Dag allen,
Als nieuw lid van dit forum werd mij gevraagd me voor te stellen.
Mijn naam is Marinus Hovius, onderwijzer van beroep alsmede parttime melkveehouder.
Daarnaast liefhebber van antiek. Zo hebben wij oldtimer tractoren van het merk Bukh.
Daarnaast rijd ik dagelijks een W123 300D 1978 die nu echt oud aan het worden is.
Verder heb ik in een opwelling een W126 gekocht. De verkoper had haast en ik kocht te overhaast. Al rijdende naar huis voelde het wel goed, maar later te hoge motortemperatuur en koppeling problemen.
Toen als W126 gans kwam ik er later pas achter dat het gewoon een 500SE was met een om 617 blok... balen!
Nu zou ik zoiets zeker niet meer doen. Maar goed de auto stond er en was niet naar mijn zin. Bij een bevriende handelaar een om 603 met 5 bak gekocht en daar nu druk doende mee.
De om 603 zit er reeds in met motorsteunen van de 617 en wat pasbussen. Nu nog een wat smallere radiateur en de bedrading. Met dat laatste zoek ik hulp bij de W124 kenner.
http://www.w124club.nl/viewtopic.php?f=22&t=5401" onclick="window.open(this.href);return false;
Tot zover.
Groeten,
Marinus
Marinusfj
- SanderDTCH
- Diamant Boarder

- Roepnaam: Sander
- Type wagen: 200D
- Bouwjaar: 1986
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: Skoda Octavia 1.6TDI combi Greenline
Re: Marinus
Hoi Marinus
Welkom op ons forum.
Wens je hier veel lees- en schrijfplezier.
Heb je ook een afbeelding van je wagen?
------
TIP: klik eens op "gebruikerspaneel" (bovenin links), daar kan je b.v. je verjaardag en woonplaats invullen maar ook je eigen foruminstellingen wijzigen.
Lees ook de forumregels even door.
Groeten Sander
Welkom op ons forum.
Wens je hier veel lees- en schrijfplezier.
Heb je ook een afbeelding van je wagen?
------
TIP: klik eens op "gebruikerspaneel" (bovenin links), daar kan je b.v. je verjaardag en woonplaats invullen maar ook je eigen foruminstellingen wijzigen.
Lees ook de forumregels even door.
Groeten Sander
- Gombal
- Erelid

- Roepnaam: Arjen
- Type wagen: Ander type
- Bouwjaar: Nieuwer
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: Mercedes-Benz W245 170 2008
Re: Marinusfj
Hoi Marinus, welkom hier en veel plezier op het forum en van je Benzen!