Hoi,
Ik heb sinds kort een W124. Om precies te zijn een 300CE.
Ik ben woonachtig in Almelo.
MB-Nick
-
tjaja
Re:Ff voorstellen
hahaha dat is mijn auto geweest heeft een 100 liter gastank in gelegen. ik heb er zelf de leren bekleding in gemaakt en ook de rol gordijn achter heb ik er in gemaakt. volgens mij liggen er nog wat dingen in mijn garage die van de auto vandaan komen.
het is een zeer fijne auto die echt lekker rijd en de verlaging zet is echt goed. woon in een buurt waar veel van die fijne drempels liggen maar dat was geen moeiten voor die auto.
-
MB-Nick
tjaja schreef:hahaha dat is mijn auto geweest heeft een 100 liter gastank in gelegen. ik heb er zelf de leren bekleding in gemaakt en ook de rol gordijn achter heb ik er in gemaakt. volgens mij liggen er nog wat dingen in mijn garage die van de auto vandaan komen.
het is een zeer fijne auto die echt lekker rijd en de verlaging zet is echt goed. woon in een buurt waar veel van die fijne drempels liggen maar dat was geen moeiten voor die auto.
Jah ckur, die auto rijdt fijn. Ja, LPG is er vanaf.. Pas bij de RDW gweest om de papieren voor elkaar te maken. Maar als je nog wat heb liggen van de auto in je garage laat me maar weten.
-
w124E320
wat is de wereld toch klein.....
gr.eric
btw....welkom hier, Nick..
gr.eric
btw....welkom hier, Nick..