Hahaas
-
Hahaas
Hahaas
Hoi Forumleden,
Ik ben Harmen uit Tilburg.
Ik ben op zoek naar een Mercedes W124. Heb hier geen haast bij maar ben me aan het orienteren.
Om me goed te kunnen orienteren heb ik me op dit forum aangemeld om mee te kunnen lezen.
foto's heb ik dus nog niet. Deze zullen nog volgen als ik een auto heb.
Groeten,
Harmen
Ik ben Harmen uit Tilburg.
Ik ben op zoek naar een Mercedes W124. Heb hier geen haast bij maar ben me aan het orienteren.
Om me goed te kunnen orienteren heb ik me op dit forum aangemeld om mee te kunnen lezen.
foto's heb ik dus nog niet. Deze zullen nog volgen als ik een auto heb.
Groeten,
Harmen
- Mariska's MB
- Gold Boarder

- Roepnaam: Michel
- Type wagen: 230TE
- Bouwjaar: 1986
- Automaat: Ja
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: Renault laguna
Re: Hahaas stelt zich voor
Hoi Welkom hier.
Wat voor een zoek je? Sedan, coup├®, station, cabrio?
Michel
Wat voor een zoek je? Sedan, coup├®, station, cabrio?
Michel
-
Hahaas
Dat had ik er inderdaad nog wel bij kunnen zetten
.
Ik moet een station hebben om mijn audio kwijt te kunnen en het liefste een 300TD.
Motor is niet zo heel belangrijk. Gaat vooral om station.
Mocht ik een goede station vinden met een andere motor kan ik altijd nog een engineswap doen.
Ben stiekem ook wel fan van de motor van Black Smoke Racing. Maatje van mij heeft nog een compressor liggen. Het kriebelt wel een beetje
Ik moet een station hebben om mijn audio kwijt te kunnen en het liefste een 300TD.
Motor is niet zo heel belangrijk. Gaat vooral om station.
Mocht ik een goede station vinden met een andere motor kan ik altijd nog een engineswap doen.
Ben stiekem ook wel fan van de motor van Black Smoke Racing. Maatje van mij heeft nog een compressor liggen. Het kriebelt wel een beetje
-
Bram Jansen
Dag Harmen,
Welkom op ons forum!
Ik wens je veel lees- en schrijfplezier.
Dat wordt een hele zoektocht.
Veel sterkte gewenst.
TIP: klik eens op "gebruikerspaneel" (bovenin links), daar kan je b.v. je verjaardag en woonplaats invullen maar ook je eigen foruminstellingen wijzigen.
Lees ook de forumregels even door.
Lex
Welkom op ons forum!
Ik wens je veel lees- en schrijfplezier.
Dat wordt een hele zoektocht.
Veel sterkte gewenst.
TIP: klik eens op "gebruikerspaneel" (bovenin links), daar kan je b.v. je verjaardag en woonplaats invullen maar ook je eigen foruminstellingen wijzigen.
Lees ook de forumregels even door.
Lex
-
Hahaas
Re: Hahaas
Dankjewel voor de welkom
.
Ik heb deze account even tussendoor op mijn werk aangemaakt en er wordt ook verwacht van mij dat ik hier werk voor de baas
.
Ben er dus nog niet aan toe gekomen om mijn profiel aan te passen. Zal ik zsm even doen
Ik heb deze account even tussendoor op mijn werk aangemaakt en er wordt ook verwacht van mij dat ik hier werk voor de baas
Ben er dus nog niet aan toe gekomen om mijn profiel aan te passen. Zal ik zsm even doen
-
Hahaas
Aan de forumregels te zien wordt het zeer gewaardeerd om een auto van mijn huidige auto te plaatsen. Ik heb zo gauw zelf geen foto's online staan maar gelukkig komt mijn huidige auto wel voor op andere websites van evenementen waar mijn auto gefotografeerd is. Onderstaande is een foto gemaakt op Ciney 2014.
Waarschijnlijk zal mijn auto niet bij iedereen in de smaak vallen, hij is nogal op een eigen style verbouwd maar bij deze toch een foto.
Op de focusclubmeetings heb ik ook menig persoon geschokt dus dat zal hier mogelijk ook het geval zijn.
Ik ben benieuwd naar jullie reacties, goed en slecht:p
Waarschijnlijk zal mijn auto niet bij iedereen in de smaak vallen, hij is nogal op een eigen style verbouwd maar bij deze toch een foto.
Op de focusclubmeetings heb ik ook menig persoon geschokt dus dat zal hier mogelijk ook het geval zijn.
Ik ben benieuwd naar jullie reacties, goed en slecht:p
Laatst gewijzigd door Hahaas op vr okt 24, 2014 10:46 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Link verwijderd. Foto's uploaden s.v.p.
Reden: Link verwijderd. Foto's uploaden s.v.p.
-
Bram Jansen
Harmen,
Om later alleen maar niet werkende links in onze topics te hebben is het linken van foto's op onze sites niet erg gewaardeerd. Ik haal ze daarom weg.
Even een kopie van een foto van die site maken en de foto hier plaatsen waarderen wij zeer.
Lex
Om later alleen maar niet werkende links in onze topics te hebben is het linken van foto's op onze sites niet erg gewaardeerd. Ik haal ze daarom weg.
Even een kopie van een foto van die site maken en de foto hier plaatsen waarderen wij zeer.
Lex
-
Hulzie
- Diamant Boarder

