Ely
-
Ely
Ely
Goede avond mensen
Ik ben altijd een liefhebber van "de legende" W124, heb er al diverse (200D, E200, E250 multiklepper) mogen bezitten en heb er met veel genot en plezier in gereden.
Sinds kort heb ik weer andere "legende" gekocht, E200 diesel sportline, Antracietgrijs van 1994 met 260.000 op de teller helemaal in orginele staat, hij is in mooie staat en ik had het geluk deze "legende" particulier te kunnen kopen van ook een liefhebber dus ik ben helemaal weer blij.
De reden waarom ik lid ben geworden is dat ik voornamelijk van deze site wil leren dus eigenlijk kennis vergaren en ik wil ook mijn ervaringen delen om zo ook een input te hebben. verder vind ik het ook een eer betoon naar alle liefhebbers van de "legende" W124 gegroet!
Mijn persoonlijke achtergond is niet echt speciaal, ik ben 30 jaar oud, kom uit Nijmegen werk bij de gemeente en sport een aantal keren per week, ik ben graag onder mijn familie en in 't weekend met de "legende" bezig zijn dus waar nodig onderhoud, wassen, interieur cleanen en dan lekker cruisen!
Ik hoop dat door mijn voorstellen jullie een leuk beeld hebben van mij, mochten er nog vragen zijn of opmerkingen ik hoor ze graag, dit is mijn eerste keer dat ik van een club/forum lid ben geworden dus ik weet niet of ik het allemaal goed doe het is ook nieuw voor mij.
Ten slotte voor mensen die zich afvragen waarom "W124" dan zeg ik altijd: omdat alles bij deze auto klopt kwa uiterlijk, techniek, comfort, kwaliteit kortom de "W124" IS EEN ECHTE Mercedes!
Ik ben altijd een liefhebber van "de legende" W124, heb er al diverse (200D, E200, E250 multiklepper) mogen bezitten en heb er met veel genot en plezier in gereden.
Sinds kort heb ik weer andere "legende" gekocht, E200 diesel sportline, Antracietgrijs van 1994 met 260.000 op de teller helemaal in orginele staat, hij is in mooie staat en ik had het geluk deze "legende" particulier te kunnen kopen van ook een liefhebber dus ik ben helemaal weer blij.
De reden waarom ik lid ben geworden is dat ik voornamelijk van deze site wil leren dus eigenlijk kennis vergaren en ik wil ook mijn ervaringen delen om zo ook een input te hebben. verder vind ik het ook een eer betoon naar alle liefhebbers van de "legende" W124 gegroet!
Mijn persoonlijke achtergond is niet echt speciaal, ik ben 30 jaar oud, kom uit Nijmegen werk bij de gemeente en sport een aantal keren per week, ik ben graag onder mijn familie en in 't weekend met de "legende" bezig zijn dus waar nodig onderhoud, wassen, interieur cleanen en dan lekker cruisen!
Ik hoop dat door mijn voorstellen jullie een leuk beeld hebben van mij, mochten er nog vragen zijn of opmerkingen ik hoor ze graag, dit is mijn eerste keer dat ik van een club/forum lid ben geworden dus ik weet niet of ik het allemaal goed doe het is ook nieuw voor mij.
Ten slotte voor mensen die zich afvragen waarom "W124" dan zeg ik altijd: omdat alles bij deze auto klopt kwa uiterlijk, techniek, comfort, kwaliteit kortom de "W124" IS EEN ECHTE Mercedes!
- Gombal
- Erelid

- Roepnaam: Arjen
- Type wagen: Ander type
- Bouwjaar: Nieuwer
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: Mercedes-Benz W245 170 2008
Re: intro nieuwe lid
Welkom hier en veel plezier op het forum en van je Benz!
- Merceders200D
- Gold Boarder

- Roepnaam: Carel
- Type wagen: 200D
- Bouwjaar: 1985
Re: Ely
Welkom hier!!
En welkom bij de club!
Ik sta er versteld van hoeveel mensen de laatste tijd hier het forum vinden
en zich registreren, hoe meer zielen hoe meer W124 ers
Gr Carel
En welkom bij de club!
Ik sta er versteld van hoeveel mensen de laatste tijd hier het forum vinden
en zich registreren, hoe meer zielen hoe meer W124 ers
Gr Carel
''Keep on chooglin'' !!!!
- Heftrucker
- Beheerder

- Roepnaam: Frans
- Type wagen: E300T Turbodiesel
- Bouwjaar: 1984
- Automaat: Ja
- LPG: Ja
- Opmerkingen / andere wagens.: W126 500SEL
Re: Ely
Welkom en veel plezier op ons forum.
Groeten van Frans.
Advies via PM wordt niet meer verstrekt. Voor vragen gebruik het forum!
Zet geen chassisnummers in de berichten op het forum, maar stuur die per PM.
Advies via PM wordt niet meer verstrekt. Voor vragen gebruik het forum!
Zet geen chassisnummers in de berichten op het forum, maar stuur die per PM.
-
Ely
beloofde foto's geplaatst
Hoi leden
Zoals belooft nog de foto's van mijn "legende" ik wil er nog velgen onder plaatsen maar ben er nog niet helemaal over uit hoe en wat, wat vinden jullie mooi onder zo'n auto?, ik zelf neig naar AMG 17 INCH maar die zie je al heel veel, ik zie jullie reactie wel voorbij komen!
Groetjes Ely
Zoals belooft nog de foto's van mijn "legende" ik wil er nog velgen onder plaatsen maar ben er nog niet helemaal over uit hoe en wat, wat vinden jullie mooi onder zo'n auto?, ik zelf neig naar AMG 17 INCH maar die zie je al heel veel, ik zie jullie reactie wel voorbij komen!
Groetjes Ely
- EmileW124
- Silver Boarder

