The Swede

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Plaats reactie
the swede
Silver Boarder
Silver Boarder
Berichten: 280
Lid geworden op: ma okt 03, 2016 12:00 am
Roepnaam: Swede
Type wagen: 320E
Bouwjaar: 1992
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.: S63 AMG, Mitsubishi Evo IX, Citroën AX (87),
Porsche Cayenne Turbo, Mercedes 260E Sportline, Mercedes 320E, BMW 528i E39
Locatie: Zwitserland

The Swede

Bericht door the swede »

Hallo,

Bij deze me even voorstellen. Nickname The Swede (erg actief op enkele UK en Belgische fora).

Nee, geen Zweed. ;) Ik leg later wel es uit hoe her georgrafisch in mekaar zit

Huidige W124 is een 320E uit 1992 die ik aangekocht heb om met mijn zoon terug naar nieuwstaat te brengen. Bedoeling is dat hij hem als eerste auto gebruikt vanaf volgend jaar, en dat hij ondertussen wat leert van mechaniek.

Ik stel de wagens later even voor.

Steeds MB fan geweest. Historiek: 300D (W124?, E300D (W124?, E230 (W210), S320 V6 (W220), S63 AMG (W221).
De W124 en R129 zijn echter nog steeds mijn geliefkoosde wagens en ik zat al jaren te dromen er opnieuw eentje te kopen.

Wat me hier heeft gebracht :D
Ik moet hoogdringend het aantal wagens beginnen verminderen.
Stoffie
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 66
Lid geworden op: zo feb 22, 2015 1:37 pm
Type wagen: 260E
Bouwjaar: 1990
Automaat: Ja
LPG: Nee

Re: The Swede

Bericht door Stoffie »

Leuk je hier ook te treffen!

Zo'n E320 Sportline zou ik wel nog als daily willen, maar dan wel de kombi als ultieme family car :mrgreen:

Bijna niet te vinden helaas en qua tax in dit hondenland ook niet meer betaalbaar als normale werkmens :cry:
Bram Jansen

Re: The Swede

Bericht door Bram Jansen »

Welkom Sandy!
Gebruikersavatar
Nico 43
Diamant Boarder
Diamant Boarder
Berichten: 2660
Lid geworden op: zo aug 19, 2012 7:44 pm
Roepnaam: Nico
Type wagen: 230E
Bouwjaar: 1992
Automaat: Ja
LPG: Nee
Locatie: Ermelo

Re: The Swede

Bericht door Nico 43 »

Hallo en ook welkom hier van mij heb je ook een foto van je E320 sportline ik ben erg benieuwd ;)
Mensen met verstand rijden Mercedes
the swede
Silver Boarder
Silver Boarder
Berichten: 280
Lid geworden op: ma okt 03, 2016 12:00 am
Roepnaam: Swede
Type wagen: 320E
Bouwjaar: 1992
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.: S63 AMG, Mitsubishi Evo IX, Citroën AX (87),
Porsche Cayenne Turbo, Mercedes 260E Sportline, Mercedes 320E, BMW 528i E39
Locatie: Zwitserland

Re: The Swede

Bericht door the swede »

Stoffie schreef:Leuk je hier ook te treffen!

Hela, pippo! :mrgreen:

Zo'n E320 Sportline zou ik wel nog als daily willen, maar dan wel de kombi als ultieme family car :mrgreen:

Bijna niet te vinden helaas en qua tax in dit hondenland ook niet meer betaalbaar als normale werkmens :cry:
Is een 320E, geen E320. Ben niet zo een fan van de laatste facelift. Lijn niet meer zo strak en interieur niet meer zo mooi afgewerkt.

Auto komt rustig voor mekaar. Zal hier es wat foto's zetten :)
Ik moet hoogdringend het aantal wagens beginnen verminderen.
Gebruikersavatar
The White Rider
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 336
Lid geworden op: do sep 13, 2012 12:49 pm
Roepnaam: Michael
Type wagen: 300D Turbo
Bouwjaar: 1988
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.: 300TE-1989
W123-280E-1981
Locatie: België

Re: The Swede

Bericht door The White Rider »

Welkom hier op het forum!
Groeten uit Belgisch Limburg!
the swede
Silver Boarder
Silver Boarder
Berichten: 280
Lid geworden op: ma okt 03, 2016 12:00 am
Roepnaam: Swede
Type wagen: 320E
Bouwjaar: 1992
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.: S63 AMG, Mitsubishi Evo IX, Citroën AX (87),
Porsche Cayenne Turbo, Mercedes 260E Sportline, Mercedes 320E, BMW 528i E39
Locatie: Zwitserland

Re: The Swede

Bericht door the swede »

Bij deze kan ik het openingstopic al aanvullen. Gisterenavond ook een R129 gekocht... :blush:

300SL-24, silver, 1991 met 150000km.
Ik moet hoogdringend het aantal wagens beginnen verminderen.
Gebruikersavatar
Nico 43
Diamant Boarder
Diamant Boarder
Berichten: 2660
Lid geworden op: zo aug 19, 2012 7:44 pm
Roepnaam: Nico
Type wagen: 230E
Bouwjaar: 1992
Automaat: Ja
LPG: Nee
Locatie: Ermelo