- Roepnaam: Henk
- Type wagen: Ander type
- Bouwjaar: Nieuwer
- Opmerkingen / andere wagens.: 200D, E 300D , E 300D, E 300D, E320 CDI en nu een S 430
- Contacteer:
Ha Haas,
welkom hier.
Wacht maar tot het Pasen is!
Have fun en haal info en heb het naar je zin.
welkom hier.
Wacht maar tot het Pasen is!
Have fun en haal info en heb het naar je zin.
-
Soichiro
- Senior Boarder

- Roepnaam: Kees
- Type wagen: 300CE-24 Cabriolet
- Bouwjaar: 1993
- Opmerkingen / andere wagens.: 300E 4-MATIC
- Contacteer:
Nee dan is een ander, Pa Haas!, misschien familie"?, welkom hier!
-
Hahaas
Bij deze de ge├╝ploade foto.
En pasen duurt nog wel ff maar dan mogen jullie allemaal mijn eitjes zoeke
En pasen duurt nog wel ff maar dan mogen jullie allemaal mijn eitjes zoeke
- Bijlagen
-
- 534082-2500x1667.jpg (677.3 KiB) 1381 keer bekeken
-
Hahaas
Dankjewel Guido 
Ik heb inmiddels een W124 gekocht en een W210 als donor voor motor bak en nodige elektronica ETC.
Aan de W124 zit nog veel werk. Sowieso een aantal dingetjes om hem APK waardig te maken en dan nog de motorswap waar we druk alles voor aan het uitzoeken zijn.
Ik had hier al verschillende topics gelezen dat het afgeraden werd maar ben goed eigenwijs
.
Bij deze wat foto's van mijn W124.
Ik ben druk met uitzoeken voor de ombouw maar zo gauw ik tijd heb zal ik een project topic starten.
Er moet nog veel verbouwd worden om hem naar wens te maken. Originele autos is niet mijn ding. Sorry mensen
.
Ik zal binnenkort ook wel een gevraagd topic starten voor de nodige onderdelen.
Ik heb inmiddels een W124 gekocht en een W210 als donor voor motor bak en nodige elektronica ETC.
Aan de W124 zit nog veel werk. Sowieso een aantal dingetjes om hem APK waardig te maken en dan nog de motorswap waar we druk alles voor aan het uitzoeken zijn.
Ik had hier al verschillende topics gelezen dat het afgeraden werd maar ben goed eigenwijs
Bij deze wat foto's van mijn W124.
Ik ben druk met uitzoeken voor de ombouw maar zo gauw ik tijd heb zal ik een project topic starten.
Er moet nog veel verbouwd worden om hem naar wens te maken. Originele autos is niet mijn ding. Sorry mensen
Ik zal binnenkort ook wel een gevraagd topic starten voor de nodige onderdelen.
- Bijlagen
-
- 145040169_1_big.jpg (55.69 KiB) 1279 keer bekeken
-
- 145040169_2_big.jpg (53.1 KiB) 1279 keer bekeken
-
- 145040169_3_big.jpg (62.99 KiB) 1279 keer bekeken
-
- 145040169_4_big.jpg (69.68 KiB) 1279 keer bekeken
-
- 145040169_5_big.jpg (64.67 KiB) 1279 keer bekeken
-
- 145040169_6_big.jpg (57.49 KiB) 1279 keer bekeken
-
- 145040169_7_big.jpg (73.81 KiB) 1279 keer bekeken
-
- 145040169_8_big.jpg (61.69 KiB) 1279 keer bekeken
-
Combi-Power
Welkom Harmen, op ons forum.
Mooi kleurtje de combi, veel bouw en lees en leer plezier hier.
Gr, Mars
Mooi kleurtje de combi, veel bouw en lees en leer plezier hier.
Gr, Mars
-
Hahaas
@Gekkehenkie: een om606.962 3L TD. Deze zal wss twincharged gaan worden.
@Mars: dankjewel. Hij zal echter niet deze kleur blijven. Er moet nog wel aan gelast worden en wil hem daarna niet profesioneel late spuite. Steek mijn geld momenteel liever in de ombouw. Aangezien mijn motto 'Just Ain't Care' is en origineel niet mijn ding is en de huidige kleur van mijn huidige auto erg goed bevalt zal de W124 hoogstwaarschijnlijk als hoofdkleur ook Luftwaffegrau worden.
Helaas wil de RDW Luftwaffegrau niet als kleur erkenne na verschillende verzoeken en blijven zij het grijs noemen:(.
@Mars: dankjewel. Hij zal echter niet deze kleur blijven. Er moet nog wel aan gelast worden en wil hem daarna niet profesioneel late spuite. Steek mijn geld momenteel liever in de ombouw. Aangezien mijn motto 'Just Ain't Care' is en origineel niet mijn ding is en de huidige kleur van mijn huidige auto erg goed bevalt zal de W124 hoogstwaarschijnlijk als hoofdkleur ook Luftwaffegrau worden.
Helaas wil de RDW Luftwaffegrau niet als kleur erkenne na verschillende verzoeken en blijven zij het grijs noemen:(.