MVG K
Wat heb je vandaag aan je W124 gedaan???
-
KlaasB
Re: Wat heb je vandaag aan je W124 gedaan???
de wasmachine laten draaien en de kofferbakmat schoongemaakt....
MVG K
MVG K
- Bijlagen
-
- P3310074.JPG (132.45 KiB) 7220 keer bekeken
- Verstappen
- Diamant Boarder

- Type wagen: 300E
- Bouwjaar: N.n.b.
- Automaat: Ja
- LPG: Nee
Heb je die echt gewoon in de wasmaschine gehad Klaas?
Dan moet die van mij er ook maar een keer aan geloven.
gr Martin
Dan moet die van mij er ook maar een keer aan geloven.
gr Martin
Zoek je onderdelen of opties ?, stuur me maar een pb
-
KlaasB
nee joh, ik ben altijd bloedserieus maar af en toe moet er een geintje bij....
heb de mat met twee spijkertjes aan de schuur vast gezet, nat gemaakt en toen met Dasty (Wibra) ingesprayed
even laten inweken en toen met de hogedruk (roterende kop) schoon gespoten.
perfect resultaat
MVG K
heb de mat met twee spijkertjes aan de schuur vast gezet, nat gemaakt en toen met Dasty (Wibra) ingesprayed
even laten inweken en toen met de hogedruk (roterende kop) schoon gespoten.
perfect resultaat
MVG K
-
Hulzie
- Diamant Boarder

- Roepnaam: Henk
- Type wagen: Ander type
- Bouwjaar: Nieuwer
- Opmerkingen / andere wagens.: 200D, E 300D , E 300D, E 300D, E320 CDI en nu een S 430
- Contacteer:
Gisteren verse multiriem geplaatst, was maar even werk en is zeer goed te doen, riem prijs was 28 euro nogwat incl wt clubkorting
Vandaag afgetakt, verbruik 300D bij mij 1 op 19,25 !
Vandaag afgetakt, verbruik 300D bij mij 1 op 19,25 !
-
Obelix19
Vandaag bak atf olie en filter vervangen was nodig schakelt nu beter.
morgen ga ik motor flushen en nieuwe olie geven .
morgen ga ik motor flushen en nieuwe olie geven .
- Verstappen
- Diamant Boarder

