hallo , ik ben eveneen een MB liefhebber , ik ben 36 jr en heb al wat auto's gereden , in elkaar gereden , enz enz , ben op mijn 18e begonnen met een v.w scirocco type 1 , daarna een scirocco type 2 , kon hem toen inruilen tegen een 190E van 84 , was toen al heel wat , later een 190D en weer later nog een 190D van 89 , was toen net het nieuwere type , daarna kocht ik een C250 diesel maar die beviel me niet dus kocht ik mijn eerste 124er een 300TDT met 4 ton op de klok ,wat ik allemaal met die auto uitgehaald ,heb zal ik hier maar niet vermelden maar dat kon gewoon niet kapot ! , toen heb ik een 95er 300TD uit Duitsland gehaald met werkelijk alle opties , dit was echt een prachtige Benz had iets meer dan 250000 gelopen maar was echt gewoon nieuw , heb hem een goed jaar gereden maar heb hem vanwege de hoge verzekering en belasting toch opgeruimd . rij nu alweer een paar jaar in een c180combi bj 2000, ding rijd verder prima maar is natuurlijk geen 6cil , dus heb ik onlangs toch weer een 300D erbij gekocht van 86 , ben hem weesten halen in frankfurt omdat de prijs hier voor een harde de pan uitrijst (wat word er toch een hoop troep aangeboden ) en ben hem nu naar mijn eigen smaak gedeeltelijk aan het faceliften
verder woon ik gelukkig samen en heb een wolk van een dochter van anderhalf , groeten ed groeneveld genderen NB
Wodan
- SanderDTCH
- Diamant Boarder

- Roepnaam: Sander
- Type wagen: 200D
- Bouwjaar: 1986
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: Skoda Octavia 1.6TDI combi Greenline
Re: even voorstellen
Hoi Ed
Welkom op ons forum.
Wens je hier veel lees- en schrijfplezier.
Heb je ook een afbeelding van je wagen?
------
TIP: klik eens op "gebruikerspaneel" (bovenin links), daar kan je b.v. je verjaardag en woonplaats invullen maar ook je eigen foruminstellingen wijzigen.
Lees ook de forumregels even door.
Groeten Sander
Welkom op ons forum.
Wens je hier veel lees- en schrijfplezier.
Heb je ook een afbeelding van je wagen?
------
TIP: klik eens op "gebruikerspaneel" (bovenin links), daar kan je b.v. je verjaardag en woonplaats invullen maar ook je eigen foruminstellingen wijzigen.
Lees ook de forumregels even door.
Groeten Sander
- Gombal
- Erelid

- Roepnaam: Arjen
- Type wagen: Ander type
- Bouwjaar: Nieuwer
- Opmerkingen / andere wagens.: Mercedes-Benz W245 170 2008
Re: Wodan
Hoi Ed, welkom hier en veel plezier op het forum en van je Benzen!
- Sebastiaancocoon
- Diamant Boarder

- Roepnaam: Sebastiaan
- Type wagen: N.n.b.
- Bouwjaar: N.n.b.
Re: Wodan
welkom op het forum
zo te zien niet de eerste keer dat je een oude Benz onder je kont hebt, en ja met kopen moet je de mazzel hebben, je hebt ragbakken en prachtbakken maar iedere auto is natuurlijk nooit perfect dat laatste beetje moet je er zelf aan geveen
zo te zien niet de eerste keer dat je een oude Benz onder je kont hebt, en ja met kopen moet je de mazzel hebben, je hebt ragbakken en prachtbakken maar iedere auto is natuurlijk nooit perfect dat laatste beetje moet je er zelf aan geveen