Philip Kotler
-
Philip Kotler
Philip Kotler
Een hele goede morgen w124club.nl!
Mijn naam is Philip Kotler en ben nieuw op dit forum!
Ik heb namelijk mijn eerste auto gekocht en hoe kan het ook anders? Het is een Mercedes W124.
In mijn geval, een witte W124 E230 uit het jaar 1990 met stof blauwe bekleding en deurpanelen met blauw leer. Ziet er super goed uit van binnen als van buiten, op het hout rond de schakelpook na, dit is gebroken..
Er zijn een paar dingetjes die ik er aan wil veranderen, zoals het hout en een nieuwe geluidsinstallatie.
Foto's zullen snel volgen!
Groeten
Mijn naam is Philip Kotler en ben nieuw op dit forum!
Ik heb namelijk mijn eerste auto gekocht en hoe kan het ook anders? Het is een Mercedes W124.
In mijn geval, een witte W124 E230 uit het jaar 1990 met stof blauwe bekleding en deurpanelen met blauw leer. Ziet er super goed uit van binnen als van buiten, op het hout rond de schakelpook na, dit is gebroken..
Er zijn een paar dingetjes die ik er aan wil veranderen, zoals het hout en een nieuwe geluidsinstallatie.
Foto's zullen snel volgen!
Groeten
-
Maykell
Re: Even voorstellen, Philip Kotler
Welcome op dit form, veel plezier van je Benz, en we zijn altijd erg benieuwd naar foto's!
-
Philip Kotler
- Gombal
- Erelid

- Roepnaam: Arjen
- Type wagen: Ander type
- Bouwjaar: Nieuwer
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: Mercedes-Benz W245 170 2008
Re: Philip Kotler
Hoi Philip, welkom hier en veel plezier op het forum en van je Benz!
- SanderDTCH
- Diamant Boarder

- Roepnaam: Sander
- Type wagen: 200D
- Bouwjaar: 1986
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: Skoda Octavia 1.6TDI combi Greenline
Hoi Philip
Welkom op ons forum.
Wens je hier veel lees- en schrijfplezier.
------
TIP: klik eens op "gebruikerspaneel" (bovenin links), daar kan je b.v. je verjaardag en woonplaats invullen maar ook je eigen foruminstellingen wijzigen.
Lees ook de forumregels even door.
Groeten Sander
Welkom op ons forum.
Wens je hier veel lees- en schrijfplezier.
------
TIP: klik eens op "gebruikerspaneel" (bovenin links), daar kan je b.v. je verjaardag en woonplaats invullen maar ook je eigen foruminstellingen wijzigen.
Lees ook de forumregels even door.
Groeten Sander
-
Philip Kotler
Danku!
Ik had inderdaad gekeken naar andere velgen, putdeksels lijken mij ook beter maar ik kom ook 8-gaats velgen tegen. Enkel niet veel voorbeelden beschikbaar i.v.m. witte kleur.
Heeft iemand hier op het forum misschien een voorbeeld voor mij? Of suggesties?
Groeten
Ik had inderdaad gekeken naar andere velgen, putdeksels lijken mij ook beter maar ik kom ook 8-gaats velgen tegen. Enkel niet veel voorbeelden beschikbaar i.v.m. witte kleur.
Heeft iemand hier op het forum misschien een voorbeeld voor mij? Of suggesties?
Groeten
Laatst gewijzigd door Philip Kotler op di dec 27, 2011 1:03 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Mafkees
Deze mooie foto gevonden in het topic; te koop.
- Bijlagen
-
- IMG_1177.JPG (76.82 KiB) 901 keer bekeken