jbkraan

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Plaats reactie
jbkraan

jbkraan

Bericht door jbkraan »

Hallo mede-forummers,

Bedankt voor het welkom hier. Laat ik me even voorstellen. Ik ben Bart Kraan, 42 jaar oud, woon in Breukelen en werk als zelfstandig IT project manager en - consultant. Momenteel rijd ik een 250TD (W124?, ÖM602) automaat, welke ik 4 jaar geleden zelf uit Duitsland heb geïmporteerd omdat ik in Nederland geen exemplaar naar mijn zin en prijs kon vinden. Daarvoor heb ik enkele jaren in een 250D automaat rondgereden, welke i.v.m. gezinsuitbreiding (4 dochters) plaats moest maken voor de T.

Het gevoel dat een W124 geeft blijft heerlijk: een echte auto met heerlijke rijeigenschappen, een fijne uitstraling en een goede praktische bruikbaarheid (m.n. van de T). Het is echt een auto die zich qua veiligheid en comfort kan meten met een moderne auto en die qua betrouwbaarheid beter is dan menig moderne auto. Dat de ongeblazen diesels traag zijn deert me niet. Toch heb ik door persoonlijke en zakelijke omstandigheden besloten de 250TD te verruilen voor  een Prius! Puur een rationele keuze en qua rijeigenschappen en uitstraling haalt deze het niet bij een W124, dus waarschijnlijk zal ik deze niet lang aanhouden.

De 250TD staat dus te koop, maar evt. wil ik deze wel inruilen voor een W124? om deze er als 2e auto bij te houden en zo toch het W124 gevoel te behouden. En ja, na de Prius komt er absoluut weer een Benz, dit keer misschien echter uit de S-klasse.

Groeten,

Bart
Gombal
Erelid
Erelid
Roepnaam: Arjen
Type wagen: Ander type
Bouwjaar: Nieuwer
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.: Mercedes-Benz W245 170 2008

Re: jbkraan

Bericht door Gombal »

Hoi Bart, welkom hier en veel plezier op het forum! Jammer dat je je W124 weg doet.
Gemiddeld verbruik 200D 1986 5 bak (living in a foreign land)
Afbeelding
Plaats reactie