Mopf 1 zonder zijknipperlicht gaten
Linker voorspatbord W124
- HakanC
- Silver Boarder

- Roepnaam: Hakan
- Type wagen: 300CE-24
- Bouwjaar: 1990
- Automaat: Ja
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: .
BMW G30 M550i XDrive
BMW E36 M3 Cabrio
MINI Countryman R60 Cooper S 4All - Locatie: Utrecht
Linker voorspatbord W124
Heeft iemand nog een originele W124 linker voorspatbord liggen? Kleur Bornitt zou helemaal mooi zijn maar dan vraag ik te veel denk ik 
The Flow Inside!
-
BobKoppert
- Silver Boarder

- Roepnaam: Bob
- Type wagen: E200 Diesel
- Bouwjaar: 1995
- Automaat: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: W211 320CDI VW Golf IV
Re: Linker voorspatbord W124
Ik heb enige tijd terug ook heel lang gezocht naar een stel goede spatborden, maar niet gevonden. In gebruikte staat zijn ze wel te vinden, maar dan zit er geheid roest aan. Op Ebay.de kun je soms wel goede originele schermen vinden, maar die zijn dan peperduur. Imitatie is ook wel te krijgen, niet duur, maar van wat ik hierover verneem is de kwaliteit/pasvorm ruk.
Tot mijn verbazing kun je ze nog wel kopen bij de dealer, ten minste een jaar geleden heb ik er twee op de kop kunnen tikken. Volgens de magazijnmeester werd de voorraad wel minder, en ze moeten dan nog wel in kleur worden gespoten. De prijs, nog geen Ôé¼ 300,- per stuk viel mij erg mee, ze worden op Ebay soms aanzienlijk duurder aangeboden.
Tot mijn verbazing kun je ze nog wel kopen bij de dealer, ten minste een jaar geleden heb ik er twee op de kop kunnen tikken. Volgens de magazijnmeester werd de voorraad wel minder, en ze moeten dan nog wel in kleur worden gespoten. De prijs, nog geen Ôé¼ 300,- per stuk viel mij erg mee, ze worden op Ebay soms aanzienlijk duurder aangeboden.
- HakanC
- Silver Boarder

BMW G30 M550i XDrive
BMW E36 M3 Cabrio
Yep.. eigenlijk gaat ie in Mei naar Turkije voor complete restauratie voor een half jaar. Maar weet uit ervaring dat waar je aan last, dat het altijd na een tijd terug komt (roest). Daarom zoek ik nog een goede exemplaar..
The Flow Inside!
-
Mbbelgium
- Senior Boarder

- Type wagen: E220 Cabriolet
- Bouwjaar: 1994
- Automaat: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: W123 280CE
uit curiositeit, waarom roest links sneller dan rechts?de Boer schreef:Ik denk zomaar dat je een speld in een hooiberg zoekt. De rechter voorschermen worden genoeg aangeboden maar links, in nette maar gebruikte staat, begint zeldzaam te worden.
- Hakow124
- Senior Boarder

- Roepnaam: Hako
- Type wagen: 300E
- Bouwjaar: 1986
- Opmerkingen / andere wagens.: '18 Vw Tiguan R-line (daily)
Bij iig benzine uitvoeringen zit het charcoal cannister systeem ( brandstoftankdamp terugwinning systeem) achter het links voorscherm. Wellicht zal dat de reden zijn van roest?Mbbelgium schreef:uit curiositeit, waarom roest links sneller dan rechts?de Boer schreef:Ik denk zomaar dat je een speld in een hooiberg zoekt. De rechter voorschermen worden genoeg aangeboden maar links, in nette maar gebruikte staat, begint zeldzaam te worden.
-
Gilles
- Junior Boarder

- Roepnaam: Gilles
- Type wagen: 200E
- Bouwjaar: 1992
Op marktplaats staat een originele linker
- HakanC
- Silver Boarder

BMW G30 M550i XDrive
BMW E36 M3 Cabrio
Ik zie er maar eentje en die heeft een gat (denk voor een vlaghouder of richtingaanwijzer...Gilles schreef:Op marktplaats staat een originele linker
The Flow Inside!
-
hansjepansje
- Senior Boarder

- Roepnaam: hans
- Type wagen: 230CE
- Bouwjaar: 1988
Had een half jaar geleden rechts schade ,gelukkig casco verzekerd,2250 euro incl.4 dagen leenauto,echter schrok me een hoedje.Immitatie voorscherm gemonteerd.Origineel was niet meer leverbaar ,navraag gedaan bij dealer en Merco Tilburg
inderdaad niet meer te leveren.Heb nu een gebruikte ,moet nog gespoten en gemonteerd worden .
Als je een goede kunt vinden is een knipperlichtgat wel dicht te maken
inderdaad niet meer te leveren.Heb nu een gebruikte ,moet nog gespoten en gemonteerd worden .
- HakanC
- Silver Boarder

BMW G30 M550i XDrive
BMW E36 M3 Cabrio
Een gat is wel dicht te maken natuurlijk.. Maar dan moet er toch aan gelast worden.. Dat is juist wat ik wil voorkomen. Lassen betekent bijna altijd na 4-5 jaar max weer roesten van binnenuit.. Want dan ik net zo goed aan de mijne laten lassen (Klein gedeelte waar die samenkomt met de bumper)hansjepansje schreef:Had een half jaar geleden rechts schade ,gelukkig casco verzekerd,2250 euro incl.4 dagen leenauto,echter schrok me een hoedje.Immitatie voorscherm gemonteerd.Origineel was niet meer leverbaar ,navraag gedaan bij dealer en Merco Tilburg
The Flow Inside!