- Type wagen: 300E
Okey Klaas
ik dacht ook al,moet ik ook maar dasty ophalen bij de wibra ,lees er regelmatig positieve
verhalen over.
Vandaag mijn "nieuwe becker" met cd wissselaar binnen gekregen,nu nog even tijd vinden
om em in te bouwen.
verhalen over.
Vandaag mijn "nieuwe becker" met cd wissselaar binnen gekregen,nu nog even tijd vinden
om em in te bouwen.
Zoek je onderdelen of opties ?, stuur me maar een pb
-
KlaasB
Goede keuze, een Becker!
Martin. je kan bij mij niet meer stuk!
MVG K
Martin. je kan bij mij niet meer stuk!
MVG K
-
NicoenSarina
hallo,
Ik dacht dat ik op het dieptepunt zat maar het kan blijkbaar nog erger.
Plastic binnenscherm en Dashbord gedemonteerd en geluidsisolatie van het schutbord gehaald en de vloerbedekking eruit gehaald. Ik ben toch wel wat gewend maar nu ben ik toch redelijk geschrokken. Wat een roestige gatenkaas ik aan de rechtse zijde aantreft
Als ik dit een paar jaar geleden net voor het stallen had geweten had hij toen toch een enkele reis Hoogovens IJmuiden gehad. :!:Je bewaart iets om belastingvrij te worden, koop er een donor bij
demonteer nog een auto voor het interieur, keertje brand gehad en je garagevloer oliebestendig gemaakt en dan de moed opgeven? DAT ZAL TOCH ZEKER NIET?
Hopen maar dat ik met de ergste kant(RV) ben begonnen.
De eerste twee platen er reeds ingelast,het positieve nieuws is dat de zelf gedane update aan mijn laskar
(professionele toorts en fase
relais en omvormertje gemonteerd zodat ik geen constante stroom meer op mijn lasdraad heeft) uitstekend is gelukt en hij prettig werkt. omdat ik nu eenmaal doorzet waar ik aan begonnen ben zal hij nog overuren gaan draaien.
Maandagavond de veerpoot compleet weghalen om er vanaf de buitenzijde beter bij te kunnen.Mijn huid en ogen
kunnen slecht tegen lasdampen dus kijken of we straks de oogjes dicht kunnen houden
.En dan te bedenken dat je dan moe zit te netten en dan op MP een voor het oog strakke redelijk roestvrije zilvergrijze 250TD van 86 tegenkomt voor maar 2500 euri's!
Dan voel je je eigen toch een tobbert?
groeten en succes bij jullie MB werk, Nico
Ik dacht dat ik op het dieptepunt zat maar het kan blijkbaar nog erger.
Plastic binnenscherm en Dashbord gedemonteerd en geluidsisolatie van het schutbord gehaald en de vloerbedekking eruit gehaald. Ik ben toch wel wat gewend maar nu ben ik toch redelijk geschrokken. Wat een roestige gatenkaas ik aan de rechtse zijde aantreft
demonteer nog een auto voor het interieur, keertje brand gehad en je garagevloer oliebestendig gemaakt en dan de moed opgeven? DAT ZAL TOCH ZEKER NIET?
Hopen maar dat ik met de ergste kant(RV) ben begonnen.
De eerste twee platen er reeds ingelast,het positieve nieuws is dat de zelf gedane update aan mijn laskar
(professionele toorts en fase
relais en omvormertje gemonteerd zodat ik geen constante stroom meer op mijn lasdraad heeft) uitstekend is gelukt en hij prettig werkt. omdat ik nu eenmaal doorzet waar ik aan begonnen ben zal hij nog overuren gaan draaien.
Maandagavond de veerpoot compleet weghalen om er vanaf de buitenzijde beter bij te kunnen.Mijn huid en ogen
kunnen slecht tegen lasdampen dus kijken of we straks de oogjes dicht kunnen houden
Dan voel je je eigen toch een tobbert?
groeten en succes bij jullie MB werk, Nico
- Sebastiaancocoon
- Diamant Boarder

- Roepnaam: Sebastiaan
- Type wagen: N.n.b.
- Automaat: Nee
ai dat is baalen, denk je de zure appel al doorgebeten te hebben, zit er een nog zuurdere verstopt die allang de houdbaarheids datum heeft verstreken,
succes leef met je mee nico
succes leef met je mee nico
-
Hans
Ben zelf geen sleutelaar maar na bijna 3 jaar er mee gereden te hebben, bleek de aircopomp overleden. In overleg met de garage besloten gelijk het systeem maar te modificeren naar R134a. Met nieuwe pomp en al een lief bedrag, dat dan weer wel. Ben er overigens heel netjes geholpen, voor wie een adres zoekt die ook oude airco's vult en repareert in de buurt van Dordrecht: http://www.autokoelingrio.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;. Ik heb GEEN aandelen!
Ze meldden trouwens dat mijn accu ook niet zo jofel meer was. En inderdaad, de dag daarna kreeg ik 'm niet meer aan de praat. Hij kreeg 'm nog net rond maar niet genoeg om te starten. En dus een nieuwe accu erin. Lekker voordelig weekje zo
Het goede nieuws is wel dat hij nu start als nieuw! Nu valt me pas op dat het starten altijd al meer moeite gekost heeft dan nodig, want het is nu echt 1 tik en lopen.
Wat ook wel grappig was, iemand had 'm bij de aircomensen zien staan en vroeg of hij te koop was. Leuk om te horen
. Sowieso hoor ik vaak dat het een fraaie wagen is, zowel van de APK controleur vorig jaar, als nu weer van de airco man. Ben er ook inderdaad nog heel blij mee!
Ze meldden trouwens dat mijn accu ook niet zo jofel meer was. En inderdaad, de dag daarna kreeg ik 'm niet meer aan de praat. Hij kreeg 'm nog net rond maar niet genoeg om te starten. En dus een nieuwe accu erin. Lekker voordelig weekje zo
Het goede nieuws is wel dat hij nu start als nieuw! Nu valt me pas op dat het starten altijd al meer moeite gekost heeft dan nodig, want het is nu echt 1 tik en lopen.
Wat ook wel grappig was, iemand had 'm bij de aircomensen zien staan en vroeg of hij te koop was. Leuk om te horen
- HLaan
- Expert Boarder

