OlegNL
-
olegnl
OlegNL
Hallo Allemaal.
Ik ben een Wit-Rus die zit een tijdje in Nederland. Ik reis met MB 250TD (helaas gat volgende week naar de slop). Youpi-i-i-i-i-i morgen word 300E 4 Matic opgehaald!!!!!!!!!!! Meeste werk met auto doe ik zelf, wat grotere werk ÔÇôlaten doen. Zat paar avonden dit forum te leizen en aardig wat oplossingen gevonden. Van daar besloten om mee te doen aan forum, en blijven ster rijden!!!
Groeten Oleg.
Ik ben een Wit-Rus die zit een tijdje in Nederland. Ik reis met MB 250TD (helaas gat volgende week naar de slop). Youpi-i-i-i-i-i morgen word 300E 4 Matic opgehaald!!!!!!!!!!! Meeste werk met auto doe ik zelf, wat grotere werk ÔÇôlaten doen. Zat paar avonden dit forum te leizen en aardig wat oplossingen gevonden. Van daar besloten om mee te doen aan forum, en blijven ster rijden!!!
Groeten Oleg.
- Gombal
- Erelid

- Roepnaam: Arjen
- Type wagen: Ander type
- Bouwjaar: Nieuwer
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: Mercedes-Benz W245 170 2008
Re: OlegNL
Hoi Oleg, welkom hier en veel plezier op het forum en van je Benz!
- Benzer
- Silver Boarder

- Roepnaam: George
- Type wagen: 300D
- Bouwjaar: 1986
- Automaat: Ja
- Opmerkingen / andere wagens.: 300CE 1988
Oleg, welkom. Alle Benzers zijn welkom.
Wat me wel opvalt is je Nederlands terwijl je zegt Wit Rus te zijn. Iets met inburgering gedaan of zit je hier al zolang? Voor de meeste medelanders blijft het meer dan moelijk.
)
mvg George
ps: valt er van die sloper niets voor forumleden af te rapen?
Wat me wel opvalt is je Nederlands terwijl je zegt Wit Rus te zijn. Iets met inburgering gedaan of zit je hier al zolang? Voor de meeste medelanders blijft het meer dan moelijk.
mvg George
ps: valt er van die sloper niets voor forumleden af te rapen?
Sterren gaan altijd voorop.
-
olegnl
Ik kwam naar Nederland in oktober 2003. Eind 2007- verblijfsvergunning, bijna gelijk inburgering cursus ``gevolgd``- in drie maanden maar 1 nieuwe word gelieerd mier was ┬┤t niet. Daar mee had ik opgehouden, 6 manden later inburgering diploma gehaald.
Die 250TD technish-100% in order. Geeft 463000 km gelopen. Blok gebruik geen druppel olie, geen lekkage ried gemiddeld 1 op 12. Carrosserie is op + ongeluk. Ik heb hem all beloofd aan slop- eigenaar is een goede kennis van mij - helaas.
Die 250TD technish-100% in order. Geeft 463000 km gelopen. Blok gebruik geen druppel olie, geen lekkage ried gemiddeld 1 op 12. Carrosserie is op + ongeluk. Ik heb hem all beloofd aan slop- eigenaar is een goede kennis van mij - helaas.
- SanderDTCH
- Diamant Boarder

- Roepnaam: Sander
- Type wagen: 200D
- Opmerkingen / andere wagens.: Skoda Octavia 1.6TDI combi Greenline
Halllo Oleg
Welkom op ons forum.
Wens je hier veel lees- en schrijfplezier.
Heb je ook een afbeelding van je wagen?
------
TIP: klik eens op "gebruikerspaneel" (bovenin links), daar kan je b.v. je verjaardag en woonplaats invullen maar ook je eigen foruminstellingen wijzigen.
Lees ook de forumregels even door.
Groeten Sander
Welkom op ons forum.
Wens je hier veel lees- en schrijfplezier.
Heb je ook een afbeelding van je wagen?
------
TIP: klik eens op "gebruikerspaneel" (bovenin links), daar kan je b.v. je verjaardag en woonplaats invullen maar ook je eigen foruminstellingen wijzigen.
Lees ook de forumregels even door.
Groeten Sander
- Youpy
- Platinum Boarder

- Type wagen: 300D
ðöð¥ð▒ÐÇð¥ ð┐ð¥ðÂð░ð╗ð¥ð▓ð░ÐéÐî ð¢ð░ Ðäð¥ÐÇÐâð╝ ð© ð¢ð░Ðüð╗ð░ðÂð┤ð░ÐéÐîÐüÐÅ Mercedes?