We beginnen een beetje off topic te raken maar wil nog even zeggen dat de Japanse cultuur er eentje is die wij nooit zullen begrijpen. Neem bijv iemand die gewoon op straat een verkeersbord staat vast te houden.... Wij zouden die gewoon op een paal zetten met een zandzak....daar is het een vorm van verborgen werkeloosheid.
Onbegrijpelijk in westerse ogen.
Vraag over aangeboden 300 TE-24
- Marcellus
- Diamant Boarder

- Roepnaam: Marcel
- Type wagen: 280E
- Bouwjaar: 1992
- Automaat: Ja
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: S212 - E 400 Estate Avantgarde / dec. 2014
Re: Vraag over aangeboden 300 TE-24
Ik zou gewoon zelf gaan zoeken in Zwitserland of Duitsland naar een 300TE-24, 280TE, of 320TE. Tenslotte komen bijna alle in Nederland te koop staande exemplaren ook oorspronkelijk uit D of CH, alleen zijn ze hier in Nederland meestal niet zo goed onderhouden als in de landen waar ze vandaan kwamen. Kwestie van cultuurverschil. In Nederland mag het allemaal niks kosten en als het wel geld gaat kosten dan verkoopt de zuinige Hollander snel zijn auto. Met veel geduld en goed en slim zoeken zijn ze nog wel te vinden in D of CH.
-
Gullwing
Kombi's zijn vaak intensiever gebruikt en voldoen minder gauw aan de verwachting van de TS denk ik.
De laatste echt bijna perfekte kombi met een M104 motor vond ik bij Mercedes Benz Brussel 10 jaar geleden.
Een vrouwelijke eigenaar, perfekt dealer onderhouden nooit over de aangegeven kilometerstand bij de beurten.
Op een beschadiging aan de achterbumper na in nieuwstaat met exact 100.000 kilometer op de teller.
Deze kwaliteit is schaars geworden ook in D en CH.
De laatste nette kombi waar toch wel wat werk aan zat vond ik vier jaar geleden in Zwitserland afgezien van de
E36 AMG met 54.000 kilometer. Dat is een ander verhaal.
De laatste echt bijna perfekte kombi met een M104 motor vond ik bij Mercedes Benz Brussel 10 jaar geleden.
Een vrouwelijke eigenaar, perfekt dealer onderhouden nooit over de aangegeven kilometerstand bij de beurten.
Op een beschadiging aan de achterbumper na in nieuwstaat met exact 100.000 kilometer op de teller.
Deze kwaliteit is schaars geworden ook in D en CH.
De laatste nette kombi waar toch wel wat werk aan zat vond ik vier jaar geleden in Zwitserland afgezien van de
E36 AMG met 54.000 kilometer. Dat is een ander verhaal.
- RJB
- Gold Boarder

- Roepnaam: Roel
- Type wagen: N.n.b.
- Bouwjaar: N.n.b.
- Automaat: Ja
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: A124 300CE-24 - 1993
C124 300CE-24 - 1991
964 Carrera 4 - 1993 - Locatie: NOP - Flevoland
Dank, heren. De man vroeg 9000. Gezien de schade (deuk en spuitwerk) vond ik mijn bod niet verkeerd. Het gaat me ook niet om de laatste paar euro's wanneer de wagen naar mijn zin is.
Ik kijk rustig verder.
Ik kijk rustig verder.