- Type wagen: E300 Turbodiesel
- Bouwjaar: 1993
Wat heb je vandaag aan je W124 gedaan???
Achterbrug eronderuit gehaald om alle rubbers en bussen te vervangen, de auto dweilt een beetje en dat gaat verholpen worden. Enkel demonteren was al een hele klus maar nu is er geen weg terug... 
- Gombal
- Erelid

- Roepnaam: Arjen
- Opmerkingen / andere wagens.: Mercedes-Benz W245 170 2008
Je subframe ziet er nog goed uit Huub, moet de mijne aankomende zomer er ook onderuit halen en ik weet zeker dat die er iets "rustieker" uit ziet.
Heb je hem gewoon op een krik eronder uit gereden toen je alles los had?
Heb je hem gewoon op een krik eronder uit gereden toen je alles los had?
- HLaan
- Expert Boarder

- Type wagen: E300 Turbodiesel
Dag Arjen,
Ik heb de auto op bokken staan en inderdaad met een krik onder het diff de hele zaak in 1X eronderuit gereden.
Ja dat dacht ik ook dat het frame er nog wel aardig bij stond totdat ik vanmorgen mijn rubbers eruit had getikt.
Waarschijnlijk ook de oorzaak van het vreemde weggedrag....nu zoekende naar een goede achterbrug.
Dit is wel balen, dacht dit klusje dit (lange) weekeinde te klaren, nu zit ik even zonder auto...
Ik heb de auto op bokken staan en inderdaad met een krik onder het diff de hele zaak in 1X eronderuit gereden.
Ja dat dacht ik ook dat het frame er nog wel aardig bij stond totdat ik vanmorgen mijn rubbers eruit had getikt.
Waarschijnlijk ook de oorzaak van het vreemde weggedrag....nu zoekende naar een goede achterbrug.
Dit is wel balen, dacht dit klusje dit (lange) weekeinde te klaren, nu zit ik even zonder auto...
- Gombal
- Erelid

- Roepnaam: Arjen
- Opmerkingen / andere wagens.: Mercedes-Benz W245 170 2008
Ziet er inderdaad niet geweldig uit! Jammer dat je soms van die onverwachte dingen tegenkomt.
Let wel op met je subframe dat er verschillende zijn, niet elk differentieel was even lang, hier zat verschil in.
En niet zomaar mm's maar cm's.
Gaat om de lengte tussen het schot aan de achterkant waar je diff met de 2 rubbers inhangt en de bevestiging aan de voorkant.
Let wel op met je subframe dat er verschillende zijn, niet elk differentieel was even lang, hier zat verschil in.
En niet zomaar mm's maar cm's.
Gaat om de lengte tussen het schot aan de achterkant waar je diff met de 2 rubbers inhangt en de bevestiging aan de voorkant.
- Zuendfolge
- Expert Boarder

- Roepnaam: Math
- Type wagen: E220
- Opmerkingen / andere wagens.: W115 220D 1972
Vanmorgen de auto gewassen van binnen en buiten. Helaas begon het direct daarna te regenen 
- Bijlagen
-
- 200TD 1986 linker zijkant.jpg (163.37 KiB) 7098 keer bekeken
-
Peter1
mooi interieur zo te zien iets van beige..toch.
groetejs peter``1
groetejs peter``1
-
Acvd
Dat is inderdaad niet zo best !! als je nog een goed subframe zoekt ik heb er nog een liggen.hlaan schreef:Dag Arjen,
gr ac
-
Mafkees
..je tuin is ook aardigPeter1 schreef:mooi interieur zo te zien iets van beige..toch.
groetejs peter``1
- Zuendfolge
- Expert Boarder

- Roepnaam: Math
- Type wagen: E220
- Opmerkingen / andere wagens.: W115 220D 1972
Dat is helaas niet mijn tuin maar een stukje oprijlaan van wijlen Frits Philips