PietoMercedes
-
PietoMercedes
PietoMercedes
Goede middag allemaal ik sta op deze site ingeschreven als pieto Mercedes maar in het dagelijks leven sta ik als piet te boek.ik ben een enorme liefhebber van de Mercedes W124 en vooral van het type ce.ik ben dan ook naarstig op zoek naar dir model en wel in een goede staat en een redelijke prijs.Zelf ben ik wel in bezit van een Mercedes W202 C180 uit 1996 en wil deze ook wel inruilen en hoewel ik al 12 jaar met deze auto rijd kan je me toch wel een behoorlijke Mercedes kenner noemen.
- SanderDTCH
- Diamant Boarder

- Roepnaam: Sander
- Type wagen: 200D
- Bouwjaar: 1986
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: Skoda Octavia 1.6TDI combi Greenline
Re: even voorstellen.
Hallo Piet
Welkom op ons forum en wens je veel lees en schrijf plezier en succes met de zoektocht.
Groeten Sander
Welkom op ons forum en wens je veel lees en schrijf plezier en succes met de zoektocht.
Groeten Sander
-
MaxDamage
- Junior Boarder

- Roepnaam: Edwin
- Type wagen: 300D
- Bouwjaar: 1985
- Automaat: Ja
- Opmerkingen / andere wagens.: W201 190E 2.0 LPG 1983
Re: even voorstellen.
@Piet,
Welkom
Welkom
- Gombal
- Erelid

- Roepnaam: Arjen
- Type wagen: Ander type
- Bouwjaar: Nieuwer
- Automaat: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: Mercedes-Benz W245 170 2008
Re: Pietomercedes
Hoi Piet, welkom hier en veel plezier op het forum en succes met je zoektocht!
-
Tonnie
Re: PietoMercedes
He piet,
Ik ben in het bezit van een 300CE-24 uit 1992,en ben erg gehecht aan deze auto,heb er al veel aan gedaan.
Nu ben ik bezig met de kop pakking aan het vervangen en neem ook de voorschermen mee die doorgerot zijn.
Als de auto klaar is en naar mijn idee goed is komt deze misschien te koop.omdat ik toch het liefst een auto wil hebben met een acht cilinder motor brabus of AMG uiteraard Mercedes.
verder wens ik je veel plezier op ons forum.
Gr.Ton
Ik ben in het bezit van een 300CE-24 uit 1992,en ben erg gehecht aan deze auto,heb er al veel aan gedaan.
Nu ben ik bezig met de kop pakking aan het vervangen en neem ook de voorschermen mee die doorgerot zijn.
Als de auto klaar is en naar mijn idee goed is komt deze misschien te koop.omdat ik toch het liefst een auto wil hebben met een acht cilinder motor brabus of AMG uiteraard Mercedes.
verder wens ik je veel plezier op ons forum.
Gr.Ton
-
Harold
Re: PietoMercedes
PietoMercedes schreef:Goede middag allemaal ik sta op deze site ingeschreven als pieto Mercedes maar in het dagelijks leven sta ik als piet te boek.ik ben een enorme liefhebber van de Mercedes W124 en vooral van het type CE.ik ben dan ook naarstig op zoek naar dir model en wel in een goede staat en een redelijke prijs.Zelf ben ik wel in bezit van een Mercedes W202 C180 uit 1996 en wil deze ook wel inruilen en hoewel ik al 12 jaar met deze auto rijd kan je me toch wel een behoorlijke Mercedes kenner noemen.
Hoi Piet,
Welkom.
Ik heb een zeer nette 300CE en hoef er geen hoofdprijs voor te hebben, zeker niet voor forumleden.
Mvg,
Harold