- Roepnaam: Emile
- Type wagen: 250D
- Opmerkingen / andere wagens.: CL500 AMG 2003
VW Passat variant 2011 - Locatie: Nederland/België
Re: beloofde foto's geplaatst
ziet er bonito uit
Stichting: W-series tegen Kanker
Bedenker: Max Martin
Oprichter: Emile Martin
- EmileW124
- Silver Boarder

ik heb er 8 gaats 16 inch van de W124 500 onder die van mij en ziet er best leuk uit vind ik zelf.
emil
emil
-
Ely
Hoi Emil
Jou velgen vind mooi ik heb er ook naar gekeken, uiteindelijk wilde ik toch iets grotere en dikkere velgen, laatst zag ik hier op forum Avantgarde velgen onder W124 van dries 369, super mooi (vind ik zelf) ik wil meer dat idee snapje
groet Ely
Jou velgen vind mooi ik heb er ook naar gekeken, uiteindelijk wilde ik toch iets grotere en dikkere velgen, laatst zag ik hier op forum Avantgarde velgen onder W124 van dries 369, super mooi (vind ik zelf) ik wil meer dat idee snapje
groet Ely
- EmileW124
- Silver Boarder

Ely schreef:onnodige quote
Dat zijn zeker mooie velgen maar hou er rekening mee dat het niet beter rijdt!
Emile
-
dries 369
Hallo Emil heeft zeer zeker gelijk !
Maar Ely wat een mooie auto heb je mooie kleur zie je niet vaak
ik zag dat je er een trekhaak aan hebt die van mij wordt al moe als ik boodschappen
ga halen
groetjes Albert
Maar Ely wat een mooie auto heb je mooie kleur zie je niet vaak
ik zag dat je er een trekhaak aan hebt die van mij wordt al moe als ik boodschappen
ga halen
groetjes Albert
-
Ely
He Dries
Hahaha Dries er wordt met deze auto niks getrokken, de trekhaak is bedoeld om me auto te beschermen tegen mensen die niet kunnen rijden, ik kom ook regelmatig in België je wilt niet weten hoe ze daar parkeren (op z'n frans dus ze schuiven je auto gewoon naar voren of achteren normaalste zaak van de wereld daar) dus een trekhaak bied enige bescherming, echter als je het goed wil doen moet er ook een trekhaak aan de voorkant hahaha..
Ik ben er van bewust als de inch toeneemt zal het conform afnemen, 17 INCH is voor mij dan ook max, zoals eerder vermeld door Dries wie knap wilt zijn moet lijden (als je grotere velgen mooi vind althans)
Ja met de kleur heb ik het ook getroffen ook het interieur is in nieuw staat ben er echt heel blij mee
Hahaha Dries er wordt met deze auto niks getrokken, de trekhaak is bedoeld om me auto te beschermen tegen mensen die niet kunnen rijden, ik kom ook regelmatig in België je wilt niet weten hoe ze daar parkeren (op z'n frans dus ze schuiven je auto gewoon naar voren of achteren normaalste zaak van de wereld daar) dus een trekhaak bied enige bescherming, echter als je het goed wil doen moet er ook een trekhaak aan de voorkant hahaha..
Ik ben er van bewust als de inch toeneemt zal het conform afnemen, 17 INCH is voor mij dan ook max, zoals eerder vermeld door Dries wie knap wilt zijn moet lijden (als je grotere velgen mooi vind althans)
Ja met de kleur heb ik het ook getroffen ook het interieur is in nieuw staat ben er echt heel blij mee
- EmileW124
- Silver Boarder

Zie ineens dat de bumpers van de late 90 ook anders zijn grrrrrrrrr meende ik klaar te zijn met mijn facelift. Dus niet. Heb net de vraag geplaatst bij gevraagd of iemand er eentje wist.
Dankje Ely voor me wakker te maken. Kost me weer geld
Dankje Ely voor me wakker te maken. Kost me weer geld

-
Rob300
- Platinum Boarder

- Roepnaam: Rob
- Type wagen: 200D
- Bouwjaar: Ouder
- LPG: Ja
Ehhhhh,Emile.........
Heb je ook al de bronzen sierlijsten langs de ramen?
En is het interieur ook al aangepast?
Dus ook de asbak?
Rob
Heb je ook al de bronzen sierlijsten langs de ramen?
En is het interieur ook al aangepast?
Dus ook de asbak?
Rob