Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
even voorstellen mijn naam is robby ben wonende te burcht in België, ik en mijn vriendin zijn beide verzot op de W124, we hadden 10 jaar geleden een W124 250TD break en zijn toen overgestapt naar de nieuwere Benz die met ronde lichten ook een break, allebei geweldige auto's, dan 6 jaar geleden een nieuwe BMW gekocht 520d E60 break nooit onze draai in gevonden zeer in de rug met lange afstanden, veel te stug afgeveerd, en nu sinds een jaar terug in het trotse bezit van een A124 300CE-24 cabrio een zaligheid van een auto, en dan sinds 6 maand een werkpaardje W124 250D bwj 1989 waar ik eerst grondig eerst alles heb nagezien en vele stukken aan heb vevangen om goed wat jaren te bollen met alle comfort
Welkom op ons forum.
Wens je hier veel lees- en schrijfplezier.
Heb je ook een afbeelding van je wagen?
------ TIP: klik eens op "gebruikerspaneel" (bovenin links), daar kan je b.v. je verjaardag en woonplaats invullen maar ook je eigen foruminstellingen wijzigen.
Lees ook de forumregels even door.