Re: The Swede

Bericht door Nico 43 »

Kijk eens dat is een mooie wagen en ja nu de vraag heb je al foto s van beide wagens ben ook benieuwd naar je W124?;)
Mensen met verstand rijden Mercedes
the swede
Silver Boarder
Silver Boarder
Berichten: 280
Lid geworden op: ma okt 03, 2016 12:00 am
Roepnaam: Swede
Type wagen: 320E
Bouwjaar: 1992
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.: S63 AMG, Mitsubishi Evo IX, Citroën AX (87),
Porsche Cayenne Turbo, Mercedes 260E Sportline, Mercedes 320E, BMW 528i E39
Locatie: Zwitserland

Re: The Swede

Bericht door the swede »

Jawel, maar ik kan er nog geen posten hier
Ik moet hoogdringend het aantal wagens beginnen verminderen.
Bram Jansen

Re: The Swede

Bericht door Bram Jansen »

Ik zou niet weten waarom niet :snooty:
Gebruikersavatar
Nico 43
Diamant Boarder
Diamant Boarder
Berichten: 2660
Lid geworden op: zo aug 19, 2012 7:44 pm
Roepnaam: Nico
Type wagen: 230E
Bouwjaar: 1992
Automaat: Ja
LPG: Nee
Locatie: Ermelo

Re: The Swede

Bericht door Nico 43 »

Ik denk de camera kapot?? :whistle:
Mensen met verstand rijden Mercedes
the swede
Silver Boarder
Silver Boarder
Berichten: 280
Lid geworden op: ma okt 03, 2016 12:00 am
Roepnaam: Swede
Type wagen: 320E
Bouwjaar: 1992
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.: S63 AMG, Mitsubishi Evo IX, Citroën AX (87),
Porsche Cayenne Turbo, Mercedes 260E Sportline, Mercedes 320E, BMW 528i E39
Locatie: Zwitserland

Re: The Swede

Bericht door the swede »

Bram Jansen schreef:Ik zou niet weten waarom niet :snooty:
Wanneer ik een bericht opmaak, staat er onder de smilies " [img] staat UIT "
Ik moet hoogdringend het aantal wagens beginnen verminderen.
Gebruikersavatar
Nico 43
Diamant Boarder
Diamant Boarder
Berichten: 2660
Lid geworden op: zo aug 19, 2012 7:44 pm
Roepnaam: Nico
Type wagen: 230E
Bouwjaar: 1992
Automaat: Ja
LPG: Nee
Locatie: Ermelo

Re: The Swede

Bericht door Nico 43 »

Ja dat is een goeie ik heb alleen de onderste twee aangevinkt in het rijtje ik ben niet zo n computer freak er is vast wel iemand die kan helpen????
Mensen met verstand rijden Mercedes
the swede
Silver Boarder
Silver Boarder
Berichten: 280
Lid geworden op: ma okt 03, 2016 12:00 am
Roepnaam: Swede
Type wagen: 320E
Bouwjaar: 1992
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.: S63 AMG, Mitsubishi Evo IX, Citroën AX (87),
Porsche Cayenne Turbo, Mercedes 260E Sportline, Mercedes 320E, BMW 528i E39
Locatie: Zwitserland

Re: The Swede

Bericht door the swede »

En waar vink ik die dingen aan?
Ik moet hoogdringend het aantal wagens beginnen verminderen.
Gebruikersavatar
Gombal
Erelid
Erelid
Berichten: 5424
Lid geworden op: vr dec 11, 2009 9:26 pm
Roepnaam: Arjen
Type wagen: Ander type
Bouwjaar: Nieuwer
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.: Mercedes-Benz W245 170 2008
Locatie: Zeeland

Re: The Swede

Bericht door Gombal »

the swede schreef:
Bram Jansen schreef:Ik zou niet weten waarom niet :snooty:
Wanneer ik een bericht opmaak, staat er onder de smilies " [img] staat UIT "
Dit heeft niets te maken met wel of geen afbeeldingen kunnen plaatsen.

Neem voor het gemak aan dat je de link welke bij Lex (Bram Jansen) onder elk berichtje staat ook al bekeken hebt, zo niet, die eerst kijken dan wordt het al een stuk duidelijker hopelijk.
Mochten ze te groot zijn dan wat verkleinen met Paint oid. Ook daarvoor staat er hulp op het forum.
Gemiddeld verbruik 200D 1986 5 bak (living in a foreign land)
Afbeelding
the swede
Silver Boarder
Silver Boarder
Berichten: 280
Lid geworden op: ma okt 03, 2016 12:00 am
Roepnaam: Swede
Type wagen: 320E
Bouwjaar: 1992
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.: S63 AMG, Mitsubishi Evo IX, Citroën AX (87),
Porsche Cayenne Turbo, Mercedes 260E Sportline, Mercedes 320E, BMW 528i E39
Locatie: Zwitserland

Re: The Swede

Bericht door the swede »

Ondertussen geslaagd.
Ik moet hoogdringend het aantal wagens beginnen verminderen.
Plaats reactie