Beste mensen,
Het is wel zo netjes om me voor te stellen. Mijn naam is Kaaja, wonende te Kampen. Ik heb op dit moment een zeer nette 300E van het bouwjaar 1986. Een originele Zwiterse auto, 187 dkm gelopen, electrische ramen, automaat, grijs leer interieur et cetera. Hiervoor heb ik een W126 500SEC gehad, die heb ik weggedaan aangezien het een te opvallende wagen is mijn inziens (vooral als je 22 jaar bent)
Een paar foto's...
Binnenkort beter foto's van de 300E
Yenice
- Gombal
- Erelid

- Roepnaam: Arjen
- Type wagen: Ander type
- Bouwjaar: Nieuwer
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: Mercedes-Benz W245 170 2008
Re: Yenice
Hoi Kaaja, welkom hier en veel plezier op het forum en van je Benz!
-
wazzup_nl
hey Kaaya, die 500SEC komt me ergens ver bekend voor, mooie bak, beide trouwens.. ook weer een mooie zwitser..
waar zit je in NL? trouwens je merc zelf gehaald/gevonden in zwitseland?
waar zit je in NL? trouwens je merc zelf gehaald/gevonden in zwitseland?
-
Yenice
Ik heb de 300E zelf uit Zwitserland gehaald, leuk tripje. De 500SEC reed in Kampen (vlakbij Zwolle) en rijdt nu in de omgeving van Rotterdam.
Wellicht ga ik de 300E verkopen en een 500E kopen, ik heb een mooie gezien in Zwitserland, haha.
Wellicht ga ik de 300E verkopen en een 500E kopen, ik heb een mooie gezien in Zwitserland, haha.
- Mart
- Silver Boarder

- Roepnaam: Mart
- Type wagen: E250T Turbodiesel
- Bouwjaar: 1986
- Automaat: Ja
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: W123 300D aut. VERKOCHT
hoi Yenice,
heb je misschien een link naar een site waar auto's oit Zwitserland aangeboden worden?
alvast bedankt, groetjes Mart.
heb je misschien een link naar een site waar auto's oit Zwitserland aangeboden worden?
alvast bedankt, groetjes Mart.