Hallo ,
Ik zal me ook even voorstellen zoals dat hoort als je ergens "binnenkomt";
Ik heet Ger en ben sinds een half jaar in het bezit van een 300TE van 30-12-86 , import uit Duitsland (niet zelf gedaan) heeft daar ruim een jaar ergens staan slapen , met toen 178.000 op de teller.
Uiteraard automaat , en voor de rest nog airco , elek.ramen voor, tempomaat, afneembare trekhaak af fabriek en nog de originele Becker radio , kleur donkergroen metallic kl.nr 254 .
Bij de aanschaf zaten er stalen velgen onder met winterbanden , dus voor de zomer via het o zo handige internet een paar lichtmetalen 5 spaaks 17 inch aangeschaft .
Was bang dat ik minder binnenruimte zou hebben dan bij mijn vorige vervoermiddel (Espace type 3) maar dat mag geen naam hebben , alles wat daar uitkwam heeft inmiddels een plek gevonden in de Benz.
Bevalt uitstekend , je gaat hier vanzelf rustig in rijden is mij opgevallen !
Wil in de nabije toekomst er LPG in hebben , is leuk voor de beurs en nodigt weer uit tot het maken van meer kilometers .
Heb al e.e.a. gedaan aan de auto , hoop op dit forum wijzer te worden en evt. wat te kunnen beteken voor een ander.
Ben ook nog in het bezit(gezamelijk) van een vokswagen T4 camper uit 91 op LPG(helaas niet belastingvrij , maar gelukkig wel op camperkenteken) waar ook nog wel wat aan gedaan moet worden , dus de aandacht zal verdeeld moeten worden .
Groet
Ger
Jerry
- SanderDTCH
- Diamant Boarder

- Roepnaam: Sander
- Type wagen: 200D
- Bouwjaar: 1986
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: Skoda Octavia 1.6TDI combi Greenline
Re: Hallo allemaal
Hallo Ger
Welkom op ons forum.
Wens je hier veel lees- en schrijfplezier.
Heb je ook een afbeelding van je wagen?
------
TIP: klik eens op "gebruikerspaneel" (bovenin links), daar kan je b.v. je verjaardag en woonplaats invullen maar ook je eigen foruminstellingen wijzigen.
Lees ook de forumregels even door.
Groeten Sander
Welkom op ons forum.
Wens je hier veel lees- en schrijfplezier.
Heb je ook een afbeelding van je wagen?
------
TIP: klik eens op "gebruikerspaneel" (bovenin links), daar kan je b.v. je verjaardag en woonplaats invullen maar ook je eigen foruminstellingen wijzigen.
Lees ook de forumregels even door.
Groeten Sander
- Gombal
- Erelid

- Roepnaam: Arjen
- Type wagen: Ander type
- Bouwjaar: Nieuwer
- Automaat: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: Mercedes-Benz W245 170 2008
Re: Jerry
Hoi Ger, welkom hier en veel plezier op het forum en van je Benz!
- Zuendfolge
- Expert Boarder

- Roepnaam: Math
- Type wagen: E220
- Bouwjaar: 1993
- Automaat: Ja
- Opmerkingen / andere wagens.: W115 220D 1972
Re: Jerry
Hoi Ger, heb jij mazzel dat ze 25 jaar geleden die wagen nog even aangemeld hebben tussen kerst en nieuw
Veul plezier met die 300TE
Veul plezier met die 300TE