Zelf uit DE gehaald, gister bij de RDW langsgeweest en nu wachten op het kenteken!
Eerste indruk: wat een rust achter het stuur, en wat een prachtige vormgeving van het dashboard. Mijn wagen is 'Rauchsilber' met een Chocoladebruin interieur, waarbij ook dat dashboard prachtig bruin!
Zonder bijbedoeling heet de nieuwe aanwinst bij ons thuis dan ook 'de duitsche bruine ster'. Waarbij nog gesierd op de gril met een ADAC-Adelaar-afbeelding. Wellicht leg ik nog een doosje sigaren in de auto
Natuurlijk zijn er nog wat dingetjes die beter kunnen, allereerst heb ik de standaard wielen met dop vervangen door 8-gaats 16inch.
En daar het eerste pijnpuntje: Voor zitten nu velgen met waarde ET 41, achter zitten velgen met ET waarde 34.
Dit leek een aardig idee maar voor mijn smaak steken de wielen achter te ver naar buiten.
Wanneer iemand daar anders over denkt en zijn 2x ET41 wil ruilen met 2x ET34 hoor ik het graag. Ik zal dit ook even bij Aangeboden/Gevraagd plaatsen.
Verder zal ik het forum graag berichten over mijn verdere bevindingen met deze prachtige wagen!