acvd
-
Acvd
acvd
Hallo mensen,Ik ben acvd (ac) ben afgelopen zomer lid geworden bij de W124 club.
Het leek mij leuk om mij zelf daar bij aan te sluiten,ivm dezelfde interesses de W124.
Ben zelf monteur van beroep waaronder ook best wel de Mercedes? aan bod komt ook de 124 en div andere modellen.
Het is begonnen toen ik mijn caddy aan het klaar maken was, er een klant binnen kwam die de auto wilde kopen,ik zo stom als ik was vraag geld voor de auto en verkocht was de caddy.
Toen zat ik met een probleem geen auto meer om mee naar klanten te gaan of andere dingen mee te doen,maar het toeval was dat ik net een W201?(190D 2.0) bj 1984 had ingeruild , dus werd dat mijn auto om zolang mee te rijden,maar al heel snel bleek het een super goede betrouwbare en zuinige auto te zijn!!! dat ik heb besloten om hem is een beetje te gaan veranderen zoals het interieur/wielen/en nog een paar dingetjes.
Na die goede ervaring met de 190 had ik besloten om er een 300D autm bij te kopen,om er in het weekend mee te gaan rijden.
Maar ik had veel oplopen scheppen tegen mijn vriendin , Over de 190D hoe goed hij rijd ook het brandstof gebruik erg goed is , Zij zelf een alfa romeo GTV 2.0V6 turbo rijd, eigenlijk ook wel geintresseerd was geworden in zo'n Mercedes?,ze wilde graag de 300D ik had staan voor mij zelf,
dus heb ik (zoals ik ben te zacht voor deze maatschappij) haar de Mercedes(W124)maar weer verkocht.
Inmiddels heb ik zelf ook er weer een voor mij zelf klaar gemaakt,wat een super auto is geworden wel een schakel bak,dat wilde ik zelf graag.
Ik zal proberen een paar foto's van de mercedessen er bij te plaatsen.
mvgr acvd
Het leek mij leuk om mij zelf daar bij aan te sluiten,ivm dezelfde interesses de W124.
Ben zelf monteur van beroep waaronder ook best wel de Mercedes? aan bod komt ook de 124 en div andere modellen.
Het is begonnen toen ik mijn caddy aan het klaar maken was, er een klant binnen kwam die de auto wilde kopen,ik zo stom als ik was vraag geld voor de auto en verkocht was de caddy.
Toen zat ik met een probleem geen auto meer om mee naar klanten te gaan of andere dingen mee te doen,maar het toeval was dat ik net een W201?(190D 2.0) bj 1984 had ingeruild , dus werd dat mijn auto om zolang mee te rijden,maar al heel snel bleek het een super goede betrouwbare en zuinige auto te zijn!!! dat ik heb besloten om hem is een beetje te gaan veranderen zoals het interieur/wielen/en nog een paar dingetjes.
Na die goede ervaring met de 190 had ik besloten om er een 300D autm bij te kopen,om er in het weekend mee te gaan rijden.
Maar ik had veel oplopen scheppen tegen mijn vriendin , Over de 190D hoe goed hij rijd ook het brandstof gebruik erg goed is , Zij zelf een alfa romeo GTV 2.0V6 turbo rijd, eigenlijk ook wel geintresseerd was geworden in zo'n Mercedes?,ze wilde graag de 300D ik had staan voor mij zelf,
dus heb ik (zoals ik ben te zacht voor deze maatschappij) haar de Mercedes(W124)maar weer verkocht.
Inmiddels heb ik zelf ook er weer een voor mij zelf klaar gemaakt,wat een super auto is geworden wel een schakel bak,dat wilde ik zelf graag.
Ik zal proberen een paar foto's van de mercedessen er bij te plaatsen.
mvgr acvd
- Bijlagen
-
- 5 17-08-11_2035.jpg (267.96 KiB) 1075 keer bekeken
-
- 11 02-09-11_1300.jpg (324.26 KiB) 1074 keer bekeken
-
- 28 17-10-11_1503.jpg (350.79 KiB) 1071 keer bekeken
-
- Kopie van 38 2011-12-28 11.42.27.jpg (141.61 KiB) 1068 keer bekeken
-
- Kopie van Kopie van 35 2011-12-28 11.43.23.jpg (135.91 KiB) 1068 keer bekeken
-
- Kopie (2) van 37 2011-12-28 11.43.08.jpg (154.65 KiB) 1068 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Acvd op ma jan 30, 2012 10:55 pm, 4 keer totaal gewijzigd.
-
Nachtreiziger
Re: even voorstellen
Welkom hier en een leuke verzameling die je hebt ( incl. coupe )
En die LT is dat een oprijwagen
!
Mvrgrt Hans
En die LT is dat een oprijwagen
Mvrgrt Hans
- Gombal
- Erelid

- Roepnaam: Arjen
- Type wagen: Ander type
- Bouwjaar: Nieuwer
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: Mercedes-Benz W245 170 2008
Re: acvd
Hoi AC, welkom hier en veel plezier op het forum en van al je Benzen!
- SanderDTCH
- Diamant Boarder

- Roepnaam: Sander
- Type wagen: 200D
- Bouwjaar: 1986
- Opmerkingen / andere wagens.: Skoda Octavia 1.6TDI combi Greenline
Hoi acvd
Welkom op ons forum.
Wens je hier veel lees- en schrijfplezier.
------
TIP: klik eens op "gebruikerspaneel" (bovenin links), daar kan je b.v. je verjaardag en woonplaats invullen maar ook je eigen foruminstellingen wijzigen.
Lees ook de forumregels even door.
Groeten Sander
Welkom op ons forum.
Wens je hier veel lees- en schrijfplezier.
------
TIP: klik eens op "gebruikerspaneel" (bovenin links), daar kan je b.v. je verjaardag en woonplaats invullen maar ook je eigen foruminstellingen wijzigen.
Lees ook de forumregels even door.
Groeten Sander
-
Admin
Woonplaats (provincie mag ook) is belangrijk voor als je onderdelen wil kopen en/of verkopen maar ook nog voor tal van andere dingen.
Bijvoorbeeld als je hulp wil hebben, dan kan iemand dat aanbieden omdat hij/zij ook in dezelfde plaats woont.
Het is niet verplicht, het wordt alleen op prijs gesteld.
Bijvoorbeeld als je hulp wil hebben, dan kan iemand dat aanbieden omdat hij/zij ook in dezelfde plaats woont.
Het is niet verplicht, het wordt alleen op prijs gesteld.
- Gombal
- Erelid

- Roepnaam: Arjen
- Type wagen: Ander type
- Bouwjaar: Nieuwer
- Opmerkingen / andere wagens.: Mercedes-Benz W245 170 2008
Gewoon even een pb naar Bassje of gewoon een berichtje in dat topic zetten.