Hoi Eric,
n Daf voor in het terrein bestaat niet meer (heb ik wel m'n ,,grote,,rijbewijs op gehaald...n YA 328 Dikke Daf) en de omgebouwde Daf Kipper is n GINAF en deze leggen het af bij de Actros. Dit is in zijn klasse de sterkste auto. het gaat hierbij niet om het aantal PK's maar om de trekkracht in het terrein/losse zand.
Alle assen (behalve de middelste...die je omhoogtrekt in het terrein) zijn aangedreven en op alle manieren te sperren.
Ik begrijp dat je niet in Rotterdam wilt werken als je in Eindhoven woont maar je gaf aan om de hele dag in een oranje auto te willen rijden......vandaar.
Aha, weer wat geleerd.
Zoals je ziet, het feit dat ik om de hoek van de DAF fabrieken woon, maakt nog niet dat ik verstand van vrachtauto's heb.
Groet, Eric.
zo'n setje is wel duur denk ik of valt dat mee ? Ik ben nu ook bezig met een 300TDT en als het nu niet al te duur is dan kan ik dat ook nog gaan monteren,lijkt me wel heel mooi bij zo'n auto.
Gr ac
Ik moet je teleurstellen ac, hij is retezeldzaam en duur (mocht je er een tegenkomen)
ben lang op zoek geweest naar een set voor mijn sedan maar helaas zonder resultaat
ik zag er hier eentje in luzemburg rond rijden met zo'n AMG kit eronder. ik denk dat hij niet eeuwig leven heeft want dat was me een verrotte bak haha maar de bumpers zagen er nog oke uit
Sefa073 schreef:Ik moet je teleurstellen ac, hij is retezeldzaam en duur (mocht je er een tegenkomen)
ben lang op zoek geweest naar een set voor mijn sedan maar helaas zonder resultaat