Bij deze me even voorstellen. Nickname The Swede (erg actief op enkele UK en Belgische fora).
Nee, geen Zweed.
Huidige W124 is een 320E uit 1992 die ik aangekocht heb om met mijn zoon terug naar nieuwstaat te brengen. Bedoeling is dat hij hem als eerste auto gebruikt vanaf volgend jaar, en dat hij ondertussen wat leert van mechaniek.
Ik stel de wagens later even voor.
Steeds MB fan geweest. Historiek: 300D (W124?, E300D (W124?, E230 (W210), S320 V6 (W220), S63 AMG (W221).
De W124 en R129 zijn echter nog steeds mijn geliefkoosde wagens en ik zat al jaren te dromen er opnieuw eentje te kopen.
Wat me hier heeft gebracht






