de W124 scene. Heb er al lang eentje willen hebben, maar had pas sinds kort de mogelijkheid om er eentje aan te schaffen. Er zat eerst een VW T3 in de planning....tsja allebij tegelijk gaat niet hahaha.
Sinds vandaag ben ik de trotse bezitter van een 300D. Heerlijk zo'n 6 cilinder
Het is een groene (niet metallicgroen, maar lijkt op de leasegroene kleur zoals eerder die vw polo's hadden, maar dan valer/licher). Er staat 215.000 km op de teller.....of het origineel is.....nobody knows, maar hij stuurt goed en is hard aan de onderkant. De verkoper had een brug staan en dankzij deze site wist ik enkele plekken waar ik op moest letten
Ik heb in verschillende 300D's en 250D's gereden en deze reed het beste van allemaal dus de keus was makkelijk....ook een beetje liefde op de eerste rit.....en ook die groene pullmann bekleding (geloof ik). Heerlijk. Foto's komen nog, maar staat nog niet op NL kenteken. Dit is nog een duitser met tuv tot 2014.
Staks eerst maar een eendagskenteken vragen en verzekeren. Scheelt dat de import niet veel voorstelt. Ging met de T3 ook lekker snel